ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა 11 არის მეთერთმეტე გამოშვება კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა. მისი ტექსტის ავტორია კევან სკოტი, ხოლო მხატვარი — ჟორჟ ჟანტი. გამოშვება გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ, 2021 წლის 3 ნოემბერს.

ᲚᲝᲠᲜᲐ ᲓᲘᲡ ᲫᲘᲔᲑᲐ ᲒᲠᲫᲔᲚᲓᲔᲑᲐ! ᲜᲘᲰᲘᲚᲔᲑᲛᲐ ჯედაების წინააღმდეგ მანამდე წარმოუდგენელი ტერორი დაატრიალეს. ᲛᲐᲠᲨᲐᲚᲘ ᲔᲕᲐᲠ ᲙᲠᲘᲡᲘ უფრო მეტად, ვიდრე უწინ, მოწადინებულია, ᲚᲝᲠᲜᲐ ᲓᲘᲡ პასუხი აგებინოს, მაგრამ ეთანხმებიან მას ᲡᲢᲔᲚᲐᲜ ᲯᲘᲝᲡᲘ და ᲯᲔᲓᲐᲔᲑᲘᲡ ᲡᲐᲑᲭᲝ? სანამ ᲙᲘᲕ ᲢᲠᲔᲜᲘᲡᲘ ნიჰილთა ბაზაზე გადატანილს ებრძვის, ჯედაები ომისთვის ემზადებიან. ᲐᲛᲐᲡᲗᲐᲜ, სიმართლე ᲡᲡᲙᲘᲠᲘᲡ შესახებ, როგორც იქნა, გამოაშკარავდა — მაგრამ რას ნიშნავს ეს მისი მომავლისთვის?

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲓᲘᲓᲔᲑᲣᲚᲘ ᲠᲔᲡᲞᲣᲑᲚᲘᲙᲐ
ᲯᲔᲓᲐᲔᲑᲘᲡ ᲐᲦᲡᲐᲡᲠᲣᲚᲘ
ᲗᲐᲕᲘ 1: ᲛᲮᲝᲚᲝᲓ ᲨᲘᲨᲘ

მარშალ ევარ კრისის მიერ ფარულად შეგზავნილი ჯედაების, კივ ტრენისისა და ტერეკის ვინაობა დაადგინა ნიჰილთა სასტიკმა წინამძღოლმა, ლორნა დიმ.

დიმ გამოუშვა საშინელება, რომელიც თავს ესხმის ნორჩ ჯედაის – ტერეკის შეკრული ტყუპი სერეტი შედეგებს შეიგრძნობს შორიდან, ჯედაების კრეისერ ატარაქსიაზე.

სანამ კრისი და ოსტატი სსკირი – რომელსაც კვლავ საკუთარი სირთულეები აქვს – შეშინებულნი თვალს ადევნებენ, სერეტის სხეული კირად იქცევა....

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

  • მედიკოსი დროიდი

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

ბიბლიოგრაფია[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 2021 წლის ნოემბრის Marvel-ის კომიქსების წარდგენა. Newsarama. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო August 19, 2021.
  2. როგორც ჩანს წიგნიდან ვარსკვლავური ომების წიგნი, შუქურა "ვარსკვლავური ნათება" გაუშვეს ახალი იმედის მოვლენებამდე 232 წლით ადრე. ეს იგივეა, რაც 232 იბ დათარიღების სისტემით, რომელსაც იყენებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი. დიდებული რესპუბლიკა: ჯედაების ნათება აღწერს შუქურა "ვარსკვლავური ნათების" გაშვების შემდეგ განვითარებულ მოვლენებს, ამიტომ, მისი მოვლენებიც ამავე წელს ვითარდება. ვინაიდან რომანში დიდებული რესპუბლიკა: მოახლოებული ქარიშხალი მოვლენები ვითარდება ჯედაების ნათებიდან თითქმის ერთი წლის შემდეგ, ხოლო დიდებული რესპუბლიკა 10 აღწერს ამ რომანის შემდეგ განვითარებულ მოვლენებს, ეს ნიშნავს, რომ მათი განვითარების დროა 231 იბ.

კომიქსების სერია ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა
არ არსებობს შიში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
დრენგირთა გული 6 · 7 · 8
ნიჰილთა ჩრდილი 9 · 10
ჯედაების აღსასრული 11 · 12 · 13 · 14 · 15
კადრს მიღმა: ექსკლუზიური გამოშვება
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
სხვა მასალა დიდებული რესპუბლიკა
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement