ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

"იმპერატორი ჩემსავით დიდსულოვანი როდია."
―დართ ვეიდერი[წყარო]

გალაქტიკური იმპერატორი, იგივე იმპერატორი ან სითი იმპერატორი, იყო გალაქტიკური იმპერიის სუვერენული მმართველი გალაქტიკური ისტორიის იმპერიული ეპოქის პერიოდში.

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი III: სითების შურისძიება
  2. 2.0 2.1 ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი
  3. 3.0 3.1 ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი უთითებს, რომ სკაიუოკერის აღზევების მოვლენები ვითარდება "სტარკილერის" მიერ გამოწვეული ჰოსნიან-პრაიმის განადგურებიდან ერთი წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ჰოსნიან-პრაიმი განადგურდა იავინის ბრძოლიდან 34 წელს, ანუ სკაიუოკერის აღზევების მოვლენები მიმდინარეობს 35 წელს.
  4. წიგნში ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი ენდორის ბრძოლის თარიღად მითითებულია 4 იბ და რომანის დამსხვრეული იმპერია 4 მოვლენები, რომლებიც მიმდინარეობს ბრძოლიდან სამი თვის თავზე, იავინის ბრძოლიდან 4 წლამდე. მეტიც, რომანში შედეგები მითითებულია, რომ ენდორის ბრძოლიდან გავიდა რამდენიმე თვე, მაგრამ რომანის შედეგები: ცხოვრების ვალი მოვლენები იწყება შედეგების მოვლენებიდან ორი თვის შემდეგ. ამრიგად, ცხოვრების ვალი იწყება ენდორის ბრძოლიდან სულ მცირე, ოთხი თვის თავზე, რაც შეესაბამება იავინის ბრძოლიდან 5 წელს. გარდა ამისა, ატლასში მითითებულია, რომ ჯაკუს ბრძოლაც (აღწერილი ცხოვრების ვალის გაგრძელებაში, იმპერიის აღსასრულში) იავინის ბრძოლიდან 5 წელს მიმდინარეობს, რითაც ცხოვრების ვალიც 5 წელს მიეკუთვნება.
  5. შედეგები: ცხოვრების ვალი
  6. შედეგები: იმპერიის აღსასრული
  7. ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IV: ახალი იმედი
  8. 8.0 8.1 ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IX: სკაიუოკერის აღზევება