ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

სხვა მნიშვნელობებისთვის იხილეთ დართ ვეიდერი 9.

დართ ვეიდერი 9 არის მეცხრე გამოშვება Marvel-ის 2020 წელს დაწყებული კომიქსების სერიიდან ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი. კომიქსის ტექსტის ავტორია გრეგ პაკი, ხოლო მხატვარი — რაფაელე იენკო. გამოშვება გამოიცა 2021 წლის 13 იანვარს[2].

დაქირავებული მკვლელი ბრუნდება! მუსტაფარის გულში შურისგების ძიებისას დართ ვეიდერმა მოიპოვა იმპერატორის უდიდესი საიდუმლოს გასაღები. მაგრამ გასაღებს თავად ესაჭიროება გასაღები, რომელსაც ფლობს მხოლოდ ბესტუნელი საზარელი მკვლელი ოჩი. ვეიდერი და ოჩი იბრძვიან საკუთარი სიცოცხლისთვის, მათ შორის კი იმპერატორის ბედი მოქცეულა — მაგრამ რამდენად არის ყოველივე ეს პალპატინის განზრახვა? და რა მოხდება, როდესაც სითი ლორდი და სითი მკვლელი ამ გეგმის არსს მიხვდებიან?

სიუჟეტის შეჯამება[]

ცეცხლისკენ
ნაწილი IV: მკვლელის დაბრუნება
ლუკმა უარი თქვა ძალის ბნელ მხარეზე გადასვლაზე. განრისხებული ვეიდერი გალაქტიკაში გაეშურა, რათა შური ეძია ყველაზე, ვინც ლუკი დაუმალა.

იმპერატორმა ვეიდერი სასტიკად დასაჯა ამბოხებისთვის და მუსტაფარზე მიაგდო. ვეიდერმა აღიდგინა სხეული, ებრძოდა მკვლელ ოჩის და მის მეომარ დროიდებს და ქსელოვანი ჭაობის თვალს გადაურჩა.

მაგრამ ოჩი ახლა ბრუნდება დროიდების ჯართან ერთად, რათა ბნელი ლორდი საბოლოოდ დაამარცხოს....

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

შეტანილია კრებულებში[]

ბიბლიოგრაფია[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი (2020—)
სითის ბნელი გული 1 · 2 · 3 · 4 · 5
ცეცხლისკენ 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11
ჯილდოზე მონადირეთა ომი 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17
18 · 19
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4
დაკავშირებული დართ ვეიდერი (2015) · ვარსკვლავური ომები: დართ ვეიდერი (2017)
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement