ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები 4 არის მეოთხე გამოშვება IDW Publishing-ის კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები, რომლის ტექსტის ავტორია დენიელ ხოსე ოლდერი. იგი გამოიცა 2021 წლის 5 მაისს.

ზინი ჯედაებს შუქურა ვარსკვლავურ ნათებისკენ" გაჰყვა, სადაც შეიტყო, თუ რას ნიშნავს, იყო პადავანი და დაიწყო წვრთნის გავლა. ამასობაში მისი საუკეთესო მეგობარი კრიქსი გადარჩენას ცდილობს ნიჰილთა ხომალდზე. ისინი რესპუბლიკის ბლოკადის გარღვევას ცდილობენ, კრიქსს კი აინტერესებს, თუ ვინ ის იდუმალი, რომელმაც იგი გადაარჩინა.

მწერალ დენიელ ხოსე ოლდერს, New York Times-ის ბესტსელერ უკანასკნელი გასროლის ავტორს და მხატვარ ჰარვი ტოლიბაოს IDW მიჰყავთ დიდებულ რესპუბლიკაში, კომიქსებისა და პროზის დიდ გადაკვეთილ საგამომცემლო პროექტში!

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲛᲗᲐ
ერთგულების ნამდვილი გამოცდა ელის ორ ნორჩ მეგობარს. მარქიონ რომ კრიქს კემერატს შესთავაზა ძალაუფლება. ოსტატმა იოდამ და ჯედაებმა ძალისადმი მგრძნობიარე ზინ მრალას შესთავაზეს უსაფრთხოება და თავშესაფარი. მაგრამ მათ მოსაპოვებლად ორივემ უარი უნდა თქვას ერთადერთ საერთოდ ნუგეშზე: ერთმანეთზე….

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

  • შუა რგოლის ტერიტორიები
    • ნათელი ალმასის სექტორი
      • ნათელი ალმასის სისტემა
        • ორდ-მანტელი
        • კუანტზი (პირველი გამოჩენა)
          • კუანტზის დაკავშირების კოშკი (პირველი გამოჩენა)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. IDW-ის 2021 წლის მაისის შეთავაზებები. Comic Releases. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო February 18, 2021.
  2. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა | ანონსის რგოლი ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (არქივის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ეს კომიქსი, მოქმედება ვითარდება ფარულ მუქარამდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული მუქარის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ კომიქსის მოვლენები ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
The High Republic Adventures logo.png
გამოშვებები პირველი ნაწილი: 1 · 2 · 3 · 4 · 5
მისია ბილბუსაზე: 6 · 7
კვლავ ერთად და კვლავ ცალკე: 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13
ცალკეული გამოშვებები უფასო კომიქსების დღე 2021 · წელიწდეული 2021 · გალაქტიკური ცხობა
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2
დაკავშირებული მედია დიდებული რესპუბლიკა · ვარსკვლავური ომები: თავგადასავლები (2020)
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement