ეს სტატია აღწერს აღნიშნული თემის კანონიკურ ვერსიას.  დააწკაპუნეთ აქ, რათა მოხვდეთ ჰოლოპედიაში წარმოდგენილ თემის ლეგენდარულ ვერსიაზე. 

ახალი წესრიგის გამოცხადება იყო მოვლენა, რომლითაც აღინიშნა გალაქტიკური იმპერიის დაარსება. კლონთა ომების მიწურულს, გალაქტიკური სენატის საგანგებო სხდომაზე, გამოვიდა უზენაესი კანცლერი შივ პალპატინი — ფარულად დართ სიდიუსი, სითების ბნელი ლორდი — რომელიც აცხადებდა, რომ ჯედაების ორდენმა სცადა მთავრობის დამხობა. ჯედაები სახელმწიფოს მტრებად გამოაცხადეს და სიდიუსმა გალაქტიკური რესპუბლიკა გარდაქმნა პირველ გალაქტიკურ იმპერიას, საკუთარი თავი კი აბსოლუტურ მმართველად გამოაცხადა. ამ გადაწყვეტილებას სენატსა[1] and in public,[10] და მის გარეთ უმრავლესობა დაეთანხმა, თუმცა ზოგიერთი — მაგალითად, სენატორები ბეილ ორგანა და პადმე ამიდალა — გაოგნებულნი ისმენდნენ ამ სიტყვებს.[1] იმ დროიდან, იმპერიის დამხობამდე, ახალი წესრიგის გამოცხადების დღეს აღინიშნებოდა იმპერიის დღე.[9]

წყაროები[edit | edit source]

  1. 1.00 1.01 1.02 1.03 1.04 1.05 1.06 1.07 1.08 1.09 1.10 1.11 1.12 1.13 1.14 1.15 1.16 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი III: სითების შურისძიება
  2. TCW mini logo.jpg ვარსკვლავური ომები: კლონთა ომებიგამარჯვება და აღსასრული
  3. 3.0 3.1 Star Wars Jedi: Fallen Order
  4. კატალიზატორი: განდევნილი ერთი: რომანი
  5. კენანი 2
  6. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი III: სითების შურისძიება განსაზღვრავს, რომ მისია მუსტაფარზე მიმდინარეობდა იმავე დროს, რაც ახალი წესრიგის გამოცხადება, რაც ნიშნავს, რომ ეს სენატორული დაპატიმრებების რიგში წინა მოვლენა იყო
  7. სენატორული დაპატიმრებების (როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულთა დოკუმენტები) მოვლენები ვითარდება ახალი წესრიგის გამოცხადებიდან ერთი დღის შემდეგ. ლოთალის ალყაში ირკვევა, რომ ლუკ სკაიუოკერი და ლეია ორგანა დაიბადნენ წესრიგის გამოცხადებიდან ორი დღის შემდეგ. ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი III: სითების შურისძიება ჩანს, რომ ისინი პოლის-მასაზე დაიბადნენ უკვე მას შემდეგ, რაც მოხდა დუელი მუსტაფარზე. ეს ნიშნავს, რომ სენატორული დაპატიმრებები მოხდა მუსტაფარზე შეტაკებამდე, ისევე, როგორც დუელი გალაქტიკურ სენატში, ვინაიდან ისინი ერთსა და იმავე დროს ვითარდება.
  8. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი
  9. 9.0 9.1 Rebels-mini-logo.png ვარსკვლავური ომები: ამბოხებულებიიმპერიის დღე
  10. StarWars-DatabankII.png იმპერატორი პალპატინი/დართ სიდიუსი Databank-ში (შენახული ვერსიის ბმული)