ეს სტატია აღწერს საკითხს, რომელიც ითვლება კანონიკურად.

ბობა ფეტი იყო ჯილდოზე მონადირე და ჯენგო ფეტის გენეტიკური კლონი. შეიქმნა კლონირებით კამინოზე და ფიზიკურად იყო ჯენგოს ასლი. მიუხედავად იმისა, რომ ყველა კლონი იზრდებოდა დაჩქარებული წესით, ჯენგოს თხოვნით, ბობაში ცვლილებები არ შეუტანიათ და იგი ჩვეულებრივი ტემპით ვითარდებოდა.

ჯეონოსისის ბრძოლაში ბობამ საკუთარი თვალით იხილა ჯენგოს მეის უინდუს მიერ მოკვლა. მან შურისძიება განიზრახა და შემდგომში შეუერთდა ჯილდოზე მონადირეთა ჯგუფს, რომელშიც შედიოდნენ ორა სინგი და ბოსსკი. უინდუს მოკვლის გეგმა ვერ განახორციელეს და ბობაც მიხვდა, რომ ეს მისთვის ზედმეტად რთული ამოცანა იყო, მაგრამ ჯედაისთვის არასოდეს მიუტევებია ჯენგოს მოკვლა. ხანმოკლე პატიმრობის შემდეგ მან ჩამოაყალიბა ჯილდოზე მონადირეთა საკუთარი ბანდა და სხვადასხვა დავალებას ასრულებდა.

გალაქტიკური იმპერიის აღზევების პერიოდში ბობა უკვე ითვლებოდა გალაქტიკის ერთ-ერთ საშიშ ჯილდოზე მონადირედ. იმის გამო, რომ მანდალორული ჯავშანი ემოსა, ვრცელდებოდა ხმები, თითქოს მანდალორელები კვლავ არსებობდნენ, მიუხედავად იმისა, რომ მათი პლანეტა იმპერიამ დაიპყრო. გალაქტიკური სამოქალაქო ომის პერიოდში ბობა მუშაობდა ჰატ ჯაბასთვის. ჰოთის ბრძოლის შემდეგ ბობა და სხვა მონადირეები დართ ვეიდერის დავალებით ეძებდნენ ჰან სოლოს და მის ათასწლოვან შავარდენს, რითაც ლუკ სკაიუოკერი უნდა მიეტყუებინათ. ამ ჩანაფიქრის წარმატებულად განხორციელების შემდეგ კარბონიტში გაყინული სოლო ბობამ ტატუინზე გადაიყვანა, იმ გასამრჯელოს სანაცვლოდ, რომელსაც მას ჯაბა დაჰპირდა.

მას შემდეგ, რაც ჰანი რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსის მონაწილე მეგობრებმა გადაარჩინეს, კარკუნის დიდ ორმოსთან მოხდა ბრძოლა, რომლის დროს ბობა ჩავარდა სარლაკის ხახაში. მიუხედავად ამისა, ფეტი გადაურჩა ურჩხულს, თუმცა ავჯარი დაკარგა და იგი ტატუინზე დასახლდა. წლების შემდეგ მან იპოვა ფენეკ შენდი, რომელთან ერთად მიაგნო ჯილდოზე მონადირე დინ ჯარინს. დინს მან საკუთარი დახმარება შესთავაზა, სანაცვლოდ კი დაიბრუნა საკუთარი ჯავშანი.

არაკანონიკური გამოჩენები[edit | edit source]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი II: კლონთა იერიში
  2. ვარსკვლავური ომები: აბსოლუტურად ყველაფერი, რაც უნდა იცოდეთ, განახლებული და გაფართოებული განმარტავს, რომ ბობა იყო 10 წლის, როდესაც ჯენგო ფეტი დაიღუპა. ვინაიდან ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ჯენგო ფეტი დაიღუპა იავინის ბრძოლამდე 22 წლით ადრე, ვასკვნით, რომ ბობას დაბადების წელია 32 იბ.
  3. 3.0 3.1 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი V: იმპერიის საპასუხო დარტყმა
  4. StarWars.com-ის ენციკლოპედია ბობა ფეტი Encyclopedia-ში (ბმული ამჟამად არ მოქმედებს; შენახული ვერსია)
  5. ვარსკვლავური ომები: ძალის გამოღვიძება: პირისპირ
  6. ბნელი მიმდევარი
  7. დართ ვეიდერი 1
  8. ამბოხების ეპოქა: ბობა ფეტი 1