FANDOM

Premium-Eras-canonPremium-Era-real
სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ განდევნილი ერთი (მრავალმნიშვნელოვანი).
"აჯანყებები იწყება იმედით."
კასიან ანდორი[წყარო]

განდევნილი ერთი: ვარსკვლავური ომების ამბავი არის ანთოლოგიური ფილმი ვარსკვლავური ომების ფილმების სერიიდან. მისი რეჟისორია გარეთ ედვარდსი, ხოლო სცენარის ავტორები - კრის უაიცი და ტონი გილროი. ფილმი გამოვიდა 2016 წლის დეკემბერში.

მოქმედება ამ, რიგით პირველ ანთოლოგიურ ფილმში, მიმდინარეობს პერიოდში, რომელიც წინ უსწრებს ახალი იმედის მოვლენებს. სიუჟეტის მიხედვით, მცირე რაზმი იპარავს სიკვდილის ვარსკვლავის სქემებს, რათა ისინი ლეია ორგანას და აჯანყებულთა ალიანსს გადასცეს.

შინაარსი

გალენ ერსოს დაჭერა

"სამუშაოები შეჩერებულია. უნდა დაბრუნდე."
―დირექტორი ორსონ კალან კრენიკი[წყარო]
Crennic LahMu

კრენიკი და მისი მოიერიშეები ლა'მუზე.

გალაქტიკური იმპერიის დაარსებიდან დაახლოებით 13 წელს ხელმძღვანელი ორსონ კრენიკი და მისი მოიერიშეები პლანეტა ლა'მუზე ეშვებიან. ისინი აპატიმრებენ მეცნიერ გალენ ერსოს, რათა აიძულონ, დაასრულოს მუშაობა სიკვდილის ვარსკვლავზე, კოსმოსურ სადგურზე, რომელსაც შეეძლება მთლიანი პლანეტების განადგურება. გალენის ცოლი, ლირა ერსო, მოკლულია მეუღლის დაცვის მცდელობისას. მათი ქალიშვილი, ჯინ ერსო, იმალება, სანამ მას მიაგნებს სო გერერა, პარტიზანების მეთაური, რომელიც გადაარჩენს და თან მიჰყავს.

ჯინი

გადის ცამეტი წელი და უკვე გაზრდილი ჯინ ერსო, ლიანა ჰალიკის ვინაობით, თავს ამოჰყოფს ვობანიზე მდებარე საპატიმრო ცენტრში. საკანში მასთან ერთად ულინ მასტერსიც აღმოჩნდება.

კაფრინის წრის ავანპოსტზე აჯანყებულთა ალიანსის ოფიცერი კაპიტანი კასიან ანდორი ხვდება ვინმე ტივიკს, რომელმაც იმპერიული სატვირთო ხომალდიდან წინა დღეს გაქცეული პილოტისგან შეატყო, რომ ჯედადან მოპოვებული კრიბერ ბროლების დახმარებით იმპერია ქმნის მძლავრ იარაღს. მას შემდეგ, რაც ანდორი ითანხმებს, ტივიკი უამბობს იმასაც, რომ ეს იარაღი არის "პლანეტების მკვლელი" და პილოტი ყველას ეუბნება, რომ იგი გამოაგზავნა გალენ ერსომ, სო გერერას ძველმა მეგობარმა.

განდგომილი იმპერიული პილოტი ბოდი რუკი ეძებს სო გერერას, ვინაიდან მას გალენ ერსოსგან უნდა გადასცეს საიდუმლო შეტყობინება — იმპერიის მიერ დიდი იარაღის შექმნის შესახებ. რუკი მის თავშესაფარს ჯედაზე მიაგნებს, მაგრამ სოს პარტიზანი მოიერიშეები — მათ შორის ბენთიკი — არ ენდობიან ბოდის და მას აპატიმრებენ. მართალია, ბოდი სოს უამბობს ყველაფერს, არც გერერა ენდობა. შესამოწმებლად, იგი რუკს ჩააგდებს საზარელ არსება ბორ გალიტთან, რის გამოც ბოდი დროებით კარგავს გონებას.

Tarkin rogue

ტარკინი აკვირდება სიკვდილის ვარსკვლავის მშენებლობას.

ჯინს იმპერიული საპყრობილედან ათავისუფლებს სამაშველო გუნდი "ბრავო". მას ხვდებიან აჯანყებულთა მეთაურები — მონ მოთმა, იან დოდონა, ბეილ ორგანა, დევიტს დრავენი და კასიან ანდორი. ისინი ერსოს დაითანხმებენ, შეახვედროს მათ გერერა, რომელსაც თავად მრავალი წლის წინ გაექცა. მიუხედავად იმისა, რომ ჯინს არწმუნებენ, თითქოს მისია სამაშველო ხასიათისაა, დრავენი კასიანს უბრძანებს, მოკლას გალენი, რათა იარაღი დაუსრულებელი დარჩეს. ჯინი, კასიანთან და გადაპროგრამებულ დროიდ K-2SO-თან ერთად, აჯანყებულთა U-ფრთებიანით ჯედასკენ მიემართება.

ჯალათიდან გუბერნატორი ტარკინი აკვირდება იმპერიის დიდი იარაღის, სიკვდილის ვარსკვლავის მნენებლობას და სუპერლაზერის მასზე მონტაჟს. ორსონ კრენიკთან საუბრისას იგი აღნიშნავს, რომ უკმაყოფილოა სატვირთო ხომალდის პილოტის გაქცევით, ვინაიდან უკანასკნელი ჯედაზე ავრცელებს სიკვდილის ვარსკვლავის არსებობის ცნობებს. იგი აფრთხილებს, რომ იმპერატორი ვერ მოითმენს პროექტის შეყოვნებას. თვლის რა, რომ ეს პრობლემა უნდა გადაიჭრას იარაღის შემოწმებით, ტარკინი მიანიშნებს, რომ მორიგ შეცდომას კრენიკს აღარ აპატიებენ.

ბრძოლა ჯედაზე

Baze Jedha

ბეიზ მალბუსი ჯედაზე ბრძოლის დროს.

ჯინი, K-2SO და კასიანი ჩადიან ჯედაზე, სადაც ანდორი გეგმავს პარტიზანების მოკავშირესთან შეხვედრას. დროიდი ხომალდზე რჩება, ხოლო ჯინი და კასიანი ქალაქში მიდიან მოკავშირის საძიებლად, მაგრამ აღმოჩნდებიან შეიარაღებული დაპირისპირების შუაგულში — სო გერერას პარტიზანებისა და იმპერიული ძალების შეტაკებაში. ჯინს და კასიანს გადაარჩენს ბრძანებების მიუხედავად დასახმარებლად მოსული K-2SO. იმპერიულ მოიერიშეებთან ბრძოლის შემდეგ კოლონა ბრუნდება ტითონის მოედანზე, სადაც ამბოხება მიმდინარეობს. დასახმარებლად ჩნდებიან დამატებითი ძალები. K-2SO-ს შეცდომით ჩათვლიან იმპერიულ დროიდად, რომელსაც პატიმრები გადაჰყავს. დროიდი ცდილობს, მხარი აუბას მათ და განასახიეროს იმპერიის წარმომადგენელი, თუმცა მისი ჩანაფიქრი მალევე წარუმატებელი აღმოჩნდება. სამეულს გადაარჩენენ ბრმა ჩირრუტ იმვე და დაქირავებული მებრძოლი ბეიზ მალბუსი — მცველები ჯედას ტაძრიდან, რომელსაც აყაჩაღებენ იმპერიული ძალები. იმპერიის ლაშქრის უკუქცევის შემდეგ მოდის პარტიზანების ჯგუფი ბენთიკის მეთაურობით, რომელიც იტაცებს ანდორს, ერსოს და მათ ახალ ნაცნობებს, ხოლო დროიდი ამ დროისთვის ხომალდში იმალება. ჯინი აცხადებს, რომ გალენ ერსოს შვილია, ამიტომ პარტიზანებს დაპატიმრებულები მიჰყავთ კადერას კატაკომბებისკენ.

გალენის გზავნილი და ჯედას განადგურება

Jyn Hologram

ჯინი უყურებს გალენის ჰოლოგრამას.

სანამ კასიანი და დანარჩენები საპყრობილეში იმყოფებიან, ჯინს მიიყვანენ სო გერერასთან. ჩირრუტი ამ დროს იმეორებს მანტრას "მე ვარ ძალასთან, ძალაა ჩემთან", ხოლო ბეიზი მის მისტიკურ მეთოდებს დასცინის. კასიანს ბეზრდება ჩირრუტის მოსმენა და იგი ცდილობს საპყრობილიდან გაქცევას. სო გაოგნებულია ჯინთან შეხვედრით, რადგან მრავალი წლის განმავლობაში არ უნახავს, მაგრამ ფიქრობს, რომ პილოტის შეტყობინება და ჯინის დაბრუნება ერთმანეთთან რაღაც კავშირშია და ხაფანგია, თუმცა ჯინი განუმარტავს, თუ რატომ ეძებს გალენს, ამიტომ გერერა მშვიდდება. ჯინი მას აგრეთვე ეუბნება, რომ ამ მისიიდან არაფრის მიღება სურს და მისი როლი აქ უკვე დასრულებულია. სოს არ სწამს, რომ ჯინს აღარ ადარდებს აჯანყებულთა მიზნები და სთავაზობს იმას, რაც შეაცვლევინებს გადაწყვეტილებას. სიკვდილის ვარსკვლავზე ამასობაში ტარკინი და კრენიკი ემზადებიან იარაღის ქალაქ ჯედაზე გამოსაცდელად, პროტოკოლი 13-ის თანახმად იქ მყოფი ყველა იმპერიული დანაყოფის ევაკუაციის შემდეგ. კრენიკი მოითხოვს თანამგზავრის სრულ განადგურებას, მაგრამ ტარკინი გადაწყვეტილებას შეაცვლევინებს და ბრძანებს საცდელი გასროლის განხორციელებას, მცირე სიმძლავრით. გარდაუვალი საფრთხის მოახლოებისას კასიანი, ჩირრუტი და ბეიზი კვლავ საპყრობილეში იმყოფებიან. მეზობელ საკანში ისინი ბოდი რუკს ამჩნევენ და კასიანი მას ესაუბრება. ბორ გალიტის ზეგავლენის გამო პილოტი გონს მოსული ჯერ არ არის, თუმცა ანდორი ახსენებს გალენის სახელს და ბოდი სწორედ ამის შემდეგ იხსენებს ყველაფერს. სიკვდილის ვარსკვლავი სულ მალე დაარტყამს პლანეტას, ხოლო გერერა ამ დროს ჯინს უჩვენებს გალენის ჰოლოგრამას, რომელშიც უკანასკნელი შვილს თბილად მიმართავს და საუბრობს სიკვდილის ვარსკვლავის პროექტზე მუშაობის შესახებ. იგი აგრეთვე ამბობს, რომ განგებ შეიტანა დიზაინში ცვლილება, რათა რეაქტორი დაუცველი ყოფილიყო, ასე რომ, მისი განადგურება შესაძლებელია. იგი უამბობს ჯინს, რომ სტრუქტურების ნახაზები ინახება იმპერიულ მონაცემთა ბაზაში პლანეტა სკარიფზე. ჰოლოგრამის დასრულებამდე სიკვდილის ვარსკვლავიდან გამოშვებულია სხივი, რომელიც პლანეტაზე ნგრევას იწვევს.

ქალაქის განადგურების დაწყებისას პარტიზანები იწყებენ კატაკომბების დატოვებას. კასიანი, ჩირრუტი და ბეიზი ასევე ტოვებენ საკანს. ანდორი უკავშირდება K-2SO-ს, რომელიც ატყობინებს განადგურების მსვლელობის შესახებ და ხომალდით მათკენ მიემართება. ბეიზი კასიანის თხოვნით ათავისუფლებს ბოდის. კასიანი პოულობს ჯინს და ამცნობს, რომ ბოდისგან მამამისის ადგილსამყოფელის შესახებ შეიტყო. ჯინი გერერას სთხოვს მათთან ერთად გამგზავრებას, მაგრამ სო არჩევს იქ დარჩენას და დაღუპვას. კატაკომბების ნგრევა იწყება და ამ დროს ჩნდება U-ფრთებიანი. როდესაც ყველა იქაურობას ტოვებს, სო იხსნის სასუნთქ მოწყობილობას. ტალღა ანადგურებს კატაკომბებს. ხომალდი ჰიპერსივრცეში ხტება.

სიკვდილის ვარსკვლავის წარმატებული გამოცდის შემდეგ ტარკინი კრენიკს ახსენებს წინა წარუმატებლობებს, მაგრამ განრისხებული ორსონი ჰპირდება, რომ თავად გაუმკლავდება როგორც გაქცეულ ბოდის, ასევე ეადუზე მყოფ ალიანსის პოტენციურ მხარდამჭერს. კასიანი აჯანყებულთა ალიანსის ბაზას უგზავნის შეტყობინებას ჯედას განადგურების შესახებ და გენერალ დრევენისგან მიიღებს ბრძანებას, გააგრძელოს გალენის მოკვლის გეგმის შესრულება. ხომალდი ეადუსკენ მიემართება. გალენის გზავნილი განადგურებულია ჯედაზე ნგრევისას, ამიტომ ჯინი ვერ დაამტკიცებს მამის უდანაშაულობას. იგი გადაწყვიტავს, თავად გამოიხსნას გალენი და წარუდგინოს ალიანსს, რათა მისდამი ბრალდებები მოხსნან.

გალენის დაღუპვა და კრენიკის საუბარი ვეიდერთან

VaderAndKrennicOnMustafar

ვეიდერის და კრენიკის დაპირისპირება მუსტაფარზე.

კრენიკი მიემგზავრება ეადუსკენ, სადაც აპირებს აჯანყებულთა მხარდამჭერის პოვნას. ჯინი და სხვები ასევე ჩადიან პლანეტაზე. კასიანი არ კლავს გალენს. კრენიკი იმუქრება, რომ მთელ გუნდს გაანადგურებს და გალენი, თანამშრომლების გადარჩენის მიზნით, აღიარებს, რომ დამნაშავეა. კრენიკი მაინც ხოცავს დანარჩენებს, ჯინი ჩნდება მამის დასახმარებლად, ხოლო დანარჩენი აჯანყებულები იწყებენ ბაზაზე შეტევას. გალენი დაჭრილია და შვილის ხელთ კვდება. ჯინი და აჯანყებულები მოგვიანებით პლანეტიდან იმპერიული მაქოთი გარბიან.

კრენიკი ტოვებს ეადუს და მუსტაფარზე იდუმალ ბნელ ლორდ დართ ვეიდერს, მის სასახლეში ეწვევა. ვეიდერი გამოდის სამედიტაციო კამერიდან. იგი ამბობს, რომ სიკვდილის ვარსკვლავი იქცა მეტწილად პრობლემად, ვიდრე მისი გადაჭრის საშუალებად და უკმაყოფილოა კრენიკის წარუმატებლობით. თუმცა, ვეიდერი აცხადებს, რომ ჯედას და ეადუს მოვლენების შემდეგ იმპერიული ზეიარაღის საიდუმლო ცხადია. კრენიკი ჯედას მოვლენების განვითარებას აბრალებს ტარკინს. ვეიდერი გამოხატავს ვარაუდს, რომ ჯედას განადგურებას შეიძლება ეწოდოს მაღაროში მომხდარი აფეთქება, მაგრამ ერსოს ღალატი მაინც ემუქრება იმპერიის მიზნებს. იმპერატორი, მისი თქმით, გეგმების მიმდინარეობით კმაყოფილი უნდა დარჩეს და ამისთვის ყველაფერია გასაკეთებელი. კრენიკი ითხოვს მისთვის პროექტის კონტროლის უფლების შენარჩუნებას, რათა ტარკინს მასზე წვდომა არ ჰქონდეს. ბნელი ლორდი მას ახრჩობს ძალის მეშვეობით და უშვებს, აფრთხილებს რა, რომ სურვილები უნდა დაიოკოს.

აჯანყებულთა კრება და სკარიფზე გამგზავრება

"აჯანყებები იწყება იმედით."
კასიან ანდორი[წყარო]
JynBeforetheAllianceHighCommand

ჯინი ალიანსის მიმართავს უმაღლესის სარდლობას თხოვნით, განახორციელონ შეტევა სკარიფზე.

იავინზე აჯანყებულთა ბაზას დაბრუნების შემდეგ ჯინი და ბოდი ესწრებიან ალიანსის საბჭოს შეკრებას, სადაც ჯინი აჯანყებულებს მიმართავს თხოვნით, გაემგზავრონ სკარიფზე და მოიპარონ სიკვდილის ვარსკვლავის გეგმები, რათა დაადგინონ, თუ სად მდებარეობს სუსტი წერტილი — რეაქტორის მოდული. აჯანყებულთა მეთაურები — მონ მოთმა, იან დოდონა, ბეილ ორგანა, ტინრა პამლო, ნოვერ ჯებელი, ვასპ ვასპარი, დევიტს დრავენი, ადმირალი რადუსი და ანტონ მერიკი — ვერ თანხმდებიან. ზოგიერთი სენატორის აზრით, აუცილებელია ფლოტის დაშლა, ვინაიდან მხოლოდ ის დარჩენიათ, მტერს ჩაბარდნენ. მოთმა, ორგანა და რადუსი ცდილობენ, მხარე დაუჭირონ ჯინის გეგმას. მიუხედავად ამისა, გეგმის მოწინააღმდეგენი არ უჯერებენ გოგონას ნათქვამს, ვინაიდან არ არსებობს მტკიცებულებები — გალენ ერსო და სო გერერა დაღუპულები არიან, ხოლო ჰოლოგრამა განადგურებულია. პამლოს, ვასპარის და ჯებელის წინააღმდეგობით ჯინისთვის სამწუხარო გადაწყვეტილება მიღებულია.

უმოქმედობით გაოგნებულნი, ჯინი, კასიანი, K-2SO და მოხალისე აჯანყებულები ოპერაციას საკუთარ ხელში იღებენ. ისინი იტაცებენ მაქოს, რათა სკარიფზე შენახულ მონაცემებზე წვდომა თავად მოიპოვონ. აფრენამდე მათ უკავშირდება აჯანყებულთა სარდალი, რომელიც მათგან ვინაობის დასახელებას მოითხოვს. ბოდი რუკი მოულოდნელად იგონებს საძახისს "განდევნილი ერთი". მაქო ტოვებს იავინს და სკარიფისკენ ალიანსის ნებართვის გარეშე მიემგზავრება.

სკარიფის ბრძოლა

Scariff Gate

დამცავი ფარი სკარიფის თავზე.

"არ იციან, რომ ჩვენ მივფრინავთ. არ გველიან. თუკი დაშვებას მოვახერხებთ, კიდევ გავრისკავთ, შემდეგ კვლავ და კვლავ, სანამ გავიმარჯვებთ ან შანსები ამოგვეწურება."
―ჯინ ერსო განდევნილი ერთის წევრებს[წყარო]

როდესაც რაზმი სკარიფზე ჩადის, იწყებენ დაშვების ნებართვის კოდის გადაცემას, იმ იმედით, რომ მისი მოქმედების ვადა ჯერ არ ამოწურულა. საბედნიეროდ, კოდი მოქმედია და ჯგუფი გადის დამცავ ფარს. პლანეტაზე დაშვებისას, მისიის დაწყებამდე, ჯინი გუნდს მიმართავს და მის წევრებში იმედის გამოღვიძებას ცდილობს, ამბობს რა, რომ მიუხედავად მათი სიმცირისა, მოულოდნელად ყველაფერი შეიძლება მოხდეს. კასიანი ჯგუფს სთავაზობს, ჯარისკაცების ყურადღება მიიქციონ მათზე იერიშით, ამასობაში კი, როგორც დარწმუნებულია, ისინი ციტადელში შეაღწევენ და გეგმებს მოიძიებენ. იმ დროს, როდესაც ჯინი, კასინი და K-2SO მონაცემთა ბაზაში დიზაინების გეგმებს ეძებენ, ჯგუფის სხვა წევრები ჯარისკაცების ყურადღების მისაქცევად ყუმბარებს აფეთქებენ.

ჯინი და კასინი, გადაცმულები ინსპექტორებად, K-2SO-თან ერთად, აღწევენ ციტადელში, სადაც დროიდი იმავე მოდელის იმპერიული დროიდის მეხსიერებაში აღწევს, რათა მოიპოვოს გეგმების საცავის ადგილმდებარეობა. კრენიკის ბრძანებით, აფეთქებების შემდეგ, სიტუაციაში გასარკვევად გადის გარნიზონი. ტარკინს ამნცნობენ, რომ აჯანყებულებმა სკარიფზე შეაღწიეს. იგი ვარაუდობს, რომ მათ სწორედ სიკვდილის ვარსკვლავის გეგმების მოპოვება სურთ. გრანდ-მოფი ვეიდერს ამცნობს ორბიტული სადგურის მშენებლობის პროგრესის დეტალებს, შემდეგ კი სადგურის ჰიპერსივრცეში გაშვებას ბრძანებს.

Entering Scariff Base

ჯინი, K-2SO და კასიანი შედიან ბაზაზე.

იავინზე აჯანყებულებს ამცნობენ სკარიფზე მიმდინარე ბრძოლის შესახებ. სანამ ამის შესახებ თავად საბჭოში შეიტყობენ, ადმირალი რადუსი უკვე აგზავნის ფლოტს განდევნილი ერთის მხარდასაჭერად. განდევნილი ერთის წევრები ამასობაში ებრძვის მოიერიშეებს, ხოლო ბოდი უკავშირდება სკარიფის იმპერიულ შტაბ-ბინას, გადასცემს მცდარ ინფორმაციას, იწვევს უწესრიგობას და რაზმს აძლევს მეტი ტაქტიკური უპირატესობის საშუალებას. გარნიზონი არეულობის შემქმნელი რაზმის წინააღმდეგ უშვებს AT-ACT-ებს.

რადუსის ფლოტი წითელი და ოქროს ესკადრილიები ფლოტის დაცვას იწყებს, ხოლო ლურჯი ესკადრილია განდევნილი ერთის დასახმარებლად მიემართება. რამდენიმე X-ფრთებიანი და ერთი U-ფრთებიანი აღწევენ დამცავი ფარის მიღმა, რომელიც მალევე იხურება, რასაც რამდენიმე პილოტის ეწირება. კასიანი უკავშირდება ბოდის და სთხოვს, დაუკავშირდეს ფლოტს, რათა რამე საშუალებით გაიხსნას ფარი და მოხდეს გეგმების გადაცემა. ბოდი სახმელეთო ძალებს სთხოვს, მთავარი გადამრთველი იპოვნონ, რათა მან შეძლოს ფლოტთან საკომუნიკაციო კოშკის მეშვეობით დაკავშირება.

აჯანყებულთა ჯარისკაცები ეშვებიან სკარიფზე. ფლოტი იწყებს ფარზე წარუმატებლად შეტევას. აჯანყებულთა X-ფრთებიანი ებრძვიან TIE-გამანადგურებლებს, ორივე მხარეს მნიშვნელოვანი დანაკარგებით. ჯინი პოულობს გეგმებს კოდური სახელწოდებით ვარსკვლავური მტვერი, რომელიც მისმა მამამ პროექტს განგებ მიანიჭა — აჯანყებულთა დასახმარებლად. K-2SO კარს კეტავს მოიერიშეთა შემოჭრამდე, შემდეგ კი იძულებულია, მათზე იერიში განახორციელოს. განადგურებამდე იგი ისე კეტავს საცავის კარს, რომ მოიერიშეები მასში შეღწევას ვერ ახერხებენ და ჯინს გეგმების მოსაპოვებლად საკმარისი დრო რჩება. კრენიკს ამცნობენ საცავში ნებართვის გარეშე შეღწევის შესახებ და იგი შემთხვევის ადგილზე პირადად მიდის. ჯინი და კასიანი საცავიდან მონაცემებს ფიზიკურად იღებენ, რის შემდეგ მათ თავს კრენიკი ესხმის. იგი ესვრის კასიანს და უკანასკნელი დაჭრილი ეცემა.

Cassian & Jyn death

კასიანი და ჯინი დაღუპვამდე.

ჩირრუტი მოკლულია მას შემდეგ, რაც მთავარ გადამრთველს იყენებს და რუკს მაქოდან მონაცემთა გაგზავნის საშუალებას აძლევს. Y-ფრთებიანის ესკადრილია ჯონ ვანდერის მეთაურობით ვარსკვლავურ დამანგრეველს მრავალ იონურ ტორპედას უშენს და იგი მწყობრიდან გამოჰყავს.

რუკი შეძლებს ფლაგმან მორევთან დაკავშირებას და რადუსის ძალებს სთხოვს რამე ძალით დამცავი ფარის გათიშვას, რათა მოხდეს გეგმების გადაცემა. მაგრამ მის მაქოს მოხვდება თერმული ყუმბარა, რომელიც ყველაფერს ანადგურებს. რადუსი, რომელმაც მოასწრო რუკის შეტყობინების მიღება, სწრაფად ამუშავებს ფარის გათიშვის გეგმას.

საბოლოოდ, რადუსი ბრძანებს, ფიზიკურად დაარტყან უროსთავიანის კლასის კორვეტით გათიშულ ვარსკვლავურ დამანგრეველს. შედეგად, იგი ეჯახება მეორე ვარსკვლავურ დამანგრეველს და იწვევს ჯაჭვურ რეაქციას. შედეგად სამივე გემი ნადგურდება. ბეიზი, ჩირრუტის თავგანწირვით შთაგონებული, იმეორებს მეგობრის სიტყვებს "მე ვარ ძალასთან, ძალაა ჩემთან", მაგრამ იღუპება ნასროლი ყუმბარით. ერთ-ერთი დამანგრეველი ეჯახება დამცავ ფარს და თიშავს მას. კრენიკი მისდევს და ჯინს ციტადელის კოშკზე კუთხეში მოაქცევს, მაგრამ დაჭრილი კასიანი მას ესვრის და მძიმედ დაჭრის. ჯინი წარმატებით გადასცემს მონაცემებს სხვა აჯანყებულებს და კასიანთან ერთად იქაურობს ლიფტით ტოვებს.

Vader Rogue One

ვეიდერი უყურებს გაქცეულ ტანტივ IV-ს.

ტარკინი სიკვდილის ვარსკვლავზე ჩადის და ახორციელებს გასროლას სკარიფზე არსებული ბაზის მისამართით, იმ იმედით, რომ გეგმები მტრის ხელში არ აღმოჩნდება. დიდი აფეთქება აგრეთვე კილომეტრებზე ვრცელდება და, როგორც ჩანს, გამოიწვევს ყველას და ყველაფრის განადგურებას. ჯინი და კასიანი ხედავენ, რომ ვერ გაიქცევიან, ამიტომ ჩერდებიან სანაპიროზე. უკანასკნელ წამებში კასიანი ჯინს ეუბნება, რომ მამა მისით იამაყებდა. აფეთქების ტალღა მათ უახლოვდება და ანადგურებს ყველაფერს, მათ შორის — ბაზასაც.

დაცემულ მებრძოლთა პატივგების შემდეგ რადუსი ფლოტს უბრძანებს ჰიპერსივრცეში ნახტომის განხორციელებას, მაგრამ მათ ამ დროს ვეიდერის ხომალდი აჩერებს. სითი ლორდი იწყებს ყველა ჯარისკაცის განადგურებას, თუმცა ისინი ასწრებენ გეგმების ჩანაწერის ტანტივ IV-ზე გადატანას.

საიდუმლო მისია ტატუინზე

ტანტივ IV-ზე პრინცესა ლეია ორგანას გადასცემენ მოპარულ გეგმებს. იგი ამბობს, რომ აჯანყებას იმედი გაუჩნდა. ტანტივ IV ჰიპერსივრცეში ქრება.

შემადგენლობა

ტიპით [+/–]

მსახიობები გუნდი

მსახიობები

მითითების გარეშე

მუსიკა

მედია

პოსტერების გალერეა

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.000 1.001 1.002 1.003 1.004 1.005 1.006 1.007 1.008 1.009 1.010 1.011 1.012 1.013 1.014 1.015 1.016 1.017 1.018 1.019 1.020 1.021 1.022 1.023 1.024 1.025 1.026 1.027 1.028 1.029 1.030 1.031 1.032 1.033 1.034 1.035 1.036 1.037 1.038 1.039 1.040 1.041 1.042 1.043 1.044 1.045 1.046 1.047 1.048 1.049 1.050 1.051 1.052 1.053 1.054 1.055 1.056 1.057 1.058 1.059 1.060 1.061 1.062 1.063 1.064 1.065 1.066 1.067 1.068 1.069 1.070 1.071 1.072 1.073 1.074 1.075 1.076 1.077 1.078 1.079 1.080 1.081 1.082 1.083 1.084 1.085 1.086 1.087 1.088 1.089 1.090 1.091 1.092 1.093 1.094 1.095 1.096 1.097 1.098 1.099 1.100 1.101 1.102 1.103 1.104 1.105 1.106 1.107 1.108 1.109 1.110 1.111 1.112 1.113 1.114 1.115 1.116 1.117 1.118 1.119 1.120 1.121 1.122 1.123 1.124 1.125 1.126 1.127 1.128 1.129 1.130 1.131 1.132 1.133 1.134 1.135 1.136 1.137 1.138 1.139 1.140 1.141 1.142 განდევნილი ერთი: ვარსკვლავური ომების ამბავი, ტიტრები
  2. უაიტი, ჯეიმზ (24 ოქტომბერი, 2016). განდევნილი ერთი ბრიტანეთში გამოვა 15 დეკემბერს. Empire. წაკითხვის თარიღი: ოქტომბერი 26, 2016.
  3. SWCustom-2011 გარეთ ედვარდსი და გერი უიტა ვარსკვლავური ომების დამოუკიდებელი ფილმის გუნდში საიტზე StarWars.com (არქივის ბმული)
  4. ტრიჩკოვი, ველ (27 ნოემბერი, 2016). განდევნილი ერთი 133 წუთიანი იქნება!. Star Wars News Net. წაკითხვის თარიღი: ნოემბერი 28, 2016.
  5. FilmL.A. (23 მაისი, 2017). 2016 წლის მხატვრული ფილმების მიმოხილვა. წაკითხვის თარიღი: მაისი 31, 2017.
  6. განდევნილი ერთი: ვარსკვლავური ომების ამბავი (2016). Internet Movie Database. წაკითხვის თარიღი: აპრილი 15, 2017.
  7. 7.0 7.1 SWCustom-2011 SWCE 2016: მომავალი რეჟისორების განხილვის ბლოგი საიტზე StarWars.com
  8. განდევნილი ერთი: 13 გამხელა რეჟისორ გარეთ ედვარდსისგან. Empire Online (3 იანვარი, 2017). წაკითხვის თარიღი: იანვარი 3, 2017.
  9. TwitterLogo @garywhitta (გერი უიტა) Twitter-ზე "ვმონაწილეობ, მაგრამ გპირდებით, ვერ შეამჩნევთ."
Rogue One Logo
რომანები კატალიზატორი: განდევნილი ერთის რომანი (აუდიოწიგნი) · რომანი (აუდიოწიგნი) · საბავშვო რომანი (აუდიოწიგნი) · აჯანყებულთა აღმასვლა (აუდიოწიგნი) · უილების მცველები
კომიქსები განდევნილი ერთი — ადაპტაცია: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · რბილყდიანი კრებული
კასიანის და K-2SO-ს სპეციალური გამოშვება · გრაფიკული რომანი
ნაწილობრივი ადაპტირება განდევნილი ერთის საიდუმლო მისია
კადრს მიღმა მხატვრობა
ცნობარები და ენციკლოპედიები პროფილების და პოსტერების წიგნი · აჯანყებულთა დოსიე · სრული ილუსტრირებული ცნობარი · Entertainment Weekly-ს სრული ცნობარი · ოფიციალური საკოლექციო გამოცემა · ოფიციალური მოხსენება მისიაზე
სხვა გაფერადების ხელოვნება · წიგნი და მოდელი · ნაწებების სრული ენციკლოპედია · AT-ACT-ის სასაჩუქრო წიგნი და ხის მოდელი · სიკვდილის ვარსკვლავის სასაჩუქრო წიგნი და ხის მოდელი
სათამაშო წიგნები საუნდტრეკი · LEGO · სათამაშოების ხაზი
რედ.
StarWarsOpeningLogo
ვარსკვლავური ომების საგა I: ფარული საფრთხე · II: კლონთა იერიში · III: სითების შურისძიება
· IV: ახალი იმედი · V: იმპერიის საპასუხო დარტყმა · VI: ჯედაის დაბრუნება
· VII: ძალის გამოღვიძება · VIII: უკანასკნელი ჯედაი · IX: სკაიუოკერის აღმასვლა
ანთოლოგიური ფილმები განდევნილი ერთი · სოლო
ფილმების უსათაურო სერია უსათაურო ფილმი (2022)
ცალკეული ფილმები კანონი: კლონთა ომები · უსათაურო ტრილოგია · უსათაურო ფილმი (2020) · უსათაურო ფილმი (2024) · უსათაურო ფილმი (2026)
ტელესერიალები კანონი: კლონთა ომები · აჯანყებულები · ბედისწერის ძალები · წინააღმდეგობა · თავგადასავლების გალაქტიკა · მანდალორელი · ტელესერიალი კასიან ანდორზე · ტელესერიალი ობი-ვან კენობიზე
ლეგენდები: დროიდები · ევოკები · კლონთა ომები
გაუქმებული დამნაშავეთა სამყარო
რედ.