გალაქტიკის ზღვარი 1 არის Marvel-ის პირველი გამოშვება კანონიკური კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკის ზღვარი. მასში წარმოდგენილი ამბის ავტორი არის ითენ საკსი, ხოლო მხატვარი — უილ სლაინი. გამოშვება გამოიცა 2019 წლის 24 აპრილს.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

ეწვიეთ სამოგზაუროდ გალაქტიკის ზღვარს! თემატურის პარკის დამატება!

შავი შპილის ავანპოსტს გალაქტიკის ყოველი კუთხიდან ყოველთვის სტუმრობდნენ კონტრაბანდისტები, ვაჭრები და მოგზაურები, შავ ბაზარზე მოგების მოსაპოვებლად ან ეგზოტიკური შეგრძნებების მისაღებად, რომლებსაც შორეული ბატუუ სთავაზობდა. ისეთი არსებები, როგორიც არის ცუდი სახელის მქონე დოკ-ონდარი, იშვიათი და განუმეორებელი ანტიკვარიატის პატრონი, ველური სივრცის ზღვარზე თავს ირჩენენ საოცარი შესაძლებლობებით! მაგრამ ბატუუზე ჩნდება ბოროტი პირველი ორდენი და მთელი ავანპოსტის გადარჩენა ბეწვზე ჰკიდია! შავი შპილის გადარჩენის საშუალება, შესაძლოა, წარსულში არსებობდეს...სამუშაოში, რომელიც ჰან სოლომ და ჩუბაკამ დოკ-ონდარისთვის შეასრულეს. ვარსკვლავური ომების მზარდი საგის ახალი თავი დაიწყება აპრილში ითენ საკსის (ბებერი ქორისთვალი) და უილ სლაინის (ბენ რაილი: ალისფერი ობობა, სოლო: ვარსკვლავური ომების ამბავი) გალაქტიკის ზღვარით — თემატური პარკის განსაცვიფრებელი დამატებითი სათავგადასავლო კომიქსით.

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

ნაწილი 1 / 5
"კაუჭი სატყუარად"
შავი შპილის ავანპოსტი კონტრაბანდისტების, ვაჭრების და გალაქტიკის ყველა კუთხიდან მოსული მოგზაურის პორტია — შავ ბაზარზე წარმატების მოპოვებას ყველა ცდილობს.

ომი. რესპუბლიკის დაცემა. იმპერიის აღმასვლა. შავი შპილი კი კვლავ დგას. იდუმალმა კოლექციონერმა დოკ-ონდარმა ყველაფერი შემოინახა, გალაქტიკის შორეული კუთხეებში მცხოვრებ დამნაშავეთა საშუალებით.

მაგრამ გალაქტიკაში ახალი ბოროტება ბობოქრობს, რომელიც დოკ-ონდარსაც და შავ შპილსაც ემუქრება…

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკის ზღვარი
რომანები გალაქტიკის ზღვარი: შავი შპილი (აუდიოწიგნი)
საბავშვო რომანები დამტვრეული ბედი (აუდიოწიგნი) · მითები და იგავები (აუდიოწიგნი) · ბნელი ლეგენდები
კომიქსები ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკის ზღვარი: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · უსათაურო საბავშვო კომიქსი გალაქტიკის ზღვარის შესახებ
შექმნა Star Wars: Galaxy's Edge: მხატვრობა
სხვა რეცეპტების წიგნი · R3X's Playlist 1 · საკოლექციო ბარათები · ბატუუზე მოგზაურის ცნობარი · სპეციალური ტელეგამოშვება · Tales from the Galaxy's Edge · The Sims 4: Journey to Batuu · ელი და მე
ატრაქციონები Star Wars: Galaxy's Edge
რედ.