ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია კომიქსი. იხილეთ აგრეთვე მოთხრობა.

აღმავალი იმპერია 1 არის კანონიკური ცალკეული კომიქსი. მასში შედის მოთხრობები გამარჯვების ექო (ჩარლზ სოული), იმპერიის სამსახურში (გრეგ პაკი), ყოველი შეტევის ორი დასასრული (საიმონ სპერიერი) და ეპილოგი (ითენ საკსი). კომიქსი გამოიცა 2019 წლის 18 დეკემბერს, Marvel-ის მიერ.

გეზი ჰოთისკენ! ლუკ სკაიუოკერმა, პრინცესა ლეია ორგანამ და კონტრაბანდისტმა ჰან სოლომ წარმატებით გაიმარჯვეს იმპერიაზე დარტყმით. ამბოხებულები ყინულის შორეულ პლანეტა ჰოთზე თავს იცავენ, მაგრამ როდემდე იქნებიან მტრებისგან უსაფრთხოდ? დართ ვეიდერი არაფერს შეუშინდება, რათა ამბოხებულები დაამხოს, მაგრამ მისი მცდელობები, ეპოვნა მათი ახალი ბაზა, ამაო აღმოჩნდა. მიიყვანს ძალის ბნელი მხარე დაკარგულ ამბოხებულებთან და ახალგაზრდა სკაიუოკერთან თუ მას წარსულის კონფლიქტებში მოისვრის? ღალატითა და განადგურებებით სავსე ცხოვრების მიუხედავად დოქტორ აფრას ახლა ოჯახის მსგავსი რამ გამოუჩნდა. ყოფილი იმპერიელი ინსპექტორი მაგნა ტოლვანი და აფრას ნორჩი სამეურვეო ვულაადა ამბოხებაში არსებობის სირთულეებს შეეჯახებიან...სანამ აფრა თავის მომავალზე ფიქრობს. ყოფილი იმპერიელი ქვეშევრდომი, კიბორგად ქცეული ჯილდოზე მონადირე ბაილერტ ველენსი ახალი მისიით მიემგზავრება. და მთელი ამბოხების — მათ შორის, მისი ძველი მეგობრის, ჰან სოლოს — მომავალი საფრთხის ქვეშ არის, წარუმატებლობის შემთხვევაში!

შიგთავსი[]

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

ბიბლიოგრაფია[]

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

ბმულები[]

სხვა ენებზე

Advertisement