ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები 5 არის მ მეხუთე გამოშვება IDW Publishing-ის კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები, რომლის ტექსტის ავტორია დენიელ ხოსე ოლდერი. გამოშვება გამოიცა 2021 წლის 16 ივნისს.

ნიჰილებმა წამოიწყეს შეტევა ბარანდანგზე. რესპუბლიკა იოდას და მის პადავანებს აგზავნის, რესპუბლიკის და ჯედაების ხომალდებთან ერთად, რათა მათ გაქცევის საშუალება არ მისცეს. ზინი და ლულა მისდევენ კრიქსს, იმ იმედით, რომ ორ მეგობარს შორის დაპირისპირება დასრულდება.

მწერალ დენიელ ხოსე ოლდერს, New York Times-ის ბესტსელერ უკანასკნელი გასროლის ავტორს და მხატვარ ჰარვი ტოლიბაოს IDW მიჰყავთ დიდებულ რესპუბლიკაში, კომიქსებისა და პროზის დიდ გადაკვეთილ საგამომცემლო პროექტში![3]

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲨᲔᲢᲐᲙᲔᲑᲐ ᲯᲐᲠᲗᲘᲐᲜ ᲛᲗᲕᲐᲠᲔᲖᲔ
დაშორებული მეგობრები! ნიჰილთა ძალებთან გაბედული ბრძოლის შემდეგ ოსტატი იოდა, "სისხლის ჯამები" და კანტამ საი გარბიან კუანტზის ჯართიანი მთვარისკენ, ჭირვეული პადავანის მიერ გამოგზავნილ უბედურების სიგნალზე პასუხად. ამასობაში ლულა ტალისოლა, კორტი და ფარზალა ეძებენ მეგობარ ზინს, რომელიც გაემგზავრა დასაპირისპირებლად ყოფილ მეგობარ კრიქს კემერატთან, რომელიც იმედოვნებს, რომ მას ბოროტი მარქიონ როსგან გადაარჩენს....

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

Holocron-for-wiki.png ეს სია არასრულია. შეგიძლია, დაგვეხმაროთ და განავრცოთ იგი.
[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. PreviewsWorldLogo.jpg ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები #5 PreviewsWorld-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივირებული ვერსიის ბმული)
  2. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა | ანონსის ტრეილერი ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (არქივის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ეს კომიქსი, მოქმედება ვითარდება ფარულ მუქარამდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული მუქარის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ კომიქსის მოვლენები ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
  3. IDW Publishing-ის 2021 წლის ივნისის შეთავაზებები. GoCollect. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო March 19, 2021.
The High Republic Adventures logo.png
გამოშვებები პირველი ნაწილი: 1 · 2 · 3 · 4 · 5
მისია ბილბუსაზე: 6 · 7
კვლავ ერთად და კვლავ ცალკე: 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13
ცალკეული გამოშვებები უფასო კომიქსების დღე 2021 · წელიწდეული 2021 · გალაქტიკური ცხობა
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2
დაკავშირებული მედია დიდებული რესპუბლიკა · ვარსკვლავური ომები: თავგადასავლები (2020)
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement