FANDOM

Premium-Eras-canon
ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია მამრობითი სქესის პაუ'ანი, რომელიც ატარებდა გრანდ-ინკვიზიტორის წოდებას. იხილეთ აგრეთვე წოდება.
Atticon ამ სტატიის სახელწოდება არის ფსევდონიმი ან ზედმეტსახელი.
სტატიაში აღწერილ სუბიექტს არ აქვს ოფიციალური სახელი და ცნობილია მხოლოდ ზედმეტსახელით ან ფსევდონიმით.
"არსებობს ბევრი რამ, უფრო საზარელი, ვიდრე სიკვდილი."
―გრანდ-ინკვიზიტორის უკანასკნელი სიტყვები[წყარო]

გრანდ-ინკვიზიტორი, აგრეთვე ცნობილი, როგორც უბრალოდ ინკვიზიტორი, ერქვა მამრობითი სქესის პაუ'ან რაინდ ჯედაის, რომელიც გადავიდა ძალის ბნელ მხარეს და გახდა ინკვიზიტორიუსის, გალაქტიკური იმპერიისადმი დაქვემდებარებული, ჯედაებზე მონადირეთა რაზმის წინამძღოლი. ერთ დროს იგი იყო ჯედაების ტაძრის დარაჯი და კლონთა ომების პერიოდში მონაწილეობდა ტაძარში მომხდარ აფეთქებასთან დაკავშირებულ მოვლენებში, დააპატიმრა რა უდანაშაულო პადავანი ასოკა ტანო, ისევე, როგორც ნამდვილი დამნაშავე, ბარის ოფი. ბნელ მხარეზე გადასვლის შემდეგ მან ჯედაების წმენდის დროს არაერთი ჯედაი მოკლა. თავად ემსახურებოდა დართ ვეიდერს (რომელიც დავალებებს აძლევდა) და კარგად ჰქონდა შესწავლილი ჯედაების ტაძარში დაცული არქივები.

გრანდ-ინკვიზიტორი პირადად ნადირობდა აჯანყებულებზე, რომლებიც შედიოდნენ ხომალდ აჩრდილის გუნდში, განსაკუთრებით — ჯედაი კენან ჯარუსზე და მის პადავანზე, ეზრა ბრიჯერზე. იგი მათ არაერთხელ შეხვედრია, მათ შორის — სტიჯეონ პრაიმზე და ასტეროდზე მდებარე ბაზა ფორტ ანაქსისზე. ვინაიდან ვერც ინკვიზიტორი, ვერც სხვები ვერ უმკლავდებოდნენ აჯანყებულებს, მათზე სანადიროდ ლოთალზე თვით გრანდ-მოფი უილჰაფ ტარკინი ჩავიდა. ერთობლივი ძალისხმევით მათ დაიჭირეს კენანი და იმედი ჰქონდათ, რომ მისგან გალაქტიკაში მიმდინარე მზარდი აჯანყების შესახებ მეტს შეიტყობდნენ. ამ მიზნით მათ იგი მუსტაფარზე ჩაიყვანეს, სადაც სხვა აჯანყებულებმა განახორციელეს მეგობრის გადარჩენის მისია. ამ ოპერაციისას კვლავ მოხდა გრანდ-ინკვიზიტორის დუელი ჯარუსთან და ეზრასთან, თუმცა იმპერიის მსახური დამარცხდა. არ სურდა რა საკუთარი შეცდომების გამო დართ ვეიდერის რისხვის ხილვა, მან სიკვდილი აირჩია.

მოგვიანებით, ლოთალზე, გრანდ-ინკვიზიტორის სული, ტაძრის დარაჯის გარეგნობით, ჯარუსს გამოეცხადა ჯედაების ტაძარში. ამ ხილვაში იგი მას აფრთხილებდა, რომ ბრიჯერი გადავიდოდა ბნელ მხარეს. სინათლის მახვილებით დუელში ისინი ერთმანეთს უკანასკნელად დაუპირისპირდნენ, თუმცა, კენანმა საბოლოოდ უარი იუარა მასთან ბრძოლა, რის შემდეგაც დარაჯმა მას რაინდ ჯედაის წოდება მიანიჭა.

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები: ილუსტრირებული ცნობარი
  2. ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები: ილუსტრირებული ცნობარი აღნიშნავს, რომ გრანდ-ინკვიზიტორი არის 40 წელს გადაცილებული. ვინაიდან ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები ვითარდება იავინის ბრძოლამდე ანუ ახალ იმედამდე ხუთი წლით ადრე, უნდა ჩაითვალოს, რომ იგი დაიბადა ბრძოლამდე 47 წლით და უფრო მეტი ხნით ადრე.
  3. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი
  4. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები – "ცეცხლი მთელ გალაქტიკაში"
  5. 5.0 5.1 5.2 ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები: პირისპირ
  6. 6.0 6.1 Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები – "სიბნელის საბურველი"
  7. დროიდები საფრთხეში', წიგნი
  8. თომპსონი, ლუკ ი. (29 მარტი, 2016). გამოხმაურება: 'აჯანყებულთა' სეზონის ფინალი [დეტალების გარეშე] და ინკვიზიტორის ცხადი წარსული. Forbes. წაკითხვის თარიღი: მარტი 29, 2016.
  9. დართ ვეიდერი: სითების ბნელი ლორდი 6
  10. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები – "ძალების შეკრება"
ინკვიზიტორები
გრანდ-ინკვიზიტორი
მეორე და · მეოთხე და · მეხუთე ძმა · მეექვსე ძმა · მეშვიდე და · მერვე ძმა · მეცხე და · მეათე ძმა
უცნობი წითელკანიანი ინკვიზიტორი · უცნობი ტვი'ლეკი ინკვიზიტორი
უცნობი ინკვიზიტორი (ბურნინ-კონი) · უცნობი ინკვიზიტორი (ჯერსერას მასწავლებელი)
რედ.