ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ დართ ვეიდერი 17.

დართ ვეიდერი 17 არის მეჩვიდმეტე გამოშვება Marvel-ის 2015 წელს დაწყებული კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი. იგი არის რიგით მეორე სერიის მესამე სიუჟეტურ განვითარებაში. ეს გამოშვება, გამოცემული 2016 წლის 2 მარტს, დაწერილია კირონ გილენის მიერ, ხოლო მხატვარია სალვადორ ლაროკა.[3]

  • გაჰყვებოდით დართ ვეიდერს საომრად?
  • ეს უკეთესია, ვიდრე მის წინააღმდეგ ომი.
  • მადნეულის ჰერცოგებს ამ გაკვეთილის ათვისება მოუწევთ...[1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი III, ნაწილი II
ᲨᲣ-ᲢᲝᲠᲣᲜᲘᲡ ᲝᲛᲘ

იმპერიის აღდგენის დროა. სიკვდილის ვარსკვლავის განადგურების შემდეგ დართ ვეიდერი, იმპერატორის მთავარი აღმასრულებელი, დართ ვეიდერი, მთელი ძალით ცდილობს, შეინარჩუნოს ადგილი მას შემდეგ, რაც თითქოს კიბორგების სპეციალისტ კაილოს კიბერნეტიკულად გაძლიერებული აგენტების მოპაექრე გახდა.

პლანეტა შუ-ტორუნის ერთგულებების დასაბრუნებლად ვეიდერმა ამოხოცა სამეფო ოჯახი და ტახტზე მისი ყველაზე უმცროსი ასული, ტრიოსი დასვა. მიუხედავად ამისა, ამბოხების სურვილი კვლავ შენარჩუნდა. ჩარევის დავალებით ვეიდერმა მადნეულით მდიდარ პლანეტას დარტყმა კვლავ მიაყენა და დაჰპირდა მეტს, თუკი იგი არ დანებდებოდა.

ამასობაში ვეიდერის საიდუმლო მოკავშირე, დოქტორი აფრა, კვლავ ამბოხებულთა ხელში და ბნელი ლორდმა მის დასაბრუნებლად ჯილდო დააწესა....[2]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

  • ადამანტინის მასა (ნახსენებია პირველად)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

  • იმპერიის ეპოქა
    • ომი შუ-ტორუნზე (პირველად ნახსენებია როგორც ომი შუ-ტორუნზე)
      • თავდასხმა წინაპრების თავშესაფარზე (პირველი გამოჩენა)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

  • ფრიკი (მხოლოდ ხსენება)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 Marvel Comics-ის 2016 წლის თებერვლის შეთავაზებები (17 ნოემბერი, 2015). Newsarama.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო March 25, 2017.
  2. 2.0 2.1 2.2 გადახედვა: დართ ვეიდერი #17. cbr.com. Comic Book Resources. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო February 24, 2020.
  3. 3.0 3.1 დართ ვეიდერი #17. PREVIEWSworld. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო June 21, 2018.
  4. გამოშვებაში მოვლენები ვითარდება რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსიიავინთან გამარჯვების შემდეგ. ეს მოვლენები ასახულია ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IV: ახალი იმედი, რომლის მოვლენათა განვითარების დრო, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 0 იბ. გამოშვებაში მოვლენები აგრეთვე ვითარდება მაკო-ტას კოსმოსურ დოკებზე თავდასხმამდე. როგორც სრული ვარსკვლავური ომები: ახალი გამოცემა უთითებს, ეს მოხდა იავინის ბრძოლამდე, რაც ნიშნავს, რომ მოვლენათა განვითარების დროა 1 იბშ. ამრიგად, გამოშვებაში მოვლენათა განვითარების დროა 0 იბშ1 იბშ.

Star Wars - Darth Vader logo.png
ვეიდერი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
ჩრდილები და საიდუმლოებანი 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
დამხობილი ვეიდერი 13 · 14 · 15
შუ-ტორუნის ომი წელიწდეული 1 · 16 · 17 · 18 · 19
თამაშების დასასრული 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · დამხობილი ვეიდერი
სხვა მაგარყდიანი ტომი 1 · მაგარყდიანი ტომი 2 · ანთოლოგია · გააფერადე საკუთარი ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი
დაკავშირებული მედია ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი (2017)
რედ.
Advertisement