ჰოლოპედია

მასალა ხელმისაწვდომია ლიცენზიით CC-BY-SA, გარდა ცალკე აღნიშნულისა.

READ MORE

ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა: „ვარსკვლავური ნათების“ ჩრდილები 3 არის მესამე გამოშვება კომიქსების მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა: „ვარსკვლავური ნათების“ ჩრდილები. მისი ტექსტის ავტორია ჩარლზ სოული, ხოლო მხატვარი — იბრაიმ რობერსონი. გამოშვება გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ, 2023 წლის 13 დეკემბერს.

ᲑᲔᲚ ᲖᲔᲢᲘᲤᲐᲠᲘ: ᲠᲐᲘᲜᲓᲘ ᲯᲔᲓᲐᲘ! უამრავი რაინდი ჯედაი დაიკარგა ᲨᲣᲥᲣᲠᲐ „ᲕᲐᲠᲡᲙᲕᲚᲐᲕᲣᲠᲘ ᲜᲐᲗᲔᲑᲘᲡ“ დაცემისას და ბევრმა დაკარგა გზა კატასტროფის შემდეგ. ᲑᲔᲚ ᲖᲔᲢᲘᲤᲐᲠᲡ — ᲐᲠᲐ. საიმედო ნახშირმეძებრის, ᲔᲛᲑᲔᲠᲘᲡ თანხლებით, ბელს ბრძოლა ექნება გალაქტიკის ბოროტი ᲜᲘᲰᲘᲚᲔᲑᲘᲡᲒᲐᲜ გათავისუფლებისთვის...და ის მარტო არ იქნება. შეიტყვეთ, ვინ გადაურჩა „ᲕᲐᲠᲡᲙᲕᲚᲐᲕᲣᲠᲘ ᲜᲐᲗᲔᲑᲘᲡ“ ᲓᲐᲪᲔᲛᲐᲡ!

შესავალი[]

ᲓᲘᲓᲔᲑᲣᲚᲘ ᲠᲔᲡᲞᲣᲑᲚᲘᲙᲐ
„ᲕᲐᲠᲡᲙᲕᲚᲐᲕᲣᲠᲘ ᲜᲐᲗᲔᲑᲘᲡ“ ᲩᲠᲓᲘᲚᲔᲑᲘ
„ᲫᲐᲚᲘᲡ ᲒᲐᲜᲒᲔᲑᲐ“
კლონების ომებამდე ან იმპერიამდე საუკუნეებით ადრე, ᲓᲘᲓᲔᲑᲣᲚᲘ ᲠᲔᲡᲞᲣᲑᲚᲘᲙᲘᲡ თვალწარმტაც ეპოქაში ჯედაები ძლევამოსილები იყვნენ.

გალაქტიკაში მშვიდობა იყო, სანამ ᲜᲘᲰᲘᲚᲔᲑᲘ, სახიფათო მაროდიორები, ᲓᲘᲓ ᲙᲐᲢᲐᲡᲢᲠᲝᲤᲐᲡ გამოწვევდნენ. ჯედაებსა და რესპუბლიკაზე მათი თავდასხმის უკიდურესი წერტილი იყო ᲨᲣᲥᲣᲠᲐ „ᲕᲐᲠᲡᲙᲕᲚᲐᲕᲣᲠᲘ ᲜᲐᲗᲔᲑᲘᲡ“, იმედისა და ერთობის კოსმოსური სადგურის განადგურება.

ახლა ჯედაები იხმეს კორუსანტზე, რადგან ეშინიათ ნიჰილების და საზარელი არსებების, რომლებსაც ისინი ფლობენ….

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით
 
პერსონაჟები ორგანიზმები დროიდების მოდელები მოვლენები ადგილები
ორგანიზაციები და წოდებები გონიერი არსებები ტრანსპორტი და გემები იარაღები და ტექნოლოგია სხვადასხვა

პერსონაჟები

ორგანიზმები

მოვლენები

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღები და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

გარე ბმულები[]

Advertisement