ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
ეს სტატია აღწერს აღნიშნული თემის კანონიკურ ვერსიას.  დააწკაპუნეთ აქ, რათა მოხვდეთ ჰოლოპედიაში წარმოდგენილ თემის ლეგენდების ვერსიაზე. 

დართ ბეინი იყო სითების ბნელი ლორდი და კლონთა ომების დაწყებამდე ათასწლეულით ადრე სითებიჯედაები მიერ განადგურებისას ერთადერთი გადარჩენილი. როგორც ერთადერთი გადარჩენილი სითი, იგი ხვდებოდა, რომ შიდა ომების გამო სითების რიგები შესუსტდა და ჯედაებმა სწორედ ამიტომ დაამარცხეს. მან აღადგინა სითების ტრადიციები და შექმნა ორთა წესი, რომლის თანახმად ყოველთვის უნდა ყოფილიყვნენ ორნი — მასწავლებელი და შეირდი. ასეთი სახით სითებმა დაიწყეს ჯედაების განადგურების ახალი გეგმის შემუშავება. მოგვიანებით ბეინი ჯედაებმა მაინც დაამარცხეს და დარწმუნებულები იყვნენ, რომ სამუდამოდ გაანადგურეს ისინი.

შურისგება კლონთა ომების დროს ამოქმედდა. უზენაესი კანცლერის, პალპატინის, ფარულად სითის ძალისხმევით, გალაქტიკური რესპუბლიკა დაემხო, გარდაიქმნა იმპერიად და ჯედაები განადგურდნენ. ეს გამარჯვებაც ხანმოკლე აღმოჩნდა: 23 წლის შემდეგ ყოფილმა რაინდმა ჯედაიმ ანაკინ სკაიუოკერმა, რომელიც ბნელიდან ძალის ნათელ მხარეს დაუბრუნდა, დაამარცხა იმპერატორი.

გამოჩენები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

Advertisement