Yoda-for-MesBox.png
შენ მომავალს ხედავ
ამ გვერდზე აღწერილია მომავალი კომიქსი. სტატიის შიგთავსი დროდადრო შეიცვლება, ამა თუ იმ ნაწარმის გამოსვლის მოახლოებასთან ერთად.

აყვავებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები 3 არის მომავალი, მესამე გამოშვება IDW Publishing-ის კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები, რომლის ტექსტის ავტორია დენიელ ხოსე ოლდერი. გამოშვება გამოიცემა Marvel Comics-ის მიერ, 2021 წლის აპრილში.

მედია[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

  1. IDW-ის შეთავაზებები 2021 წლის აპრილისთვის, სრულად, კანტოდან აყვავებულ რესპუბლიკამდე. BleedingCool. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: January 21, 2021. მოძიებულია: January 21, 2021.
  2. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა | ანონსის ტრეილერი ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ეს კომიქსი, მოქმედება ვითარდება ფარულ საფრთხემდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული საფრთხის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ კომიქსის მოვლენები ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
The High Republic Adventures logo.png
1 · 2 · 3 · 4
რბილყდიანი კრებულები 1
დაკავშირებული მედია აყვავებული რესპუბლიკა
რედ.
სხვა ენები