ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა 12 არის მეთორმეტე გამოშვება კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა. იგი გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ, 2021 წლის 15 დეკემბერს.

ᲚᲝᲠᲜᲐ ᲓᲘᲡ ᲫᲘᲔᲑᲐ ᲒᲠᲫᲔᲚᲓᲔᲑᲐ! ᲜᲘᲰᲘᲚᲔᲑᲛᲐ ჯედაების წინააღმდეგ მანამდე წარმოუდგენელი ტერორი დაატრიალეს. ᲛᲐᲠᲨᲐᲚᲘ ᲔᲕᲐᲠ ᲙᲠᲘᲡᲘ უფრო მეტად, ვიდრე უწინ, მოწადინებულია, ᲚᲝᲠᲜᲐ ᲓᲘᲡ პასუხი აგებინოს, მაგრამ ეთანხმებიან მას ᲡᲢᲔᲚᲐᲜ ᲯᲘᲝᲡᲘ და ᲯᲔᲓᲐᲔᲑᲘᲡ ᲡᲐᲑᲭᲝ? სანამ ᲙᲘᲕ ᲢᲠᲔᲜᲘᲡᲘ ნიჰილთა ბაზაზე გადატანილს ებრძვის, ჯედაები ომისთვის ემზადებიან. ამასთან, სიმართლე ᲡᲡᲙᲘᲠᲘᲡ შესახებ, როგორც იქნა, გამოაშკარავდა — მაგრამ რას ნიშნავს ეს მისი მომავლისთვის?

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲓᲘᲓᲔᲑᲣᲚᲘ ᲠᲔᲡᲞᲣᲑᲚᲘᲙᲐ
ᲯᲔᲓᲐᲔᲑᲘᲡ ᲐᲦᲡᲐᲡᲠᲣᲚᲘ
ᲗᲐᲕᲘ 2: ᲒᲐᲜᲮᲔᲗᲥᲘᲚᲔᲑᲘᲡ ᲡᲣᲚᲘ

ნიჰილებმა ჯედაების წინააღმდეგ საზარელი იარაღი გამოიყენეს, რომელიც მანამდე მხოლოდ გრიზალზე რესპუბლიკის ბაზრობაზე მომხდარი კატასტროფის შემდეგ გამოჩნდა.

რაინდი ჯედაები ნანგრევებად იქცნენ. თავდაპირველად ლოდენ გრეისტორმი, ახლა კი — შეკრული ტყუპები, ტერეკ და სერეტი, შუქურა ვარსკვლავური ნათებიდან.

ევარ კრისი თვლის, რომ ლორნა დი, რომელიც შეცდომით ეგონათ ნიჰილთა თვალი, ამ თავდასხმების მიღმა დგას და მისი გასამართლების მიზნით არაფერს შეუშინდება. თუმცა, ჯედაებს შორის ნაპრალები ჩნდება, ვინაიდან ევარს სულ უფრო მეტად აქვს უთანხმოება ძველ მეგობართან, საბჭოს წევრ სტელან ჯიოსთან.

და რაინდი ჯედაი კივ ტრენისი, ნიჰილთა უცნობი საშინელებისგან ერთადერთი გადარჩენილი, მუდმივად ფიქრობს, შეეძლო თუ არა, მოემოქმედებინა მეტი მეგობრების გადასარჩენად….

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

  • მედიკოსი დროიდი

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

ბიბლიოგრაფია[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. Comixology Logo.png ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა (2021-) #12 comiXology-ს ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. როგორც ჩანს წიგნიდან ვარსკვლავური ომების წიგნი, შუქურა "ვარსკვლავური ნათება" გაუშვეს ახალი იმედის მოვლენებამდე 232 წლით ადრე. ეს იგივეა, რაც 232 იბ დათარიღების სისტემით, რომელსაც იყენებს ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი. წიგნში დიდებული რესპუბლიკა: სიმამაცის გამოცდა, რომელშიც მოვლენები ჯედაების ნათების პარალელურად ვითარდება, ვერნესტრა რუო 16 წლის არის. წიგნში დიდებული რესპუბლიკა: მისია კატასტროფაში იგი ამბობს, რომ თითქმის 18 წლის არის, რაც ნიშნავს, რომ წიგნის მოვლენები ვითარდება ორი წლის თავზე, რაც არის დაახლოებით 230 იბ. ვინაიდან დიდებული რესპუბლიკა: ჩამოვარდნილი ვარსკვლავი ოდნავ მოგვიანებით განვითარებულ მოვლენებზეა, მათი განვითარების დროც არის 230 იბ. ვინაიდან კომიქსში დიდებული რესპუბლიკა 12 მოვლენები ვითარდება ჩამოვარდნილ ვარსკვლავამდე, მათი განვითარების დროა დაახლოებით 230 იბ.
კომიქსების სერია ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა
არ არსებობს შიში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
დრენგირთა გული 6 · 7 · 8
ნიჰილთა ჩრდილი 9 · 10
ჯედაების აღსასრული 11 · 12 · 13 · 14 · 15
კადრს მიღმა: ექსკლუზიური გამოშვება
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
სხვა მასალა დიდებული რესპუბლიკა
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement