ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები 8 არის მერვე გამოშვება IDW Publishing-ის კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები, რომლის ტექსტის ავტორია დენიელ ხოსე ოლდერი. გამოშვება გამოიცა 2021 წლის 1 სექტემბერს.

კვლავ ერთად, უსაფრთხოდ, „ვარსკვლავურ ნათებაზე“, ლულა, ზინი, ფარზალა და კორტი ჯართის მთვარესა და ნალ-ჰატაზე თავგადასავლებისგან სულს ითქვამენ, მაგრამ ძველი მეგობრის სახით ახალი განსაცდელი ელით. ამასობაში მარქიონ რო კრიქსის ბნელ მიზნებს აღვივებს, რასაც ტაკოდანაზე თავდასხმა მოჰყვება.

სცენარისტ დენიელ ხოსე ოლდერს, ბესტსელერ 'უკანასკნელი გასროლის' ავტორს და მხატვარ ჰარვი ტოლიბაოს IDW შეჰყავთ 'დიდებულ რესპუბლიკაში', მასიურ საგამომცემლო გადაკვეთაში, რომელიც მოიცავს კომიქსებს და პროზას![3]

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲙᲕᲚᲐᲕ ᲔᲠᲗᲐᲓ ᲓᲐ ᲙᲕᲚᲐᲕ ᲪᲐᲚᲙᲔ

ლულა, ზინი, ფარზალა და კორტი, კვლავ ერთად „ვარსკვლავურ ნათებაზე“, ჯართის მთვარესა და ნალ-ჰატაზე თავგადასავლებისგან გონს მოდიან, მაგრამ ძველი მეგობრის სახით ახალი განსაცდელი ელით. ამასობაში მარქიონ რო კრიქსის აგრესიულ სურვილებს ახალისებს, რასაც მოჰყვება ტაკოდანაზე თავდასხმა!

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

  • რესპუბლიკის ეპოქა
    • დიდებული რესპუბლიკის ეპოქა
      • თავდასხმა გრიზალზე (მხოლოდ ირიბი ხსენება)
      • თავდასხმა ტაკოდანაზე (პირველი გამოჩენა)
      • თავდასხმა ველოზე (მხოლოდ ხსენება)
      • შემთხვევა ვრენტ-ტარნუმზე (ნახსენებია პირველად)
      • მისია ბილბუსაზე (მხოლოდ ირიბი ხსენება)
      • შეტაკება კუანჩიზე (მხოლოდ ხსენება, შესავალში)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. PreviewsWorldLogo.jpg STAR WARS HIGH REPUBLIC ADVENTURES #8 CVR B 10 COPY INCV KYR Previews World-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. სიუჟეტში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა: თავგადასავლები: კვლავ ერთად და კვლავ ცალკე მოვლენები ვითარდება ველოზე თავდასხმის შემდეგ. როგორც ჩანს წიგნიდან ვარსკვლავური ომების წიგნი, შუქურა „ვარსკვლავური ნათება“ გაუშვეს ახალი იმედის მოვლენებამდე 232 წლით ადრე. ეს იგივეა, რაც დათარიღების სისტემა, რომელსაც იყენებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი. დიდებული რესპუბლიკა: ჯედაების ნათება აღწერს შუქურა „ვარსკვლავური ნათების“ გაშვებას, რაც ნიშნავს, რომ რომანის მოვლენებიც დაახლოებით ამავე დროს ვითარდება. რომანში დიდებული რესპუბლიკა: მოახლოებული ქარიშხალი მოვლენები ვითარდება ჯედაების ნათებიდან თითქმის ერთი წლის შემდეგ, ამრიგად, მათი განვითარების პერიოდია 231 იბ. ამრიგად, თავდასხმა ველოზე და ეს კომიქსი, რომელიც შედის სიუჟეტში კვლავ ერთად და კვლავ ცალკე, ასახავენ იავინის ბრძოლამდე 231 წელს განვითარებულ მოვლენებს.
  3. IDW Publishing-ის 2021 წლის სექტემბრის შეთავაზებები. GoCollect. არქივირებულია ორიგინალიდან, თარიღი: June 25, 2021.

ბმულები[]

The High Republic Adventures logo.png
გამოშვებები პირველი ნაწილი: 1 · 2 · 3 · 4 · 5
მისია ბილბუსაზე: 6 · 7
კვლავ ერთად და კვლავ ცალკე: 8 · 9 · 10
11 · 12 · 13
ცალკეული გამოშვებები უფასო კომიქსების დღე 2021 · წელიწდეული 2021 · გალაქტიკური ცხობა
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2
დაკავშირებული მედია დიდებული რესპუბლიკა · ვარსკვლავური ომები: თავგადასავლები (2020) · უსათაურო გრაფიკული რომანი
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement