FANDOM

Premium-Eras-canon
ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია იოდას რასის წარმომადგენელი. იხილეთ აგრეთვე თავი 2: ბავშვი, ქვესათაურით "ბავშვი".
Atticon ამ სტატიის სახელწოდება არის ფსევდონიმი ან ზედმეტსახელი.
სტატიაში აღწერილ სუბიექტს არ აქვს ოფიციალური სახელი და ცნობილია მხოლოდ ზედმეტსახელით ან ფსევდონიმით.
დავალება იყო საკმაოდ კონკრეტული. საკუთრება უნდა განადგურდეს.
―IG-11[წყარო]

"ბავშვი", იგივე "საკუთრება", იყო მამრობითი[6] ძალისადმი მგრძნობიარე ჩვილი არსება, რომელიც მიეკუთვნებოდა იოდას მსგავს რასას. ორმა ჯილდოზე მონადირემ, მანდალორელმა და მკვლელმა დროიდმა, IG-11-მა, მიიღეს კლიენტისთვის მისი დაბრუნების დავალება.[2]

ბიოგრაფია

ნადირობის სამიზნე და გადარჩენილი

ჯილდოზე მონადირე, ცნობილი როგორც უბრალოდ მანდალორელი, კლიენტმა და დოქტორმა პერშინგმა გააგზავნეს ბავშვის დასაჭერად. ამავე დროს ბავშვზე ნადირობდა დროიდი [IG-11]. მანდალორელისგან განსხვავებით, მას ჰქონდა მიღებული დავალება, მოეკლა ბავშვი, მაგრამ მანდალორელმა დაასწრო და დროიდი გაანადგურა[2].

The Child Helping Mandalorian

ბავშვი მიმართავს ძალას.

მანდალორელმა ბავშვი თან წაიყვანა, მაგრამ აღმოჩნდა, რომ მონადირის ხომალდი ამასობაში ჯავებმა დაშალეს. კუიილის დახმარებით მანდალორელი მოელაპარაკა ჯავებს, რომლებიც შეჰპირდნენ ხომალდის ნაწილების დაბრუნებას, ტალახრქის კვერცხის სანაცვლოდ. არსებასთან მისი შეტაკებისას ბავშვმა სცადა დახმარება, გამოიყენა რა ძალა. ჰაერში აწეული და ძირს დანარცხებული ტალახრქა მონადირემ საბოლოოოდ მოკლა, ხოლო დასუსტებულ ბავშვს ჩაეძინა. კვერცხის ჯავებთან მიტანის და ხომალდის აღდგენის შემდეგ მანდალორელმა ბავშვთან ერთად პლანეტა დატოვა[4].

მანდალორელმა კლიენტს ბავშვი გადასცა, მიიღო ჯილდო ბესკარის მარაგის სახით და აპირებდა პლანეტიდან გაფრენას, როდესაც გადაწყვეტილება შეცვალა, დაბრუნდა, თავს დაესხა ობიექტს, რომელშიც ბავშვს მალავდნენ, შეტაკებისას დაიხსნა პატარა და, უკვე სხვა მონადირეებთან ხანმოკლე ბრძოლის შემდეგ, სხვა მანდალორელთა დახმარებით, გადარჩა და პლანეტა საბოლოო დატოვა — ისევე, როგორც ჯილდოზე მონადირეთა გილდია[3].

კადრს მიღმა

პერსონაჟი პირველად გამოჩნდა ტელესერიალ მანდალორელის პირველ ეპიზოდში.[2] გადაღებების პერიოდში მსახიობები მას "არსებას" უწოდებდნენ.[7] "ბავშვს" სოციალურ მედიაში აგრეთვე "პატარა იოდად" მოიხსენებდნენ."[8][9]

გამოჩენები

შენიშვნები და სქოლიო

  1. სტატიის SWCustom-2011 SWCC 2019: 9 რამ, რაც შევიტყვეთ მანდალორელის პანელიდან საიტზე StarWars.com (არქივის ბმული) მიხედვით მანდალორელის მოვლენები ვითარდება ჯედაის დაბრუნებიდან ხუთი წლის შემდეგ (წიგნის ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი მიხედვით ეს იქნება 4 იბშ. ამრიგად, ვასკვნით, რომ მანდალორელის მოვლენები ვითარდება იავინის ბრძოლიდან 9 წელს. ვინაიდან ბავშვი მანდალორელის მოვლენების დროს 50 წლის არის, ჩანს, რომ იგი დაიბადა იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 41 წლით ადრე.
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 The Mandalorian official logo მანდალორელითავი 1: მანდალორელი
  3. 3.0 3.1 The Mandalorian official logo მანდალორელითავი 3: დანაშაული
  4. 4.0 4.1 The Mandalorian official logo მანდალორელითავი 2: ბავშვი
  5. The Mandalorian official logo მანდალორელითავი 8: გათავისუფლება
  6. The Mandalorian official logo მანდალორელითავი 4: თავშესაფარი
  7. მანდალორელი: პირველი ეპიზოდი: დამალული დეტალების და ბოლოს განმარტება
  8. კუჩერა, ბენ (18 ნოემბერი, 2019). Disney-მ ოფიციალურად ნება დაგვრთო: ახლა ვისაუბროთ მანდალორელის პერსონაჟზე. Polygon. წაკითხვის თარიღი: ნოემბერი 18, 2019.
  9. რენფრო, კიმ (18 ნოემბერი, 2019). 15 ტვიტი და მიმი 'პატარა იოდაზე' 'მანდალორელში', რომლებიც ამტკიცებენ, რომ პერსონაჟი საუკეთესოა, რაც 'ვარსკვლავურ ომებში' შეგვხვედრია. Insider. წაკითხვის თარიღი: ნოემბერი 18, 2019.