ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა 10 არის გამოშვება კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა. მისი ტექსტის ავტორია კევან სკოტი, ხოლო მხატვარი — არიო ანინდიტო. გამოშვება გამოიცა 2021 წლის 20 ოქტომბერს.

ამ გამოშვებაში იწყება ახალი ამბავი — ნიჰილთა ჩრდილი! ამბოხებული ქარიშხლის საზარელი მოვლენების შემდეგ ბოროტი ნიჰილები გარბიან, ჯედაებისგან დევნილნი. გზისმაძიებელ ორლა ჯარენის შორეულ კოსმოსში თავს ესხმის ნიჰილთა ეული მოიერიშე ხომალდი, ხომალდი, რომელსაც მართავს ერთ-ერთი ჯედაი. ვინ შეუერთდა ნიჰილთა ურდოს შუქურა ვარსკვლავური ნათებიდან"? და რამდენად ასცდებიან ნათებას?

სიუჟეტის შეჯამება[]

დიდებული რესპუბლიკა
ნიჰილთა ჩრდილი
თავი 2: წონასწორობის მიღმა, დროის მიღმა
ნიჰილთა თვალზე ნადირობა მძაფრდება, ხოლო ოსტატი ჯედაი ევარ კრისი საბჭოს საწინააღმდეგოდ მოქმედებს და ეძებს მას, ვინც ლორნა დის შემდეგ მეთაური გახდა.

ფარულად გაგზავნილმა კივ ტრენისმა და კოტაბმა ტყუპმა ტერეკმა შეაღწიეს გარე გროლში, ნიჰილთა სამჭედლოში, ზაისზე. ეს გამოცდაა ქარიშხლის მაცნე ზიტართან დაპირისპირებული კივ ტრენისისთვის.

რათა ქარიშხლისადმი ერთგულება დაამტკიცოს, უნდა მოკლას ნიჰილთა ერთ-ერთი პატიმარი, ჯედაების ყოფილი მოკავშირე, ჰატი მიარგა….

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

  • მეკლი (ნახსენებია პირველად)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

  • გარე რგოლის ტერიტორიები
    • ზაისი (პირველად ნახსენებია როგორც ზაისი)
      • ნიჰილთა აირის სამჭედლო
  • კუ'რელას ორმოები (ნახსენებია პირველად)
  • პორტი ლენაქსი (ნახსენებია პირველად)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

ბიბლიოგრაფია[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. PreviewsWorldLogo.jpg ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა #10 PreviewsWorld-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. როგორც ჩანს წიგნიდან ვარსკვლავური ომების წიგნი, შუქურა "ვარსკვლავური ნათება" გაუშვეს ახალი იმედის მოვლენებამდე 232 წლით ადრე. ეს იგივეა, რაც 232 იბ დათარიღების სისტემით, რომელსაც იყენებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი. დიდებული რესპუბლიკა: ჯედაების ნათება აღწერს შუქურა "ვარსკვლავური ნათების" გაშვების შემდეგ განვითარებულ მოვლენებს, ამიტომ, მისი მოვლენებიც ამავე წელს ვითარდება. ვინაიდან რომანში დიდებული რესპუბლიკა: მოახლოებული ქარიშხალი მოვლენები ვითარდება ჯედაების ნათებიდან თითქმის ერთი წლის შემდეგ, ხოლო დიდებული რესპუბლიკა 10 აღწერს ამ რომანის შემდეგ განვითარებულ მოვლენებს, ეს ნიშნავს, რომ მათი განვითარების დროა 231 იბ.

ბმულები[]

კომიქსების სერია ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა
არ არსებობს შიში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
დრენგირთა გული 6 · 7 · 8
ნიჰილთა ჩრდილი 9 · 10
ჯედაების აღსასრული 11 · 12 · 13 · 14 · 15
კადრს მიღმა: ექსკლუზიური გამოშვება
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
სხვა მასალა დიდებული რესპუბლიკა
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement