ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები 3 არის მესამე გამოშვება IDW Publishing-ის კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები, რომლის ტექსტის ავტორია დენიელ ხოსე ოლდერი. გამოშვება გამოიცა 2021 წლის 7 აპრილს.

რესპუბლიკის დიდების დროს ჯედაები გალაქტიკური სამყაროს სადარაჯოზე დგანან — სანამ არ ჩნდება ახალი ძლიერი მოწინააღმდეგე, ნიჰილები. ზინი ჯედაებს მიჰყვება შუქურა ვარსკვლავურ ნათებამდე", ჯედაებისა და რესპუბლიკის მოელვარე სიმბოლომდე, სადაც აღმოაჩენს, თუ რას ნიშნავს, იყო პადავანი. ამასობაში კრიქსი და ნიჰილები რესპუბლიკის ბლოკადას არღვევენ და კრიქსი უკვე უფიქრდება, თუ ვინ არის ის უცხო, რომელმაც მას უშველა.

სცენარისტ დენიელ ხოსე ოლდერს, ბესტსელერ 'უკანასკნელი გასროლის' ავტორს და მხატვარ ჰარვი ტოლიბაოს IDW შეჰყავთ 'დიდებულ რესპუბლიკაში', მასიურ საგამომცემლო გადაკვეთაში, რომელიც მოიცავს კომიქსებს და პროზას!

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲕᲐᲠᲡᲙᲕᲚᲐᲕᲣᲠᲘ ᲜᲐᲗᲔᲑᲐ

შოკისმომგვრელი აღმოჩენა ქალაქ ბრალანაკში. ძალისადმი მგრძნობიარე მიკიანი ზინ მრალა ვარსკვლავური მხტომელის" პადავანებს დაეხმარა ტრაიმანტ IV-ის მოსახლეთა დაცვაში, რომლებიც ჰიპერსივრცული კატასტროფის შემდეგ პლანეტას ტოვებებ. მაგრამ მას მოწყვიტეს საუკეთესო მეგობარი, კრიქს კემერატი, რომელმაც, გაოგნებული ზინის ახალი შესაძლებლობებით, გადაწყვიტა პლაბეტის ნიჰილებთან ერთად დატოვება….

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

მოვლენები

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღი და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. Comixology Logo.png ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები #3 comiXology-ს ოფიციალურ საიტზე (არქივირებული ვერსიის ბმული)
  2. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა | ანონსის ტრეილერი ვარსკვლავური ომები YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ეს კომიქსი, მოქმედება ვითარდება ფარულ მუქარამდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული მუქარის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ კომიქსის მოვლენები ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
The High Republic Adventures logo.png
გამოშვებები პირველი ნაწილი: 1 · 2 · 3 · 4 · 5
მისია ბილბუსაზე: 6 · 7
კვლავ ერთად და კვლავ ცალკე: 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13
ცალკეული გამოშვებები უფასო კომიქსების დღე 2021 · წელიწდეული 2021 · გალაქტიკური ცხობა
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2
დაკავშირებული მედია დიდებული რესპუბლიკა · ვარსკვლავური ომები: თავგადასავლები (2020) · უსათაურო გრაფიკული რომანი
რედ.
Advertisement