ჰოლოპედია

მასალა ხელმისაწვდომია ლიცენზიით CC-BY-SA, გარდა ცალკე აღნიშნულისა.

READ MORE

ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია
Future sidious
მოვლენები იშვიათად ვითარდებოდა ჩანაფიქრის მიხედვით. მომავალი მოვლენების თანმიმდევრობა მუდმივად იცვლებოდა.
ამ გვერდზე აღწერილია მომავალი რომანი.
მისი გამოსვლის მოახლოებასთან ერთად ამ სტატიის შიგთავსი შეიცვლება.

დიდებული რესპუბლიკა: უსახელოთა ცრემლები არის ჯორჯ მენიდიდებული რესპუბლიკის მომავალი რომანი ახალგაზრდებისთვის. იგი გამოიცემა პროექტის III ფაზის ფარგლებში, 2024 წლის 24 სექტემბერს.

New York Times-ის ყველაზე გაყიდვადი სერია გრძელდება ქარიშხლის გამოწვევის ამ შემზარავ სიკველში, სადაც ფანები კვლავ შეხვდებიან საყვარელ გმირს, რაინდ ჯედაი რით საილასს.

წიგნების „წყვდიადის თვალი“, „მისია დამალულ ქალაქში“, „ბნელი ლეგენდები“ და „მითები და იგავები“ ავტორის მიერ დაწერილი დიდებული რესპუბლიკის ეს, შემდეგი ნაწილი, არის შესანიშნავი ყველა ფანისთვის, რომელსაც აინტერესებს საიდუმლოების შესწავლა, მითოლოგია, ნადირობა ურჩხულებზე და აპოკალიფსური სამეცნიერო ფანტასტიკა.

სადგურის, შუქურა „ვარსკვლავური ნათების“ დაცემიდან წელიწადზე მეტმა განვლო და გმირებიც და მტრებიც საკუთარი ქმედებების შედეგებს იმკიან. როდესაც რაინდი ჯედაი რითი და პადავანი ამადეო აზაზო უსახელოების შესახებ თეორიის შესამოწმებლად მისიით მიემგზავრებიან, ისინი პირისპირ ხვდებიან მითად ქცეულ საზარელ არსებებს და შეიტყობენ თუ არის ნამდვილი შიში...შიში, რომელთან შეხვედრა მათ, თუკი სურთ ურჩხულების დამარცხება, ურჩია დაღუპულმა ჯედაი ეზლინ რელმა...

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით
 
პერსონაჟები ორგანიზმები დროიდების მოდელები მოვლენები ადგილები
ორგანიზაციები და წოდებები გონიერი არსებები ტრანსპორტი და გემები იარაღები და ტექნოლოგია სხვადასხვა

პერსონაჟები

ორგანიზმები

მოვლენები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი და გემები

იარაღები და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

გარე ბმულები[]

Advertisement