FANDOM

Premium-Eras-canonPremium-Era-real

დამტვრეული ბედი არის ზორაიდა კორდოვას კანონიკური რომანი, რომელიც შედის პროექტში ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკის ზღვარი. იგი გამოიცა 2019 წლის 6 აგვისტოს Disney–Lucasfilm Press-ის მიერ. აგრეთვე გამოვიდა აუდიოწიგნის სახით.

შეჯამება გამომცემლობისგან

იზი და ჯულსი ბავშვობის მეგობრები იყვნენ, დაძვრებოდნენ ბატუუს შპილებზე, იგონებდნენ სულელურ თამაშებს და ოცნებობდნენ, რომ ერთ დღეს ერთად იმოგზაურებდნენ. მაგრამ იზის ოჯახი მოულოდნელად გაემგზავრა, დამშვიდობების გარეშე. იზის ცხოვრება იქცა ერთ მუდმივ მოძრაობად, იგი ერთ პლანეტიდან მეორეზე მოგზაურობდა, სანამ მის მშობლებს მოკლავდნენ და თვითგადარჩენის მიზნით იგი იქცეოდა უმდაბლეს კონტრაბანდისტად. ჯულსი კი ბატუუზე დარჩა, გახდა ფერმერი, ისევე, როგორც მამამისი, მაგრამ ყოველთვის უფრო მეტისკენ მიილტვოდა.

ცამეტი წლის შემდეგ იზი ბრუნდება ბატუუზე. მას დაავალეს საიდუმლო ამანათის მიტანა და უბრალოდ სურს, შეასრულოს დავალება და წავიდეს. მაგრამ ავანპოსტ "შავ შპილზე" გამოჩენისთანავე იგი ხვდება ერთადერთს, ვინც მისთვის კვლავ მნიშვნელოვანია: ჯულსს.

ისინი უმალვე ერთმანეთს იზიდავენ, თუმცა, მიუხედავად იმისა, რომ ჯულსია მისთვის ყველაფერი, რაც სურდა, იზი თავს იკავებს. როგორ შეითრიოს ეს გულკეთილი ადამიანი თავის სახიფათო ცხოვრებაში?

ჯულსი ცდილობს, მომავალზე იფიქროს, მაგრამ ახლა მხოლოდ ის იცის, რომ იზისთან ყოფნა სურს. როგორ დაარწმუნოს, ენდოს მას, ვისაც უსაფრთხოების მიზნით მშობლიური პლანეტაც არ დაუტოვებია?

როდესაც იზის საქმე წარუმატებლად მიმდინარეობს, ბავშვობის ორი მეგობარი გარბის. და სიცოცხლისთვის ბრძოლისას ყველა მათი საიდუმლო ცხადი გახდება?

მედია

გამოცემები

გარეკანების გალერეა

გამოჩენები

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

არსებები

დროიდების მოდელები

მოვლენები

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი

იარაღები და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.0 1.1 Amazon favicon ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკის ზღვარი: დამტვრეული ბედი Amazon.com-ზე (არქივის ბმული) (მაგარი ყდა)
  2. 2.0 2.1 Amazon favicon ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკის ზღვარი: დამტვრეული ბედი Amazon.com-ზე (არქივის ბმული) (ელექტრონული წიგნი)
  3. დამტვრეული ბედი ვითარდება ჰოსნიური კატაკლიზმიდან რამდენიმე თვის შემდეგ (ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ამ ტრაგედიის განვითარების დროა 34 იბშ). დამტვრეული ბედის მოვლენები, მეტ მარტინის თანახმად, აგრეთვე ვითარდება Star Wars: Galaxy's Edge-ის მოვლენებამდე (რაც D23 2019-ზე ნაჩვენები ამ ქრონოლოგიის მიხედვით აგრეთვე 34 წელია. დამტვრეული ბედიც, ამრიგად, უნდა მიმდინარეობდეს 34 წელს.

ბმულები

ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკის ზღვარი
რომანები გალაქტიკის ზღვარი: შავი შპილი (აუდიოწიგნი)
საბავშვო რომანები დამტვრეული ბედი (აუდიოწიგნი) · მითები და იგავები (აუდიოწიგნი)
კომიქსები ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკის ზღვარი: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · უსათაურო საბავშვო კომიქსი გალაქტიკის ზღვარის შესახებ
სხვა რეცეპტების წიგნი · R3X's Playlist 1 · საკოლექციო ბარათები · ბატუუზე მოგზაურის ცნობარი · სპეციალური ტელეგამოშვება
ატრაქციონები Star Wars: Galaxy's Edge
რედ.