ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები 12 არის მეთორმეტე გამოშვება IDW Publishing-ის კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები. მისი ტექსტის ავტორია დენიელ ხოსე ოლდერი, ხოლო მხატვარი — ჰარვი ტოლიბაო. კომიქსი გამოიცა 2022 წლის 12 იანვარს.[1]

პადავანები და მათი მასწავლებლები მიემართებიან კორელიაზე, სადაც ნიჰილთა ახალწვეული კრის კემერატი მორიგ თავდასხმას გეგმავდა. ლულა ახალ პასუხისმგებლობასთან ჭიდილშია, იმ დროს, როდესაც ზინი კრიქსის ბოროტებაში სწრაფ დაშვებას ებრძვის; ორივე გოგონა ღელავს მეგობარზე, მაგრამ იდუმალი უბედურების სიგნალის შემდეგ ყურადღება ეფანტებათ...

სცენარისტ დენიელ ხოსე ოლდერს, ბესტსელერ 'უკანასკნელი გასროლის' ავტორს და მხატვარ ჰარვი ტოლიბაოს IDW შეჰყავთ 'დიდებულ რესპუბლიკაში', მასიურ საგამომცემლო გადაკვეთაში, რომელიც მოიცავს კომიქსებს და პროზას!

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲒᲐᲣᲨᲕᲘ

პადავანები და მათი მასწავლებლები მიიჩქარიან კორელიაზე, სადაც ნიჰილთა ახალწვეული კრის კემერატი შემდეგ თავდასხმას გეგმავს. ლულა ახალ პასუხისმგებლობას ებრძვის, ხოლო ზინი კრიქსის ბორიტად სწრაფად ქცევას ეჭიდება. ორივე გოგონა ერთმანეთზე ღელავს, მაგრამ ყურადღება ეფანტებათ, როდესაც ცალ-ცალკე არიან და უბედურების სიგნალს შეიტყობენ….

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

არსებები

მოვლენები

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღი და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შენიშვნები და სქოლიო[]

ბმულები[]

The High Republic Adventures logo.png
გამოშვებები პირველი ნაწილი: 1 · 2 · 3 · 4 · 5
მისია ბილბუსაზე: 6 · 7
კვლავ ერთად და კვლავ ცალკე: 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13
ცალკეული გამოშვებები უფასო კომიქსების დღე 2021 · წელიწდეული 2021 · გალაქტიკური ცხობა
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2
დაკავშირებული მედია დიდებული რესპუბლიკა · ვარსკვლავური ომები: თავგადასავლები (2020) · უსათაურო გრაფიკული რომანი
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement