ეს სტატია აღწერს საკითხს, რომელიც ითვლება ლეგენდად.ამ სტატიის თემა აღწერს ძველი რესპუბლიკის დროს მომხდარ მოვლენებს.ამ სტატიის თემა აღწერს იმპერიის აღზევების ეპოქის დროს მომხდარ მოვლენებს.ამ სტატიის თემა აღწერს აჯანყების ეპოქის დროს მომხდარ მოვლენებს.ამ სტატიის თემა აღწერს ახალი რესპუბლიკის ეპოქის დროს მომხდარ მოვლენებს.ამ სტატიის თემა არსებობს ნამდვილ სამყაროში ან შეესაბამება მას.
ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია მეორე გამოცემა გამომცემლობა Del Rey-ს ძირითადი ცნობარების სერიაში. იხილეთ აგრეთვე მეორე გამოცემა სამყაროს შიდა ქრონიკაში.

ახალი ძირითადი ქრონოლოგია არის Del Rey-ს მიერ გამოცემული ენციკლოპედია. ეს არის მეთერთმეტე წიგნი სერიაში ძირითადი ცნობარები. წიგნის ავტორები არიან დენიელ უოლესი და კევინ ჯ. ანდერსონი, ხოლო ილუსტრატორები — მარკ ჩიარელო, ტომი ლი ედვარდსი და ჯონ ვან ფლიტი. წიგნის ბოლო მოთავსებულია გალაქტიკური რუკა, შემუშავებული იენ ფულვუდის მიერ. წიგნი გამოვიდა 2005 წლის 25 ოქტომბერს.

გამოცემა შეიცავს ვარსკვლავური ომები საგის ვრცელ ისტორია რესპუბლიკამდე ეპოქიდან იუუჟან ვონგების შემოჭრამდე, ეფუძნება რა ცნობილ და ნაკლებად ცნობილ წყაროებს. წინაისტორიის ტრილოგიასთან შეთანხმებით განახლებული ეს გამოშვება აგრეთვე რედაქტირებულია ჯედაების ახალი ორდენის წიგნების სერიის გათვალისწინებით. იგი დაწერილია სამყაროს შიდა თვალთახედვიდან ვორენ ნა'ალის, ისტორიული საბჭოს (თავისუფალი ალიანსების გალაქტიკური ფედერაცია) არქივარიუს ემერიტუსის მიერ.

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]

ძირითადი ცნობარები
პირველი თაობა (19952001) პერსონაჟები · ტრანსპორტი და გემები · იარაღები და ტექნოლოგიები · პლანეტები და მთვარეები · დროიდები · ქრონოლოგია · სხვისტომთა რასები · ეპიზოდი I (გაუქმებული)
მეორე თაობა (20022006) პერსონაჟები · ტრანსპორტი და გემები · იარაღები და ტექნოლოგიები · ქრონოლოგია · დროიდები · სხვისტომთა რასები
მესამე თაობა (20072012) ძალა · ატლასი · საბრძოლო მოქმედებები · მკითხველის ცნობარი · პერსონაჟები (გაუქმებული)
რედ.