ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ახალი სამყარო არის ანიმაციური ტელესერიალ წინააღმდეგობის მეორე სეზონის მეთხუთმეტე ეპიზოდი. მისი, ისევე, როგორც ეპიზოდის ვერსად გაიქცევი პრემიერა, გაიმართა 2020 წლის 12 იანვარს, Disney Channel-ზე.

ოფიციალური აღწერა[]

დოზას კოლოსი გადაჰყავს გარე რკალის დამალულ პლანეტაზე, მაგრამ აღმოჩნდება, რომ იქაურებს ისინი არ მოსწონთ.[1]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 პრესრელიზები | Disney Press Channel. DisneyABCPress.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო September 21, 2020.
  2. ვარსკვლავური ომების წიგნი განსაზღვრავს, რომ ბატუუს ბრძოლა, Star Wars: Galaxy's Edge-ის ნაწილი, მოხდა ახალი იმედიდან 34 წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ფილმის მოვლენათა განვითარების დროა 0 იბ. ამრიგად, Star Wars: Galaxy's Edge-ის მოვლენათა განვითარების დროა 34 იბშ. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ ეპიზოდში სადგურიდან სადგურამდე მოვლენები ვითარდება Star Wars: Galaxy's Edge-ამდა, ხოლო D23 Expo 2019-ზე ნაჩვენები ქრონოლოგიიდან ირკვევა, რომ ეპიზოდი გაქცევა აღწერს ძალის გამოღვიძებიდან ერთი წლის შემდეგ განვითარებულ მოვლენებს, რაც არის 35 იბშ. ვინაიდან ეპიზოდი ახალი სამყარო ექცევა ეპიზოდის სადგურიდან სადგურამდე და გაქცევის შუალედში, მისი მოვლენებიც 34—35 წელს ვითარდება.
ვარსკვლავური ომები: წინააღმდეგობა
პირველი სეზონი 1–2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20 · 21
მოკლემეტრაჟიანი ეპიზოდები: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
მეორე სეზონი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18–19
ეპიზოდების ადაპტაციები ახალი ჯაშუში · სამმაგი წყვდიადი · გადარჩენილი · იეგერის საიდუმლო
კომიქსები თავგადასავლები 16 · თავგადასავლები 17
წიგნები უმცროსი ასაკის მკითხველებისთვის: შეხვდით პილოტებს
სხვა მასალა Bucket's List · კომიქსსტრიპები · Resistance Rewind · Star Wars Resistance Racer
რედ.