ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა 5 არის მეხუთე გამოშვება კანონიკური კომიქსების მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა, რომლის ტექსტის ავტორია კევან სკოტი. იგი გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ, 2021 წლის 12 მაისს.

ჰატების თავდასხმა! დიდებული რესპუბლიკის ჯედაების შეჯახება ჰატების ძალებთან! გამორეანები! ნიკტოები! საბრძოლო რანკორები! შუქურა "ვარსკვლავურ ნათებას" უცხოებისგან მომდინარე საშინელება ფარავს! შეძლებენ ვერნესტრა რუო და მისი პადავანი იმრი კანტაროსი "ვარსკვლავურ ნათებაზე" მოწამლულთა გადარჩენას? ამასთან, კივ ტრენისი შეიტყობს საზარელ საიდუმლოს, რომელსაც ოსტატი სსკირი ამდენი ხანი მალავდა. შეძლებს, კვლავ ენდოს მას?

სიუჟეტის შეჯამება[]

დიდებული რესპუბლიკა
არ არსებობს შიში
თავი V
ჰატების თავდასხმა
ჰატების მიტოვებული ხომალდი. ნიჰილთა შემოჭრა. დაკარგული კოლონისტები. "ვარსკვლავური ნათების" ჯედაები პასუხების ძიებას მიჰყავს საზარელი დრენგირებმა დაგებულ სახიფათო მახეში. 

მცირე სედრიზე სსკირი გათავისუფლდა დრენგირთა ზემოქმედებისგან, გადაარჩინა კივ ტრენისი და სხვა ჯედაები. 

სანამ დრენგირები შუქურა "ვარსკვლავურ ნათებაზე" თავდასხმას ახორციელებენ, მცირე სედრიზე ჰატები საკუთარი სამფლობელოს დასაცავად ჩადიან. ჯედაების პირისპირ ახლა სამ ფრონტზე შეუძლებელი შანსებია....

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. StarWars.com ახალი ჯედაის წარდგენა და სხვა Star Wars: The High Republic Show-დან StarWars.com-ზე (backup link)
  2. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა | ანონსის რგოლი ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (შენახული ვერსიის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ჯედაების ნათება, მოქმედება ვითარდება ფარულ საფრთხემდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული საფრთხის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ ჯედაების ნათება ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
კომიქსების სერია ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა
არ არსებობს შიში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
დრენგირთა გული 6 · 7 · 8
ნიჰილთა ჩრდილი 9 · 10 · 11 · 12
13
კადრს მიღმა: ექსკლუზიური გამოშვება
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
სხვა მასალა დიდებული რესპუბლიკა
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement