დაკარგული აგენტი არის ანიმაციური ტელესერიალ წინააღმდეგობის მეორე სეზონის მეთორმეტე ეპიზოდი. მისი პრემიერა გაიმართა 2019 წლის 22 დეკემბერს, Disney Channel-ზე[1].

შემადგენლობა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

  1. 1.0 1.1 პრესრელიზები | Disney Press Channel. DisneyABCPress.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: September 21, 2020. მოძიებულია: November 20, 2019.
  2. ვარსკვლავური ომების წიგნი განსაზღვრავს, რომ ბატუუს ბრძოლა, Star Wars: Galaxy's Edge-ის ნაწილი, მოხდა ახალი იმედიდან 34 წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი განსაზღვრავს, რომ ფილმის მოვლენათა განვითარების დროა 0 იბ. ამრიგად, Star Wars: Galaxy's Edge-ის მოვლენათა განვითარების დროა 34 იბ. ვარსკვლავური ომები: სკაიუოკერის აღზევება: ვიზუალური ლექსიკონი განსაზღვრავს, რომ ეპიზოდში სადგურიდან სადგურამდე მოვლენები ვითარდება Star Wars: Galaxy's Edge-ამდა, ხოლო D23 Expo 2019-ზე ნაჩვენები ქრონოლოგიიდან ირკვევა, რომ ეპიზოდი გაქცევა აღწერს ძალის გამოღვიძებიდან ერთი წლის შემდეგ განვითარებულ მოვლენებს, რაც არის 35 იბშ. ვინაიდან ეპიზოდი დაკარგული აგენტი ექცევა ეპიზოდის სადგურიდან სადგურამდე და გაქცევის შუალედში, მისი მოვლენებიც 34—35 წელს ვითარდება.
ვარსკვლავური ომები: წინააღმდეგობა
პირველი სეზონი 1–2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19 · 20 · 21
მოკლემეტრაჟიანი ეპიზოდები: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
მეორე სეზონი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · 18–19
ეპიზოდების ადაპტაციები ახალი ჯაშუში · სამმაგი წყვდიადი · გადარჩენილი · იეგერის საიდუმლო
კომიქსები თავგადასავლები 16 · თავგადასავლები 17
წიგნები უმცროსი ასაკის მკითხველებისთვის: შეხვდით პილოტებს
სხვა მასალა Bucket's List · კომიქსსტრიპები · Resistance Rewind · Star Wars Resistance Racer
რედ.