ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ დართ ვეიდერი 25.

დართ ვეიდერი 25 არის ოცდამეხუთე და საბოლოო გამოშვება Marvel-ის 2015 წელს დაწყებული კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი. იგი არის რიგით მეექვსე და უკანასკნელი სერიის მეოთხე სიუჟეტურ განვითარებაში და უკანასკნელი — მთლიან სერიაში. ეს კომიქსი, გამოცემული 2016 წლის 12 ოქტომბერს, დაწერილია კირონ გილენის მიერ, ხოლო მხატვრები არიან სალვადორ ლაროკა და მაქს ფიუმარა. გამოშვება აგრეთვე შეიცავს მინიკომიქსს კოდა, რომლის მოვლენები ვითარდება სერიის პირველი გამოშვების მოვლენების შემდეგ.

ყოველივე ამისკენ მიდიოდა! ვეიდერის კაილოს ქმნილებათა წინააღმდეგ გამოცდა! მისი მაქინაციები იმპერატორის წინააღმდეგ! მისი საიდუმლო მისიები დოქტორ აფრასთან და მის სისხლისმღვრელ დროიდებთან ერთად! ყოველივე ეს განხორციელდება კირონ გილენისა და სალვადორ ლაროკას ვარსკვლავური გუნდის 40 გვერდიან გამოშვებაში! ამ ფინალის გაცდენას არ ისურვებთ![1]

სიუჟეტის შეჯამება[]

წიგნი IV, ნაწილი VI
ᲗᲐᲛᲐᲨᲔᲑᲘᲡ ᲓᲐᲡᲐᲡᲠᲣᲚᲘ

იმპერიისთვის არეულობისა და აღდგენის დროა. სიკვდილის ვარსკვლავის განადგურების შემდეგ დართ ვეიდერი ნანობს და ამხობს მათ, ვინც იმპერიის მმართველობას ეწინააღმდეგება.

დროიდები სამი ნული და ბიტი გააგზავნეს ვეიდერის ყოფილი მოკავშირის, დოქტორ აფრას დასაჭერად, მაგრამ მათ დაპროგრამებაზე დაუფლებით იგი მათ დავალებას ცვლის. გაქცევის სანაცვლოდ აფრა იმპერატორ პალპატინს უპირისპირდება.

ვეიდერმა ამასობაში მიაგნო მოღალატე მეცნიერ კაილოს, რათა ყველაფრისთვის ბოლო მოეღო. მართალია, კაილომ აამოქმედა სპეციალური ღლაკი, რომელიც სითი ლორდის კიბერნეტიკულ კოსტიუმს მართავს, ვეიდერმა ძალის მეშვეობით იგი დაამარცხა. მაგრამ მისიის დასრულებისთვის ვეიდერს კიდევ ბევრი წინაღობა შეხვდება....

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

  • ვეშაპი გემი

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

  • პირველი თავდასხმა სონ-ტუულის პრაიდზე (მხოლოდ ხსენება)
  • ჯალათის გატაცება
  • სონ-ტუულის პრაიდის ძარცვა (მხოლოდ ხსენება) (პირველად ნახსენებია როგორც Son-tuul Pride robbery)
  • ომი შუ-ტორუნზე (მხოლოდ ხსენება)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

  • ცენტრალური სამყაროები
    • კუატის სექტორი
      • კუატის სისტემა
  • შუ-ტორუნი (მხოლოდ ხსენება)
  • სონ-ტუული (მხოლოდ ხსენება)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 1.8 1.9 MarvelLogo.svg დართ ვეიდერი (2015) #25 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. Marvel-ის კომიქსი დართ ვეიდერი დასრულდება #25-ე გამოშვებით (13 მაისი, 2016). IGN. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო June 17, 2018.
  3. გამოშვებაში მოვლენები ვითარდება რესპუბლიკის აღდგენის ალიანსიიავინთან გამარჯვების შემდეგ. ეს მოვლენები ასახულია ფილმში ვარსკვლავური ომები, ეპიზოდი IV: ახალი იმედი, რომლის მოვლენათა განვითარების დრო, როგორც უთითებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი, არის 0 იბ. გამოშვებაში მოვლენები აგრეთვე ვითარდება მაკო-ტას კოსმოსურ დოკებზე თავდასხმამდე. როგორც სრული ვარსკვლავური ომები: ახალი გამოცემა უთითებს, ეს მოხდა იავინის ბრძოლამდე, რაც ნიშნავს, რომ მოვლენათა განვითარების დროა 1 იბშ. ამრიგად, გამოშვებაში მოვლენათა განვითარების დროა 0 იბშ1 იბშ.
Star Wars - Darth Vader logo.png
ვეიდერი 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
ჩრდილები და საიდუმლოებანი 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12
დამხობილი ვეიდერი 13 · 14 · 15
შუ-ტორუნის ომი წელიწდეული 1 · 16 · 17 · 18 · 19
თამაშების დასასრული 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · დამხობილი ვეიდერი
სხვა მაგარყდიანი ტომი 1 · მაგარყდიანი ტომი 2 · ანთოლოგია · გააფერადე საკუთარი ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი
დაკავშირებული მედია ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი (2017)
რედ.
Advertisement