ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია იოდას რასის წარმომადგენელი. იხილეთ აგრეთვე თავი 2: ბავშვი, ქვესათაურით "ბავშვი".

"გაუფრთხილდი ამ პატარას."
"ან თავად გაგიფრთხილდება."
―კარა დიუნის და გრიფ კარგას საუბარი დინ ჯარინთან — (აუდიო)მოსმენა[წყარო]

გროგუ, იგივე "ბავშვი" და "საკუთრება", იყო მამრობითი[9] ძალისადმი მგრძნობიარე ჩვილი არსება, რომელიც მიეკუთვნებოდა იოდას მსგავს რასას. ორმა ჯილდოზე მონადირემ, მანდალორელმა და მკვლელმა დროიდმა, IG-11-მა, მიიღეს კლიენტისთვის მისი დაბრუნების დავალება.[2]

ბიოგრაფია[]

ნადირობის სამიზნე და გადარჩენილი[]

ჯილდოზე მონადირე, ცნობილი როგორც უბრალოდ მანდალორელი, კლიენტმა და დოქტორმა პერშინგმა გააგზავნეს გროგუს დასაჭერად. ამავე დროს გროგუზე ნადირობდა დროიდი IG-11. მანდალორელისგან განსხვავებით, მას ჰქონდა მიღებული დავალება, მოეკლა გროგუ, მაგრამ მანდალორელმა დაასწრო და დროიდი გაანადგურა[2].

გროგუ მიმართავს ძალას.

მანდალორელმა გროგუ თან წაიყვანა, მაგრამ აღმოჩნდა, რომ მონადირის ხომალდი ამასობაში ჯავებმა დაშალეს. კუიილის დახმარებით მანდალორელი მოელაპარაკა ჯავებს, რომლებიც შეჰპირდნენ ხომალდის ნაწილების დაბრუნებას, ტალახრქის კვერცხის სანაცვლოდ. არსებასთან მისი შეტაკებისას გროგუმ სცადა დახმარება, გამოიყენა რა ძალა. ჰაერში აწეული და ძირს დანარცხებული ტალახრქა მონადირემ საბოლოოოდ მოკლა, ხოლო დასუსტებულ გროგუმს ჩაეძინა. კვერცხის ჯავებთან მიტანის და ხომალდის აღდგენის შემდეგ მანდალორელმა გროგუსთან ერთად პლანეტა დატოვა[5].

მანდალორელმა კლიენტს გროგუ გადასცა, მიიღო ჯილდო ბესკარის მარაგის სახით და აპირებდა პლანეტიდან გაფრენას, როდესაც გადაწყვეტილება შეცვალა, დაბრუნდა, თავს დაესხა ობიექტს, რომელშიც გროგუს მალავდნენ, შეტაკებისას დაიხსნა პატარა და, უკვე სხვა მონადირეებთან ხანმოკლე ბრძოლის შემდეგ, სხვა მანდალორელთა დახმარებით, გადარჩა და პლანეტა საბოლოო დატოვა — ისევე, როგორც ჯილდოზე მონადირეთა გილდია[3].

კადრს მიღმა[]

პერსონაჟი პირველად გამოჩნდა ტელესერიალ მანდალორელის პირველ ეპიზოდში.[2] გადაღებების პერიოდში მსახიობები მას "არსებას" უწოდებდნენ.[10] გროგუს სოციალურ მედიაში აგრეთვე "პატარა იოდად" მოიხსენებდნენ."[11][12]

გამოჩენები[]

არაკანონიკური გამოჩენები[]

  • The Sims 4 (მხოლოდ ქანდაკება)
  • Lego.svg LEGO-ს ვარსკვლავური ომები: აღნიშნეთ სეზონი – "თოვლის სახრამუნო"
  • Lego.svg LEGO-ს ვარსკვლავური ომები: აღნიშნეთ სეზონი – "ტკბილეულობის შეგროვება"
  • Lego.svg LEGO-ს ვარსკვლავური ომები: აღნიშნეთ სეზონი – "ხომალდი მოჩვენება"
  • Disney Magic Kingdoms
  • მანდალორელსაც სჭირდება დახმარება
  • LEGO-ს ვარსკვლავური ომები: სპეციალური სადღესასწაულო გამოშვება
  • Fortnite Chapter 2 Season 5

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. სტატიის StarWars.com SWCC 2019: 9 რამ, რაც შევიტყვეთ მანდალორელის პანელიდან StarWars.com-ზე (არქივის ბმული) მიხედვით მანდალორელის მოვლენები ვითარდება ჯედაის დაბრუნებიდან ხუთი წლის შემდეგ (წიგნის ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი მიხედვით ეს იქნება 4 იბშ. ამრიგად, ვასკვნით, რომ მანდალორელის მოვლენები ვითარდება იავინის ბრძოლიდან 9 წელს. ვინაიდან ბავშვი მანდალორელის მოვლენების დროს 50 წლის არის, ჩანს, რომ იგი დაიბადა იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 41 წლით ადრე.
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 1: მანდალორელი
  3. 3.0 3.1 The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 3: დანაშაული
  4. EdelweissPlus-Logo.png ვარსკვლავური ომების პერსონაჟების ენციკლოპედია: განახლებული და გაფართოებული გამოცემა Edelweiss+-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივირებული ვერსიის ბმული)
  5. 5.0 5.1 The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 2: ბავშვი
  6. 6.0 6.1 The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 8: გამოსყიდვა
  7. 7.0 7.1 The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 13: ჯედაი
  8. The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 16: გადარჩენა
  9. The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 4: თავშესაფარი
  10. მანდალორელი: პირველი ეპიზოდი: დამალული დეტალების და ბოლოს განმარტება (12 ნოემბერი, 2019). vanityfair.com. Vanity Fair. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო December 18, 2019.
  11. Disney-მ ოფიციალურად ნება დაგვრთო: ახლა ვისაუბროთ მანდალორელის პერსონაჟზე (18 ნოემბერი, 2019). polygon.com. Polygon. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო November 19, 2019.
  12. 15 ტვიტი და მიმი 'პატარა იოდაზე' 'მანდალორელში', რომლებიც ამტკიცებენ, რომ პერსონაჟი საუკეთესოა, რაც 'ვარსკვლავურ ომებში' შეგვხვედრია (18 ნოემბერი, 2019). yahoo.com. Insider. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო January 5, 2020.
Advertisement