ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა 4 არის მეოთხე გამოშვება კანონიკური კომიქსების მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა, რომლის ტექსტის ავტორია კევან სკოტი. იგი გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ, 2021 წლის 7 აპრილს.

ჯედაები ერთმანეთის წინააღმდეგ? ევარ კრისი და მისი ჯედაების მამაცი გუნდი მათ შორის არსებული მოღალატის ხელთ უძლურნი არიან. შუქურა "ვარსკვლავურ სინათლეს" თავს ესხმის ვერაგი მოწინააღმდეგე. ძველი მტრისგან მომდინარე საფრთხე. სინამდვილეში ვინ მართავს ყველაფერს შორეული პლანეტა სედრიდან? ამასთან: საზარელი მტრის, დენგირების საიდუმლოს გამოაშკარავება.

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲓᲘᲓᲔᲑᲣᲚᲘ ᲠᲔᲡᲞᲣᲑᲚᲘᲙᲐ
ᲐᲠ ᲐᲠᲡᲔᲑᲝᲑᲡ ᲨᲘᲨᲘ
თავი IV
ᲓᲠᲔᲜᲒᲘᲠᲗᲐ ᲡᲘᲛᲦᲔᲠᲐ
ჰატების მიტოვებული ხომალდი. ნიჰილთა შეჭრა. დაკარგული კოლონისტები. ვარსკვლავური ჯედაები პასუხების ძიებას მიჰყავს საზარელ დრენგირთა მიერ დაგებული სახიფათო მახისკენ. 

ჯედაების დახმარების გარეშე, კივ ტრენისი, მარშალი ევარ კრისი და ჯედაი სერეტი ამ საშინელ საფრთხეს ეულად შეეჯახებიან.

მაგრამ ახლა დრენგირები ოსტატ ჯედაი სსკირს მართავენ. დრენგირთა ბნელი მოსავალის პირველი სამიზნე? მისი ყოფილი მოწაფე, კივი...

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

Holocron-for-wiki.png ეს სია არასრულია. შეგიძლია, დაგვეხმაროთ და განავრცოთ იგი.
[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა | ანონსის რგოლი ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ჯედაების ნათება, მოქმედება ვითარდება ფარულ საფრთხემდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული საფრთხის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ ჯედაების ნათება ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
კომიქსების სერია ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა
არ არსებობს შიში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
დრენგირთა გული 6 · 7 · 8
ნიჰილთა ჩრდილი 9 · 10 · 11 · 12
13
კადრს მიღმა: ექსკლუზიური გამოშვება
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
სხვა მასალა დიდებული რესპუბლიკა
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement