სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ დართ ვეიდერი 3.

დართ ვეიდერი 3 არის მესამე გამოშვება Marvel-ის 2020 წელს დაწყებული კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი. კომიქსის ტექსტის ავტორია გრეგ პაკი, ხოლო მხატვარი — რაფაელე იენკო.

კომიქსის გამოცემა თავდაპირველად დაგეგმილი იყო 2020 წლის 15 აპრილისთვის, თუმცა COVID-19-ის პანდემიის გამო Marvel Comics-ის ყველა გამოცემა, დანიშნული ამ დღისთვის, გაუქმდა.[2] Marvel-მა მოგვიანებით გამოაცხადა, რომ 2020 წლის 27 მაისს გამოცემებს განაახლებდა, თუმცა ამ გამოშვების გამოცემის თარიღი არ მიუთითებია.[3] საბოლოოდ, ეს ნომერი გამოიცა 2020 წლის 29 ივლისს.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

ვეიდერის წარსულის აჩრდილები! თავისი მცდელობით, გაენადგურებინა ყველა, ვინც დაუმალა ძის, ლუკ სკაიუოკერის არსებობა, ვეიდერმა შეკრა მოულოდნელი კავშირი წარსულის საზარელ ჩრდილთან. ახლა ისინი ბრუნდებიან ნაბუზე, სადაც მათ ელოდება შურისძიებით სავსე მრავალი მოჩვენება. ჩაუღრმავდით ვეიდერის წარსულს უფრო მეტად, ვიდრე აქამდე იყო შესაძლებელი, ტრაგედიისა და შურისძიების ამ შოკისმომგვრელი ისტორიით!

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

სითის ბნელი გული
ნაწილი III
დართ ვეიდერმა სიმართლე შეიტყო: იგი ლუკ სკაიუოკერის მამაა. მაგრამ ლუკმა მისი ბნელი მხარისკენ მოწოდება უარყო და გაიქცა.

განრისხებულმა ვეიდერმა სიკვდილის მოიერიშეთა რაზმთან და იმპერიულ ექსპერტ დროიდ ZED-6-7-თან ერთად წამოიწყო შურისგების მისია ყველას წინააღმდეგ, ვინც მას ლუკი დაუმალა. ვეიდერის სისხლიანი მოგზაურობისას გამოჩნდა მოულოდნელი მოკავშირე — საბე, დედოფალ პადმე ამიდალას ყოფილი მსახური.

საბემ დაიფიცა, შური ეძია დაღუპული დედოფალის გამო. ახლა ვეიდერის მოგზაურობა მისი ვაჟის წარსულში იქცევა პადმეს დაღუპვის გამოძიებად. გამოძიებად, რომელიც ვეიდერს ნაბუზე დაბრუნებას აიძულებს....

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]

ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი (2020—)
სითის ბნელი გული 1 · 2 · 3 · 4 · 5
ცეცხლისკენ 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 ·
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 12 · 13 · 14
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
დაკავშირებული დართ ვეიდერი (2015) · დართ ვეიდერი: სითების ბნელი ლორდი
რედ.