აყვავებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები 2 არის მეორე გამოშვება IDW Publishing-ის კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები, რომლის ტექსტის ავტორია დენიელ ხოსე ოლდერი. იგი გამოიცა 2021 წლის 3 მარტს.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

ცეცხლოვანი დანგრევა ტრაიმანტ IV-ზე! ბავშვობის საუკეთესო მეგობრები ზინი და კრიქსი გადარჩენას ცდილობენ, იმ დროს, როდესაც იოდას პადავანები, ლუკა, ფარზალი და კორტი მოქალაქეთა ევაკუირებას ცდილობენ, თუმცა ნიჰილთა ხომალდი არავის უშვებს. და, როდესაც იწყება მასშტაბური ბრძოლა, კრიქსი და ზინი ერთმანეთს კარგავენ!

მწერალ დენიელ ხოსე ოლდერს, ბესტსელერ 'უკანასკნელი გასროლის' ავტორს და მხატვარ ჰარვი ტოლიბაოს IDW მიჰყავთ 'აყვავებულ რესპუბლიკაში' კომიქსების და პროზის დიდ საგამომცემლო გადაკვეთაში!

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

ქალაქ ბრალანაკის დანგრევა
ქაოსი ქალაქ ბრალანაკში! კიდევ ერთი წარმონაქმნისას, რომელიც მოჰყვა ჰიპერსივრცეში დიდ კატასტროფას, ვარსკვლავური მხტომელის პადავანებმა სცადეს კრეისერი ობობის აღება, რათა ტრაიმანტ IV-ის მოქალაქენი გადაერჩინათ. უცხო პლანეტაზე მყოფი ეს მოწაფე ჯედაები ხვდებიან ძალისადმი მგრძნობიარე ნორჩ მიკიან ზინ მრალას და მის მეგობარ კრიქს კემერატს და საზარელ მაროდიორებს, ნიჰილებს…

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

  • კრუ (პირველად ნახსენებია როგორც კრუ)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

  1. Comixology Logo.png ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები #2 comiXology-ს ოფიციალურ საიტზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა | ანონსის რგოლი ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ჯედაების ნათება, მოქმედება ვითარდება ფარულ საფრთხემდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული საფრთხის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ ჯედაების ნათება ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები
1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · უფასო კომიქსების დღე 2021
რბილყდიანი კრებულები 1
მწვერვალის ტაძრის ურჩხული 1
დაკავშირებული მედია აყვავებული რესპუბლიკა · ვარსკვლავური ომები: თავგადასავლები (2020)
რედ.