ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ დართ ვეიდერი 23.

დართ ვეიდერი 23 არის ოცდამესამე გამოშვება Marvel-ის 2015 წელს დაწყებული კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი. იგი არის რიგით მეოთხე სერიის მეოთხე სიუჟეტურ განვითარებაში. ეს კომიქსი, გამოცემული 2016 წლის 20 ივლისს, დაწერილია კირონ გილენის მიერ, ხოლო მხატვარია სალვადორ ლაროკა[1].

  • ვეიდერი მორიტის წინააღმდეგ ჯალათის ზედაპირზე![1]
  • ᲐᲛᲐᲖᲔ ᲛᲔᲢᲘ ᲒᲡᲣᲠᲗ?[1]
  • კეთილი: კაილოს საიდუმლო ცნობილი ხდება![1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი IV, ნაწილი IV
ᲗᲐᲛᲐᲨᲔᲑᲘᲡ ᲓᲐᲡᲐᲡᲠᲣᲚᲘ

იმპერიისთვის არეულობისა და აღდგენის დროა. სიკვდილის ვარსკვლავის განადგურების შემდეგ დართ ვეიდერი ნანობს და ამხობს მათ, ვინც იმპერიის მმართველობას ეწინააღმდეგება.

ბოლო ხანს ვეიდერის წარმატებამ იგი აღადგინა იმპერატორ პალპატინის თვალში და, ამრიგად, მნიშვნელოვანი მისიის შესასრულებლად გააგზავნეს: მოღალატე მეცნიერ კაილოს, ვეიდერის ყოფილი მეტოქის დასაჭერად. სანამ ვეიდერი სწრაფად უმკლავდება კაილოს თანამემამულე ტულონ ვოიდგეიზერს, მისი უკანასკნელი სვლაა ხომალდის შეჯახების კურსით გაშვება — მასში კვლავ მყოფ ვეიდერთან ერთად.

ამასობაში დროიდები სამი ნული და ბიტი გააგზავნეს ვეიდერის ყოფილი მოკავშირის, დოქტორ აფრას დასაჭერად — მაგრამ "ჯალათზე" მოხვედრისთანავე იგი მათ დაპროგრამებას ეუფლება და დავალებაში ცვლილება შეაქვს: მისი ხომალდიდან გაქცევაში ნებისმიერ ფასად დახმარება....

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

  • ჯალათის გატაცება

ადგილები (დაბრუნება ↑)

  • ცენტრალური სამყაროები
    • კუატის სექტორი
      • კუატის სისტემა
        • კუატი
          • კუატის ნავსაშენები

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.00 1.01 1.02 1.03 1.04 1.05 1.06 1.07 1.08 1.09 1.10 Marvel Comics-ის შეთავაზებები: 2016 წლის ივლისი (19 აპრილი, 2016). IGN. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო February 10, 2020.
  2. 2.0 2.1 2.2 დართ ვეიდერი #23. previewsworld.com. PREVIEWSworld. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო September 15, 2016.
  3. გამოშვებაში მოვლენები ვითარდება რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსიიავინთან გამარჯვების შემდეგ. ეს მოვლენები ასახულია ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IV: ახალი იმედი, რომლის მოვლენათა განვითარების დრო, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 0 იბ. გამოშვებაში მოვლენები აგრეთვე ვითარდება მაკო-ტას კოსმოსურ დოკებზე თავდასხმამდე. როგორც სრული ვარსკვლავური ომები: ახალი გამოცემა უთითებს, ეს მოხდა იავინის ბრძოლამდე, რაც ნიშნავს, რომ მოვლენათა განვითარების დროა 1 იბშ. ამრიგად, გამოშვებაში მოვლენათა განვითარების დროა 0 იბშ1 იბშ.
Star Wars - Darth Vader logo.png
ვეიდერი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
ჩრდილები და საიდუმლოებანი 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
დამხობილი ვეიდერი 13 · 14 · 15
შუ-ტორუნის ომი წელიწდეული 1 · 16 · 17 · 18 · 19
თამაშების დასასრული 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · დამხობილი ვეიდერი
სხვა მაგარყდიანი ტომი 1 · მაგარყდიანი ტომი 2 · ანთოლოგია · გააფერადე საკუთარი ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი
დაკავშირებული მედია ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი (2017)
რედ.
Advertisement