ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

არმიტიჯ ჰაქსი ცივი ომის დროს იყო ოფიცერი, რომელსაც ეკავა გენერლის თანამდებობა პირველ ორდენში. იგი მხარს უჭერდა სამხედროთა წვრთნის ისეთ მეთოდებს, რომლებიც უზრუნველყოფდნენ წესრიგისადმი სრულ დამორჩილებას. მისი მეთვალყურეობით აშენდა ბაზა „სტარკილერი“, რომელსაც მთლიანი ვარსკვლავური სისტემების განადგურება შეეძლო. როგორც კაილო რენის მეტოქე, ჰაქსი ხშირად ეწინააღმდეგებოდა ძალის გამოყენების მეთოდებს და ფილოსოფიას.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 ვარსკვლავური ომების პერსონაჟების ენციკლოპედია: განახლებული და გაფართოებული
  2. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განმარტავს, რომ ჰაქსი დაიბადა ჰოსნიანის კატაკლიზმის მოვლენებამდე 34 წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განმარტავს, რომ ჰოსნიანის კატაკლიზმი მოხდა იავინის ბრძოლიდან 34 წელს. ეს ნიშნავს, რომ ჰაქსი დაიბადა იავინის ბრძოლიდან 0 წელს.
  3. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი
  4. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ სკაიუოკერის აღზევების მოვლენები ვითარდება „სტარკილერის“ მიერ გამოწვეული ჰოსნიან-პრაიმის განადგურებიდან ერთი წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ჰოსნიან-პრაიმი განადგურდა იავინის ბრძოლიდან 34 წელს, ანუ სკაიუოკერის აღზევების მოვლენები მიმდინარეობს 35 წელს.
  5. 5.0 5.1 5.2 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IX: სკაიუოკერის აღზევება
  6. 6.0 6.1 6.2 6.3 6.4 6.5 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი VII: ძალის გამოღვიძება
  7. StarWars-DatabankII.png გენერალი ჰაქსი Databank-ში (შენახული ვერსიის ბმული)
  8. ვარსკვლავური ომები: ძალის გამოღვიძება: პირისპირ
  9. 9.0 9.1 შედეგები: იმპერიის აღსასრული
Advertisement