FANDOM

Premium-Eras-canon
"შეასრულეთ ბრძანება 66."
―დართ სიდიუსი — Speakerმოსმენა[წყარო]

ბრძანება 66, იგივე კლონთა პროტოკოლი 66, იყო საიდუმლო საიდუმლო ბრძანება, რომლის მიხედვით ყველა ჯედაი რესპუბლიკის მოღალატედ ითვლებოდა და რესპუბლიკის დიადი არმიის მხრიდან სასიკვდილო სასჯელს ექვემდებარებოდა. ეს ბრძანება ყოველ კლონ ჯარისკაცში შეყვანილი იყო ჩიპების მეშვეობით, რომლებიც კლონთა ტვინებში იყო მოთავსებული. ამრიგად, კლონები, რომლებსაც სხვა დროს შეეძლოთ დამოუკიდებელი გადაწყვეტილებების მიღება, ვერ გაექცეოდნენ გაცემული ბრძანების შესრულებას. კამინოელი მეცნიერების აზრით, ეს დამალული ფუნქცია შემუშავებული იყო უაღრესად გახიფათო და განდგომილი ჯედაების წინააღმდეგ, მაგრამ სინამდვილეში პროტოკოლით სითები უნდა მოსულიყვნენ მმართველობაში და დაემხოთ ჯედაების ორდენი.

კლონთა ომების დროს სითების ძალაუფლება ფარულად იზრდებოდა, თუმცა შემთხვევით მოხდა პროტოკოლის ადრეული ამოქმედება, რასაც კჯ-5385-ის, დეტექტივი კლონის ხელთ მოხდა გენერალ ტიპლარის დაღუპვა. კიდევ ერთი სამხედრო, კჯ-5555, ატარებდა ამ საქმის გამოძიებას, თვლიდა რა, რომ უბედურება მოხდა სეპარატისტების ჩანაფიქრით. გალაქტიკის მთავარ პლანეტა კორუსანტზე კი აღმოჩნდა, რომ ჩიპების მეშვეობით კლონები უბრალოდ ჯედაებს გაანადგურებდნენ. მეტიც, მან დაადგინა, რომ კანცლერი პალპატინიც ამ შეთქმულებაში მონაწილეობდა და მისი მოკვლა სცადა. კჯ-5555-მა მან ყველაფერი უამბო ანაკინ სკაიუოკერს, მაგრამ საკუთარი ნათქვამის დამტკიცება ვერაფრით შეძლო — იგი კორუსანტის ებგურებმა მოკლეს.

ამრიგად, ხელისუფლების ხელში ჩაგდების გეგმა კვლავ მოქმედებდა. იავინის ბრძოლამდე 19 წელს, შეიტყვეს რა კანცლერის ნამდვილი ვინაობის შესახებ, ჯედაები მას საკუთარ კაბინეტში დაუპირისპირდნენ. მათ წარუმატებლობას მოჰყვა პალპატინის მიერ ჯედაების მოღალატეებად გამოცხადება და პროტოკოლის ამოქმედების ბრძანების გაცემა. მთელ გალაქტიკაში ათასობით ჯედაი მოკლეს თანმხლებმა ჯარისკაცებმა, ხოლო თავად პალპატინის ახალი შეგირდი, სითი ლორდი დართ ვეიდერი უძვებოდა 501-ე ლეგიონს, დახოცა რა იუნლინგები ჯედაების ტაძარში. რამდენიმე ჯედაების გარდა, რომელთა შორის იყვნენ დიდი მაგისტრი იოდა და მაგისტრი ჯედაი ობი-ვან კენობი, ჯედაების წმენდა ყველას შეეხო და ძირითადად, წარმატებით ჩაიარა სწორედ 66-ე ბრძანების დროული ამოქმედებით. ამრიგად, სიდიუსი გახდა იმპერატორი და გალაქტიკას ათწლეულების განმავლობაში მართავდა. შემდეგ ასრულდა წინასწარმეტყველება რჩეულის შესახებ, რასაც მოჰყვა სითების განადგურება და ძალაში იავინის ბრძოლიდან 4 წელს წონასწორობის აღდგენა.

შენიშვნები და სქოლიო