სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ დართ ვეიდერი 1.

დართ ვეიდერი 1 არის პირველი გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი და პირველი მის პირველ სიუჟეტურ განვითარებაში. კომიქსის მოვლენები მიმდინარეობს ახალი იმედის შემდეგ. მთავარი პერსონაჟია დართ ვეიდერი. ისტორიების ავტორები არიან კირონ გილენი (ტექსტი) და სალვადორ ლაროკა (მხატვარი). დართ ვეიდერი 1 გამოვიდა 2015 წლის 11 თებერვალს.

სიუჟეტის მიხედვით დართ ვეიდერი განრისხებულია იავინის ბრძოლაში დამარცხებით და დართ სიდიუსის მიერ გაგზავნილია ჯაბა დესილიჯიკ ტიურესთან სასაუბროდ. თუმცა პარალელურად ვეიდერი ქირაობს ორ ჯილდოზე მონადირეს, რათა დაიჭიროს ლუკ სკაიუოკერი და იმპერატორის იდუმალი ჯაშუში.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

სითების ნამდვილი ბნელი ლორდი მის პირველ ხანგრძლივ სერიაში!

მას შემდეგ, რაც დართ ვეიდერი პირველად გამოჩნდა ეკრანზე, იგი იქცა მაყურებელთა კოშმარების ერთ-ერთ პოპულარულ ბოროტად! ახლა, გაჰყევით ვეიდერს პირდაპირ ახალი იმედის დასასრულიდან (და ვარსკვლავური ომების ახალი კომიქსის გვერდებიდან) მის საკუთარ სერიაში, რომელიც ამბოხებულთა ალიანსთან ბრძოლას სხვა კუთხით გიჩვენებთ! მწერალი კირონ გილენი და მხატვარი სალვადორ ლაროკა გიამბობთ ბოროტების ნიღბის შესახებ!

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

წიგნი I
ვეიდერი
ამბოხების დროა! ამბოხებულთა კოსმოსურმა ხომალდებმა იავინის მთვარეზე მდებარე ფარული ბაზიდან დარტყმით მოიპოვეს გამაოგნებელი მოულოდნელი გამარჯვება გალაქტიკური იმპერიის კანონიერ რეჟიმზე.

იმპერიის მშვიდობის შენარჩუნების მთავარი საშუალება, სიკვდილის ვარსკვლავი, განადგურდა პროექტში არსებული მოულოდნელი შეცდომის შედეგად. ამ შემაკავებელი ფაქტორის გარეშე კანონის უზენაესობა საფრთხეშია! ქაოსი მეფობს!

ჯედაებზე გამარჯვებიდან და ვულკანურ მუსტაფარზე მტკივნეული ხელახალი დაბადებიდან ცხრამეტი წლის განმავლობაში სითების ლორდი, დართ ვეიდერი, მასწავლებლის ერთგული იყო. მაგრამ ახლა მის წინაშე დამნაშავეა და პასუხი უნდა აგოს....

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი
ვეიდერი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
ჩრდილები და საიდუმლოებანი 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
დამხობილი ვეიდერი 13 · 14 · 15
შუ-ტორუნის ომი წელიწდეული 1 · 16 · 17 · 18 · 19
თამაშების დასასრული 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · დამხობილი ვეიდერი
სხვა მაგარყდიანი ტომი 1 · მაგარყდიანი ტომი 2 · Omnibus · გააფერადე საკუთარი ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი
დაკავშირებული მედია ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი: სითების ბნელი ლორდი
რედ.