ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა 2 არის მეორე გამოშვება კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა, რომლის ტექსტის ავტორია კევან სკოტი. კომიქსი გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ, 2021 წლის 3 თებერვალს.

ᲡᲠᲣᲚᲘᲐᲓ ᲐᲮᲐᲚᲘ ᲡᲔᲠᲘᲘᲡ ᲒᲐᲒᲠᲫᲔᲚᲔᲑᲐ! ᲕᲘᲜ ᲒᲐᲐᲜᲐᲓᲒᲣᲠᲐ ᲯᲔᲓᲐᲔᲑᲘᲡ ᲔᲠᲗ-ᲔᲠᲗᲘ ᲧᲕᲔᲚᲐᲖᲔ ᲡᲐᲖᲐᲠᲔᲚᲘ ᲛᲢᲔᲠᲘ? ᲜᲘᲰᲘᲚᲗᲐ თავდასხმა! კოსმოსში დაკარგული ხომალდი, სასტიკად დახოცილი ეკიპაჟი და გატაცებული მეფრახტე. რა საშინელება ელით ᲨᲣᲥᲣᲠᲐ „ᲕᲐᲠᲡᲙᲕᲚᲐᲕᲣᲠᲘ ᲜᲐᲗᲔᲑᲘᲡ“ ჯედაებს ნარჩენების დაზვერვისას? ახლახანს რაინდად კურთხეული ᲙᲘᲕ ᲢᲠᲔᲜᲘᲡᲘ თანაგუნდელების წინაშე თავის უიმედობას უნდა გაუმკლავდეს, მაგრამ შეუძლია, ენდოს ყველაზე ახლო მოკავშირეს?

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲓᲘᲓᲔᲑᲣᲚᲘ ᲠᲔᲡᲞᲣᲑᲚᲘᲙᲐ
ᲐᲠ ᲐᲠᲡᲔᲑᲝᲑᲡ ᲨᲘᲨᲘ
თავი II
ᲡᲐᲛᲐᲠᲮᲘ ᲙᲝᲡᲛᲝᲡᲨᲘ

გალაქტიკაში სიმშვიდეა, მას მართავს დიადი რესპუბლიკა, ხოლო იცავენ სახელოვანი და ბრძენი რაინდი ჯედაები.

ყოველივე კარგის სიმბოლოდ რესპუბლიკა გარე რგოლის შორეულ საზღვრებში აპირებს, გაუშვას შუქურა „ვარსკვლავური ნათება“. ეს ახალი კოსმოსური სადგური ყველასთვის იმედის სხივად იქცევა.

ნორჩი კივ ტრენისი ტრიუმფალურად გადის გამოცდებს და უკვე რაინდი ჯედაი არის. მაგრამ მისი მასწავლებელი, სსკირი, მძიმედ დაჭრილია. რაღაც რდება....

უწყვეტობა[]

პირველი გვერდიდან ირკვევა, რომ კივ ტრენისი მაქო T-1-ით გადაადგილდება, მოგვიანებით კი იგი ჰიპერსივრციდან ვარდება და მისი მგზავრები თავად იხილავებ ნიჰილთა თავდასხმას. თუმცა, ნახატებზე ხომალდი მთელი დროის განმავლობაში კოსმოსში იმყოფება.

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

  • ნავიდროიდი (პირველი ვიზუალური გამოჩენა) (მხოლოდ ნამსხვრევების სახით)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

წყაროები[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. Marvel Comics-ის 2021 წლის თებერვლის შეთავაზებების და გარეკანების წარდგენა (2020-11-19). GamesRadar.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო November 19, 2020.
  2. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა | ანონსის რგოლი ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (არქივის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ჯედაების ნათება, მოქმედება ვითარდება ფარულ მუქარამდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული მუქარის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ ჯედაების ნათება ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
The High Republic comic series logo.png
არ არსებობს შიში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
დრენგირთა გული 6 · 7 · 8
ნიჰილთა ჩრდილი 9 · 10
ჯედაების აღსასრული 11 · 12 · 13 · 14 · 15
კადრს მიღმა: ექსკლუზიური გამოშვება
სხვა კომიქსები ქარიშხლის თვალი (1 · 2)
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
სხვა მასალა დიდებული რესპუბლიკა
რედ.
Advertisement