სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ დართ ვეიდერი 1.

დართ ვეიდერი 1 არის პირველი გამოშვება Marvel-ის 2020 წელს დაწყებული კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი, რომელიც გამოიცა 2020 წლის 5 თებერვალს. კომიქსის ტექსტის ავტორია გრეგ პაკი, ხოლო მხატვარი — რაფაელე იენკო.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

"შემომიერთდი და გალაქტიკაში ჩვენ ერთად ვიბატონებთ როგორც მამა და ძე!" დართ ვეიდერის ტრაგედიის გაგრძელება! იმპერიის საპასუხო დარტყმის დამანგრეველ კულმინაციაში დართ ვეიდერი სამარცხვინოდ უამბობს ლუკ სკაიუოკერს მასთან კავშირის შესახებ და ძეს სთავაზობს გალაქტიკის ერთად მართვას. მაგრამ ლუკი უარს ეუბნება და ბნელ მხარეს გადასვლას არჩევს ღრუბლების ქალაქის უფსკრულში დაშვებას. ყველას გვახსოვს, როგორი შეძრული იყო ლუკი ამ გარდამტეხ მომენტში. მაგრამ ვეიდერი? დართ ვეიდერის საგის ამ ეპიკურ ახალ თავაში ბნელი ლორდი ებღაუჭება ლუკის ამ წარმოუდგენელ უარს და მიემგზავრება მრისხანებით აღსავსე შურისძიების სასიკვდილო მისიით ყველაფრისა და ყოველივეს წინააღმდეგ, ვინც კი მონაწილეობდა მისი ძის დამალვასა და მოტყუებაში. მაგრამ ლუკის წარმოშობის საიდუმლოებების ამოხსნის შემთხვევაშიც კი იგი შეეჯახება საკუთარი ბნელი წარსულის შოკისმომგვრელ გამოწვევებს. თებერვალში მწერალი გრეგ პაკი და მხატვარი რაფაელე იენკო გვიჩვებენ შურისძიების და აღმოჩენების ბნელ გზაზე მიმავალ დართ ვეიდერს! ინჰიუკ ლის გარეკანებით!

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

სითის ბნელი გული
ნაწილი I
დართ ვეიდერმა ვერ შეძლო ლუკ სკაიუოკერის ბნელ მხარეს მიქცევა. ლუკი გაიქცა, მაგრამ მან ახლა სიმართლე იცის.

იგი დართ ვეიდერის შვილია.

პირველად მრავალი წლის შემდეგ დართ ვეიდერის შემდგომი ნაბიჯები უცნობია....

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

Holocronlogo1.png ეს სია არასრულია. შეგიძლიათ პროექტს დაეხმაროთ მისი განვრცობით.
[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბიბლიოგრაფია[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი (2020—)
სითის ბნელი გული 1 · 2 · 3 · 4 · 5
ცეცხლისკენ 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 ·
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 12 · 13 · 14
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
დაკავშირებული დართ ვეიდერი (2015) · დართ ვეიდერი: სითების ბნელი ლორდი
რედ.