აყვავებული რესპუბლიკა 3 არის მესამე გამოშვება კანონიკური კომიქსების მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა, რომლის ტექსტის ავტორია კევან სკოტი. იგი გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ, 2021 წლის 3 მარტს.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

სრულიად ახალი სერია გრძელდება! ბნელი საიდუმლო, რომელზეც მხოლოდ ჯედაები საუბრობენ....მაგრამ რა ფასით? პლანეტა იდუმალმა სენმა მოიცვა. ერთი ჯედაი დაიკარგა, მეორე შეიშალა. რა საშინელება იმალება დამპალი ნათესების მიღმა, წყვდიადში? სიკვდილი თავიდან აიცილეს, მაგრამ წარმოიშვა საშინელი კავშირი. შეძლებს კივ ტრენისი, დაიცვას უცოდველი, როდესაც საკუთარ ორდენში ღალატს აღმოაჩენს?

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

აყვავებული რესპუბლიკა
არ არსებობს შიში
თავი III
ქვემოთ
კეთილშობილმა ჯედაებმა, რესპუბლიკის დამცველებმა, შუქურა "ვარსკვლავური ნათება" გაუშვეს როგორც გალაქტიკისთვის იმედის სიმბოლო. ნორჩი კივ ტრენისი ახლა რაინდი ჯედაი არის.

ჰატების მიტოვებულ ხომალდზე ეული მეომარი ნიჰილი კივს, სსკირს და ტყუპ ჯედაებს, ტერეკს და სერეტს თავს დაესხა. სსკირმა ნიჰილი სასტიკად მოკლა, რამაც კივი გააოგნა. სსკირს რაღაც ბნელი იპყრობს.

ჯედაები გამოძიების კვალმა მცირე სედრიზე მიიყვანა, სადაც სერეტი ახლახანს უგზო-უკვლოდ დაიკარგა....

მედია[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბიბლიოგრაფია[edit | edit source]

  1. StarWars.com ლეია ორგანას სასიყვარულო ამბების გაცვლა კეს დემერონთან და სხვა Marvel-ის 2021 წლის მარტის ვარსკვლავურ ომების კომიქსებში – ექსკლუზიური ნაწყვეტი StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა | ანონსის რგოლი ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ჯედაების ნათება, მოქმედება ვითარდება ფარულ საფრთხემდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული საფრთხის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ ჯედაების ნათება ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
კომიქსების სერია ვარსკვლავური ომები: აყვავებული რესპუბლიკა
არ არსებობს შიში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
კადრს მიღმა: ექსკლუზიური გამოშვება
მეორე სიუჟეტური განვითარება 6 · 7 · 8
მესამე სიუჟეტური განვითარება 9
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2
სხვა მასალა აყვავებული რესპუბლიკა
რედ.
სხვა ენები