სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ დართ ვეიდერი 4.

დართ ვეიდერი 4 არის მეოთხე გამოშვება Marvel-ის 2020 წელს დაწყებული კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი. კომიქსის ტექსტის ავტორია გრეგ პაკი, ხოლო მხატვარი — რაფაელე იენკო.

კომიქსის გამოცემა თავდაპირველად დაგეგმილი იყო 2020 წლის 20 მაისისთვის, თუმცა COVID-19-ის პანდემიის გამო Marvel Comics-ის ყველა გამოცემა, დანიშნული ამ დღისთვის, გაუქმდა.[3] Marvel-მა მოგვიანებით გამოაცხადა, რომ 2020 წლის 27 მაისს გამოცემებს განაახლებდა, თუმცა ამ გამოშვების გამოცემის თარიღი არ მიუთითებია.[4] საბოლოოდ, ეს ნომერი გამოიცა 2020 წლის 12 აგვისტოს.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

ვინ ნადირობს მონადირეზე? გრძელდება დართ ვეიდერის საზარელი მიზანმიმართული შურისძიება ყველაზე, ვინც მისი ძის არსებობა დაუმალა. მაგრამ ნაბუზე სითების ბნელ ლორდს მოულოდნელი გამოწვევა ელის, ვინაიდან ყურადღება ლუკიდან გადააქვს პადმეზე, ცოლზე იმ მამაკაცის, რომელიც ვეიდერი ოდესღაც იყო. და რა საიდუმლოებებს ინახავს პადმე ამიდალას სამარხი?

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

სითის ბნელი გული
ნაწილი IV
დართ ვეიდერმა სიმართლე დაადგინა: იგი ლუკ სკაიუოკერის მამაა. მაგრამ ლუკმა უარი თქვა ძალის ბნელ მხარეზე გადასვლაზე და გაიქცა.

განრისხებულმა ვეიდერმა სიკვდილის მოიერიშეთა რაზმთან და იმპერიულ ექსპერტ დროიდ ZED-6-7-თან ერთად წამოიწყო შურისგების მისია ყველას წინააღმდეგ, ვინც მას ლუკი დაუმალა. ვეიდერის ახალმა მოკავშირემ, საბემ, ფიცი დადო, რომ დედოფლის მკვლელებზე შურს იძიებდა.

მაგრამ საბემ დართ ვეიდერს უღალატა. ფიქრობს, რომ ბნელი ლორდი პადმეს მკვლელია და საკუთარ სასიკვდილო მახეს უწყობს....

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

  1. 1.0 1.1 MarvelLogo.svg ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი (2020) #4 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. გამოშვების დართ ვეიდერი 4 მოვლენები ვითარდება იმპერიის საპასუხო დარტყმის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ამ ფილმის მოვლენების განვითარების დროა 3 იბშ, ამრიგად, დართ ვეიდერი 4 ვითარდება ამავე წელს.
  3. MARVEL ამ კვირას დაბეჭდილ ან ციფრულ გამოშვებებს არ გამოსცემს, თუმცა მომავალში გადაწყვეტილება, შესაძლოა, შეიცვალოს. Newsarama.com (2020-03-31). არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: March 31, 2020.
  4. MARVEL ახალი კომიქსების გამოცემას განაახლებს 27 მაისს და აცხადებს გეგმებს 8 ივლისამდე. Newsarama.com (2020-05-01). არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო: May 19, 2020.

ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი (2020—)
სითის ბნელი გული 1 · 2 · 3 · 4 · 5
ცეცხლისკენ 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 ·
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 12 · 13 · 14
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
დაკავშირებული დართ ვეიდერი (2015) · დართ ვეიდერი: სითების ბნელი ლორდი
რედ.