ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დართ ვეიდერი 14 არის მეთოთხმეტე გამოშვება Marvel-ის 2015 წელს დაწყებული კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი და მეოთხე — სერიაში ვარსკვლავური ომები: დამხობილი ვეიდერი, რომელშიც გადაკვეთილია ვარსკვლავური ომების და დართ ვეიდერის სიუჟეტები. ტექსტის ავტორია კირონ გილენი, ხოლო მხატვარი — სალვადორ ლაროკა. გამოშვება გამოიცა 2015 წლის 23 დეკემბერს[1].

  • ჰანი და ლუკი ამარცხებენ ვეიდერის შენაერთებს...და უფრო მეტს?
  • ამასობაში...ლეია რთულ გადაწყვეტილებას იღებს.
  • Marvel-ის ვარსკვლავური ომების პირველი გადაკვეთილი მოვლენა აქ გრძელდება![1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲓᲐᲛᲮᲝᲑᲘᲚᲘ ᲕᲔᲘᲓᲔᲠᲘ
ნაწილი IV

არეულობის დროა. დართ ვეიდერმა ვაჟი, ამბოხებული პილოტი ლუკ სკაიუოკერი, იპოვა პლანეტა ვროგას-ვასზე. ვეიდერის მიერ ამბოხებულთა რამდენიმე ესკადრილიის დამარცხების შემდეგ ლუკი, საკუთარი ძალისხმევით, მასთან ერთად ავარიულად დაეშვა.

ლუკის გადასარჩენად წასულმა ჰან სოლომ და ჩუბაკამ შეიტყვეს, რომ მათ დოქტორმა აფრამ, 0-0-0-მა და BT-1-მა დაასწრეს. R2-D2-ის დახმარებით მათ აფრა და მტრული დროიდები დაამარცხეს.

ამასობაში, შეიტყო რა, რომ ვეიდერი პლანეტაზე დამატებითი ძალების გარეშე იმყოფებოდა, პრინცესა ლეიამ ამბოხებულთა ყველა საჯარისო შენაერთს უბრძანა, მის საბოლოო განადგურებაში დახმარებოდნენ. სამწუხაროდ, ვეიდერმა პრინცესას უფრო ადრე მიაგნო....[2]

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.00 1.01 1.02 1.03 1.04 1.05 1.06 1.07 1.08 1.09 1.10 1.11 Marvel Comics-ის 2015 წლის დეკემბრის შეთავაზებები (15 სექტემბერი, 2015). Newsarama.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო June 5, 2019.
  2. 2.0 2.1 2.2 გადახედვა: დართ ვეიდერი #14. comicbookresources.com. Comic Book Resources. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო March 31, 2016.
  3. დართ ვეიდერი #14. previewsworld.com. PREVIEWSworld. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო June 20, 2018.
  4. ვარსკვლავური ომების წიგნი განსაზღვრავს, რომ ვროგას-ვასის ბრძოლა მოხდა ახალი იმედის შემდეგ. ამ ფილმის მოვლენათა განვითარების პერიოდი, როგორც ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, არის 0 იბშ. ამრიგად, ვროგას-ვასის ბრძოლის თარიღია 0 იბშ. ვინაიდან კომიქსის მოვლენები ვითარდება ვროგას-ვასის ბრძოლამდე, ახალი იმედის შემდეგ, კომიქსიც ამავე წლის მოვლენებს ასახავს.

Star Wars - Darth Vader logo.png
ვეიდერი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
ჩრდილები და საიდუმლოებანი 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
დამხობილი ვეიდერი 13 · 14 · 15
შუ-ტორუნის ომი წელიწდეული 1 · 16 · 17 · 18 · 19
თამაშების დასასრული 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · დამხობილი ვეიდერი
სხვა მაგარყდიანი ტომი 1 · მაგარყდიანი ტომი 2 · ანთოლოგია · გააფერადე საკუთარი ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი
დაკავშირებული მედია ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი (2017)
რედ.
Advertisement