ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დართ ვეიდერი 16 არის მეთექვსმეტე გამოშვება Marvel-ის 2015 წელს დაწყებული კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი. იგი არის რიგით პირველი სერიის მესამე სიუჟეტში. ეს გამოშვება, გამოცემული 2016 წლის 10 თებერვალს, დაწერილია კირონ გილენის მიერ, ხოლო მხატვარია სალვადორ ლაროკა.[3]

  • პლანეტა შუ-ტორუნი (წარდგენილი დართ ვეიდერის წელიწდეულში) ამბოხებას აწყობს.
  • დართ ვეიდერს დაევალა სამხედრო თავდასხმის მოწყობა.
  • დაიწყო თუ არა ვეიდერის დიდებისკენ აღმასვლა?[1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი III, ნაწილი I
ᲨᲣ-ᲢᲝᲠᲣᲜᲘᲡ ᲝᲛᲘ

იმპერიის აღდგენის დროა. სიკვდილის ვარსკვლავის განადგურების შემდეგ დართ ვეიდერი, იმპერატორის მთავარი აღმასრულებელი, დართ ვეიდერი, მთელი ძალით ცდილობს, შეინარჩუნოს ადგილი მას შემდეგ, რაც თითქოს კიბორგების სპეციალისტ კაილოს კიბერნეტიკულად გაძლიერებული აგენტების მოპაექრე გახდა.

ვეიდერი გააგზავნეს მადნეულით მდიდარ პლანეტა შუ-ტორუნზე, რათა იქაური ხელმძღვანელები გამოესწორებინა. მმართველი ოჯახის ამოწყვეტისა და მისი ყველაზე უმცროსი ასულის დედოფლად დასმის შემდეგ ვეიდერი უარესით დაემუქრა, თუკი ისინი არ დაემორჩილებოდნენ.

მოგვიანებით კაილოს ერთ-ერთმა აგენტმა, მონ-კალამარმა კიბორგმა, გენერალმა კარბინმა, ვეიდერს მახე დაუგო და ბნელი ლორდი ყოველგვარი დახმარების გარეშე ამბოხებულთა ფლოტის პირისპირ დატოვა. ვეიდერი გადარჩა და კარბინს სიცრუისთვის პასუხი აგებინა, მაგრამ ამასობაში მისი საიდუმლო მოკავშირე, დოქტორი აფრა, ამბოხებულებმა შეიპყრეს....[2]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

დროიდების მოდელები

მოვლენები

  • იმპერიის ეპოქა
    • ვროგას-ვასის ბრძოლა (მხოლოდ ირიბი ხსენება)
    • მისია შუ-ტორუნზე (მხოლოდ ხსენება)
    • ომი შუ-ტორუნზე (პირველი გამოჩენა)
      • ბრძოლა მთხრელ ციტადელში (პირველი გამოჩენა)

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღი და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 Marvel Comics-ის 2016 წლის იანვრის შეთავაზებები. Newsarama.com. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: June 5, 2019.
  2. 2.0 2.1 2.2 დართ ვეიდერი #16. buzzcomics.net. Buzz Comics. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: November 19, 2016.
  3. 3.0 3.1 დართ ვეიდერი #16. previewsworld.com. PREVIEWSworld. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: June 21, 2018.
  4. გამოშვებაში მოვლენები ვითარდება რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსიიავინთან გამარჯვების შემდეგ. ეს მოვლენები ასახულია ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IV: ახალი იმედი, რომლის მოვლენათა განვითარების დრო, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 0 იბ. გამოშვებაში მოვლენები აგრეთვე ვითარდება მაკო-ტას კოსმოსურ დოკებზე თავდასხმამდე. როგორც სრული ვარსკვლავური ომები: ახალი გამოცემა უთითებს, ეს მოხდა იავინის ბრძოლამდე, რაც ნიშნავს, რომ მოვლენათა განვითარების დროა 1 იბშ. ამრიგად, გამოშვებაში მოვლენათა განვითარების დროა 0 იბშ1 იბშ.

Star Wars - Darth Vader logo.png
ვეიდერი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
ჩრდილები და საიდუმლოებანი 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
დამხობილი ვეიდერი 13 · 14 · 15
შუ-ტორუნის ომი წელიწდეული 1 · 16 · 17 · 18 · 19
თამაშების დასასრული 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · დამხობილი ვეიდერი
სხვა მაგარყდიანი ტომი 1 · მაგარყდიანი ტომი 2 · ანთოლოგია · გააფერადე საკუთარი ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი
დაკავშირებული მედია ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი (2017)
რედ.
Advertisement