ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

დიდებული რესპუბლიკა 6 არის მეექვსე გამოშვება კანონიკური კომიქსების სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა, რომლის ტექსტის ავტორია კევან სკოტი. იგი გამოიცა Marvel Comics-ის მიერ, 2021 წლის 30 ივნისს.

ᲓᲠᲔᲜᲒᲘᲠᲗᲐ ᲒᲣᲚᲘ! ახალი სიუჟეტური განვითარება! ᲠᲔᲡᲞᲣᲑᲚᲘᲙᲘᲡ ᲛᲘᲯᲜᲐ კრიზისშია! ᲨᲣᲥᲣᲠᲐ "ᲕᲐᲠᲡᲙᲕᲚᲐᲕᲣᲠᲘ ᲜᲐᲗᲔᲑᲘᲡ" ᲯᲔᲓᲐᲔᲑᲘ ერთიანდებიან საშინელ მტერთან, რათა დაუძლეველ ᲓᲠᲔᲜᲒᲘᲠᲗᲐ ურდოს ებრძოლონ. ᲔᲕᲐᲠ ᲙᲠᲘᲡᲘ და მისი ახალი მოკავშირეები დეივაკის ლავიან სამყაროში კოშმარულ არსებებს ებრძვიან. შეძლებს ᲙᲘᲕ ᲢᲠᲔᲜᲘᲡᲘ, წყვდიადიდან იხსნას ყოფილი მასწავლებელი? და ვინ ან რა არის ᲓᲘᲓᲘ ᲬᲘᲜᲐᲞᲐᲠᲘ?!

სიუჟეტის შეჯამება[]

ᲓᲘᲓᲔᲑᲣᲚᲘ ᲠᲔᲡᲞᲣᲑᲚᲘᲙᲐ
ᲓᲠᲔᲜᲒᲘᲠᲗᲐ ᲒᲣᲚᲘ
ᲗᲐᲕᲘ I
ᲒᲐᲚᲐᲥᲢᲘᲙᲘᲡ ᲒᲐᲔᲠᲗᲘᲐᲜᲔᲑᲐ
დრენგირთა თავდასხმა შუქურა "ვარსკვლავურ ნათებასა" და მცირე სედრიზე შეჩერებულია ჯედაებისა და ჰატების რთულად მიღწეული გაერთიანების შედეგად.

ჯედაი კივ ტრენისის მხრიდან თავდასხმის შესაჩერებლად უიმედო სვლამ შედეგი გამოიღო...მაგრამ კინაღამ შეიწირა ყოფილი მასწავლებლის, სსკირის სიცოცხლე.

ახლა კი უფრო დიდი კონფლიქტი კივს და ჯედაებს გამოცდის ისე, როგორც არასდროს.

მედია[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. SWYTlogo.png ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა | ანონსის რგოლი ვარსკვლავური ომების YouTube-ის ოფიციალურ არხზე (არქივის ბმული) შეიცავს ცნობას, რომ სერიაში ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა, რომელშიც შედის ჯედაების ნათება, მოქმედება ვითარდება ფარულ მუქარამდე ორასი წლით ადრე. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ფარული მუქარის მოვლენების განვითარების დროა 32 იბ, ამიტომ, ვასკვნით, რომ ჯედაების ნათება ვითარდება იავინის ბრძოლამდე დაახლოებით 232 წლით ადრე.
კომიქსების სერია ვარსკვლავური ომები: დიდებული რესპუბლიკა
არ არსებობს შიში 1 · 2 · 3 · 4 · 5
დრენგირთა გული 6 · 7 · 8
ნიჰილთა ჩრდილი 9 · 10
ჯედაების აღსასრული 11 · 12 · 13 · 14 · 15
კადრს მიღმა: ექსკლუზიური გამოშვება
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3
სხვა მასალა დიდებული რესპუბლიკა
რედ.

სხვა ენებზე

Advertisement