FANDOM

Premium-Eras-canonPremium-Era-real

დოქტორი აფრა 38 არის ოცდამეთვრამეტე გამოშვება Marvel-ის კომიქსების სერიაში დოქტორი აფრა. მასში მოთხრობილი ამბის ავტორია საიმონ სპერიერი, ხოლო მხატვარი — კასპარ ვიინგარდი. ეს გამოშვება გამოიცა 2019 წლის 6 ნოემბერს.

შეჯამება გამომცემლობისგან

ხეტიალის დასასრული, ნაწილი 2. დოქტორ აფრას მამასთან გაერთიანება ბედნიერება იქნებოდა — რომ არა ის, რომ ზედმეტად ამაყია და სურს მის სანაცვლოდ იმპერიაში მთავარი არქეოლოგის ადგილის დაკავება. რა თქმა უნდა, მისმა ბებერმა მამამ თავდაპირველად უნდა გაიაროს იმპერიული დაკითხვა და, როგორ ფიქრობთ, რომელ შეშლილ დროიდებს დაავალა ეს დართ ვეიდერმა? და რა მოხდება, როდესაც ჯედაების დაკარგული ტაძრის უძველესი ქვები თავად სითების ბნელ ლორდზეც იმოქმედებენ...?

სიუჟეტის შეჯამება

ხეტიალის დასასრული
ნაწილი II
ბნელი არქეოლოგი დოქტორი აფრა მთელ გალაქტიკაში ცნობილია, როგორც შესანიშნავი მეცნიერი, ისევე, როგორც ქურდი და უძველესი ძვირფასი არტეფაქტების მპოვნელი — რამაც აჯანყებაც და იმპერიაც განარისხა.

აფრამ და მისმა ერთგვარმა მეგობარმა, ვულაადამ, ახლახანს იმპერატორ პალპატინის მოკვლის მზაკვრული გეგმა გახსნეს, რითაც რეჟიმისგან მოწონება დაიმსახურეს და დროებით გადააფიქრებინეს დართ ვეიდერს, აფრა წარსულში ღალატისთვის მოეკლა.

ახლა აფრა და ვულაადა შეიყვანეს სპეციალურ იმპერიულ არქეოლოგიურ გუნდში, რომელიც აჯანყებულთა ახალ ბაზას ეძებს. მაგრამ აფრა სიკვდილით დასჯისგან ერთ ნაბიჯშია და, მეტიც — ვეიდერმა მის დასახმარებლად დაიჭირა კიდევ ერთი სპეციალისტი — აფრას გაუჩინარებული მამა....

უწყვეტობა

ამ გამოშვებაში აფრა ამბობს, რომ მამამისი, კორინი, უკვე ორი წელია, არ უნახავს (დოქტორი აფრა 6-ის შემდეგ). კომიქსში აფრას მიერ აგრეთვე ციტირებულია წინა სიუჟეტური განვითარებები.

მედია

გამოცემები

გარეკანების გალერეა

გამოჩენები

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

არსებები

დროიდების მოდელები

მოვლენები

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი

იარაღები და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.0 1.1 MarvelLogo ვარსკვლავური ომები: დოქტორი აფრა (2016) #38 Marvel Comics-ის ოფიციალურ საიტზე (არქივის ბმული)
  2. დოქტორი აფრა 38 აღწერს დოქტორი აფრა 6-ის შემდეგ განვითარებულ მოვლენებს. დოქტორი აფრა 2 შეიცავს მოგონებებს 18 წლით ადრე განვითარებულ მოვლენაზე — ჩელი ლონა აფრა მამას ეუბნება, რომ დედა დაიღუპა. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ გალაქტიკური იმპერია დაარსდა იავინის ბრძოლამდე 19 წლით ადრე. დოქტორი აფრა 32 უთითებს, რომ ლონა აფრამ თრინიტიკის მეორე თანამგზავრი ჩელისთან ერთად დატოვა ჯერ კიდევ იმპერიის არსებობის პერიოდში და რომ მათ პლანეტაზე ლონას დაღუპვამდე ორი წელი იცხოვრეს. ეს ნიშნავს, რომ ლონა დაიღუპა 17 წლამდე (იავინის ბრძოლამდე) ან, შესაძლოა, ოდნავ მოგვიანებით. დევიტს დრევენი დაიღუპა მაკო-ტას კოსმოსურ დოკებზე თავდასხმისას. ეს მოვლენა, როგორც უთითებს სრული ვარსკვლავური ომები: ახალი გამოცემა, განვითარდა სიკვდილის ვარსკვლავის ნახაზების მოპარვის გეგმის განხორციელებიდან ერთი წლის შემდეგ. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი უთითებს, რომ ეს მოპარვა განხორციელდა იავინის ბრძოლამდე 0 წელს, ამრიგად თავდასხმა მოხდა შემდეგ, 1 წელს. კომიქს დოქტორი აფრა 2-ის სიუჟეტი მიმდინარეობს ვარსკვლავური ომები 30-ის (0 იბშ) და ვარსკვლავური ომები 50-ის შუალედში. იგი ვერ განვითარდებოდა იავინის მოვლენებამდე 0 წელს, ვინაიდან ლონა დაიღუპა 18 წელს. იმ შემთხვევაში, თუ კომიქსის მოვლენების მოქმედება განვითარდებოდა იავინის ბრძოლიდან 1 წელს, ლონა დაიღუპებოდა 17 წელს. ვინაიდან კომიქსის მოვლენები ვითარდება დოქტორი აფრა 2-ის მოვლენებიდან 2 წლის შემდეგ, აშკარაა, რომ ზუსტი დროა 3 იბ.

ბმულები

ვარსკვლავური ომები: დოქტორი აფრა (2016—2019)
აფრა 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6
მყვირალი ციტადელი 7 · 8
უდიდესი მოგება 9 · 10 · 11 · 12 · 13
აღდგენილები 14 · 15 · 16 · 17 · 18 · 19
კატასტროფების ფესტივალი 20 · 21 · 22 · 23 · 24 · 25
ყველაზე ცუდები თანასწორთა შორის 26 · 27 · 28 · 29 · 30 · 31
აჯანყებულთა აუწერელი ზეიარაღი 32 · 33 · 34 · 35 · 36
ხეტიალის დასასრული 37 · 38 · 39 · 40
რბილყდიანი კრებულები 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · მყვირალი ციტადელი
სხვა კრებულები წელიწდეული 1 · წელიწდეული 2 · წელიწდეული 3 · მაგარყდიანი კრებული 1 · Omnibus, ტომი 1
დაკავშირებული მედია დოქტორი აფრა (2020) · ორიგინალური აუდიოწიგნი (სცენარი)
რედ.

სხვა ენებზე