ეს სტატია აღწერს საკითხს, რომელიც ითვლება კანონიკურად.
ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია იოდას რასის წარმომადგენელი. იხილეთ აგრეთვე თავი 2: ბავშვი, ქვესათაურით "ბავშვი".

"დავალება იყო საკმაოდ კონკრეტული. საკუთრება უნდა განადგურდეს."
―IG-11[წყარო]

გროგუ, იგივე "ბავშვი" და "საკუთრება", იყო მამრობითი[6] ძალისადმი მგრძნობიარე ჩვილი არსება, რომელიც მიეკუთვნებოდა იოდას მსგავს რასას. ორმა ჯილდოზე მონადირემ, მანდალორელმა და მკვლელმა დროიდმა, IG-11-მა, მიიღეს კლიენტისთვის მისი დაბრუნების დავალება.[2]

ბიოგრაფია

ნადირობის სამიზნე და გადარჩენილი

ჯილდოზე მონადირე, ცნობილი როგორც უბრალოდ მანდალორელი, "კლიენტმა" და დოქტორმა პერშინგმა გააგზავნეს გროგუს დასაჭერად. ამავე დროს გროგუზე ნადირობდა დროიდი IG-11. მანდალორელისგან განსხვავებით, მას ჰქონდა მიღებული დავალება, მოეკლა გროგუ, მაგრამ მანდალორელმა დაასწრო და დროიდი გაანადგურა[2].

გროგუ მიმართავს ძალას.

მანდალორელმა გროგუ თან წაიყვანა, მაგრამ აღმოჩნდა, რომ მონადირის ხომალდი ამასობაში ჯავებმა დაშალეს. კუიილის დახმარებით მანდალორელი მოელაპარაკა ჯავებს, რომლებიც შეჰპირდნენ ხომალდის ნაწილების დაბრუნებას, ტალახრქის კვერცხის სანაცვლოდ. არსებასთან მისი შეტაკებისას გროგუმ სცადა დახმარება, გამოიყენა რა ძალა. ჰაერში აწეული და ძირს დანარცხებული ტალახრქა მონადირემ საბოლოოოდ მოკლა, ხოლო დასუსტებულ გროგუმს ჩაეძინა. კვერცხის ჯავებთან მიტანის და ხომალდის აღდგენის შემდეგ მანდალორელმა გროგუსთან ერთად პლანეტა დატოვა[4].

მანდალორელმა კლიენტს გროგუ გადასცა, მიიღო ჯილდო ბესკარის მარაგის სახით და აპირებდა პლანეტიდან გაფრენას, როდესაც გადაწყვეტილება შეცვალა, დაბრუნდა, თავს დაესხა ობიექტს, რომელშიც გროგუს მალავდნენ, შეტაკებისას დაიხსნა პატარა და, უკვე სხვა მონადირეებთან ხანმოკლე ბრძოლის შემდეგ, სხვა მანდალორელთა დახმარებით, გადარჩა და პლანეტა საბოლოო დატოვა — ისევე, როგორც ჯილდოზე მონადირეთა გილდია[3].

კადრს მიღმა

პერსონაჟი პირველად გამოჩნდა ტელესერიალ მანდალორელის პირველ ეპიზოდში.[2] გადაღებების პერიოდში მსახიობები მას "არსებას" უწოდებდნენ.[7] გროგუს სოციალურ მედიაში აგრეთვე "პატარა იოდად" მოიხსენებდნენ."[8][9]

გამოჩენები

არაკანონიკური გამოჩენები

შენიშვნები და სქოლიო

  1. სტატიის StarWars.com SWCC 2019: 9 რამ, რაც შევიტყვეთ მანდალორელის პანელიდან StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული) მიხედვით მანდალორელის მოვლენები ვითარდება ჯედაის დაბრუნებიდან ხუთი წლის შემდეგ (წიგნის ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი მიხედვით ეს იქნება 4 იბშ. ამრიგად, ვასკვნით, რომ მანდალორელის მოვლენები ვითარდება იავინის ბრძოლიდან 9 წელს. ვინაიდან ბავშვი მანდალორელის მოვლენების დროს 50 წლის არის, ჩანს, რომ იგი დაიბადა იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 41 წლით ადრე.
  2. 2.0 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 1: მანდალორელი
  3. 3.0 3.1 The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 3: დანაშაული
  4. 4.0 4.1 The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 2: ბავშვი
  5. The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 8: გამოსყიდვა
  6. The-Mandalorian-logo.png მანდალორელითავი 4: თავშესაფარი
  7. ბრეზნიკანი, ენტონი (12 ნოემბერი, 2019). მანდალორელი: პირველი ეპიზოდი: დამალული დეტალების და ბოლოს განმარტება. Vanity Fair. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: December 18, 2019. მოძიებულია: January 5, 2020.
  8. კუჩერა, ბენ (18 ნოემბერი, 2019). Disney-მ ოფიციალურად ნება დაგვრთო: ახლა ვისაუბროთ მანდალორელის პერსონაჟზე. Polygon. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: November 19, 2019. მოძიებულია: November 18, 2019.
  9. რენფრო, კიმ (18 ნოემბერი, 2019). 15 ტვიტი და მიმი 'პატარა იოდაზე' 'მანდალორელში', რომლებიც ამტკიცებენ, რომ პერსონაჟი საუკეთესოა, რაც 'ვარსკვლავურ ომებში' შეგვხვედრია. Insider. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: January 5, 2020. მოძიებულია: November 18, 2019.