აყვავებული რესპუბლიკა 2 არის მეორე გამოშვება კანონიკური კომიქსების მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა, რომლის ტექსტის ავტორია კევან სკოტი. კომიქსი გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ, 2021 წლის 3 თებერვალს.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

სრულიად ახალი სერიის გაგრძელება! ვინ გაანადგურა ჯედაების ერთ-ერთი ყველაზე საზარელი მტერი? ნიჰილთა თავდასხმა! კოსმოსში დაკარგული ხომალდი, სასტიკად დახოცილი ეკიპაჟი და გატაცებული სატვირთო ხომალდი. რა საშინელება ელით შუქურა "ვარსკვლავური ნათების" ჯედაებს ნარჩენების დაზვერვისას? ახლახანს რაინდად კურთხეული კივ ტრენისი თანაგუნდელების წინაშე თავის უიმედობას უნდა გაუმკლავდეს, მაგრამ შეუძლია, ენდოს ყველაზე ახლო მოკავშირეს?

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

აყვავებული რესპუბლიკა
არ არსებობს შიში
თავი II
სამარხი კოსმოსში
გალაქტიკაში სიმშვიდეა, მას მართავს დიადი რესპუბლიკა, ხოლო იცავენ სახელოვანი და ბრძენი რაინდი ჯედაები.

ყოველივე კარგის სიმბოლოდ რესპუბლიკა გარე რკალის შორეულ საზღვრებში აპირებს, გაუშვას შუქურა "ვარსკვლავური ნათება". ეს ახალი კოსმოსური სადგური ყველასთვის იმედის სხივად იქცევა.

ნორჩი კივ ტრენისი ტრიუმფალურად გადის გამოცდებს და უკვე რაინდი ჯედაი არის. მაგრამ მისი მასწავლებელი, სსკირი, მძიმედ დაჭრილია. რაღაც რდება....

უწყვეტობა[edit | edit source]

პირველი გვერდიდან ირკვევა, რომ კივ ტრენისი მაქო T-1-ით გადაადგილდება, მოგვიანებით კი იგი ჰიპერსივრციდან ვარდება და მისი მგზავრები თავად იხილავებ ნიჰილთა თავდასხმას. თუმცა, ნახატებზე ხომალდი მთელი დროის განმავლობაში კოსმოსში იმყოფება.

მედია[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

  • ნავიდროიდი (პირველი ვიზუალური გამოჩენა) (მხოლოდ ნამსხვრევები)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბიბლიოგრაფია[edit | edit source]

  1. Marvel Comics-ის 2021 წლის თებერვლის შეთავაზებების და გარეკანების წარდგენა (2020-11-19). GamesRadar.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო November 19, 2020.
  2. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა | ანონსის რგოლი ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ჯედაების ნათება, მოქმედება ვითარდება ფარულ საფრთხემდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული საფრთხის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ ჯედაების ნათება ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
კომიქსების სერია ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა
არ არსებობს შიში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
კადრს მიღმა: ექსკლუზიური გამოშვება
მეორე სიუჟეტური განვითარება 6 · 7 · 8
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2
სხვა მასალა აყვავებული რესპუბლიკა
რედ.