FANDOM

Premium-Eras-canon
ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია ჯედაი ადამიანი. იხილეთ აგრეთვე მსგავსი ჟღერადობის სახელის მქონე ეზარაა ან პლანეტა.
…როგორც ავირჩიეთ ბრძოლა ისევე მნიშვნელოვანია, როგორც ის, თუ რისთვის ვიბრძვით.
―ეზრა ბრიჯერი[წყარო]

ეზრა ბრიჯერი, ძალისადმი მგრძნობიარე ადამიანი, იყო პადავანი ჯედაი, თავისუფლებისთვის მებრძოლი და გალაქტიკური იმპერიის წინააღმდეგ ადრეული აჯანყების მეთაური. იგი დაიბადა იავინის ბრძოლამდე 19 წელს, ეფრაიმ და მირა ბრიჯერების ოჯახში. მშობლები საჯაროდ გმობდნენ იმპერიის პოლიტიკას, რის გამოც ისინი დააპატიმრეს. ამრიგად, ჯერ კიდევ ბავშვი, ბრიჯერი პლანეტა ლოთალზე ობლად დარჩა. იგი აჩრდილის აჯანყებულთა ეკიპაჟს იავინის ბრძოლამდე 5 წლით ადრე შეუერთდა. ბიჭუნას ძალის რაობას ასწავლიდა კენან ჯარუსი. ეზრამ მალევე განავითარა უნარები. მის მიერ ლოთალის სექტორში გადაცემული გზავნილით აჯანყებულთა მრავალი ჯგუფი იყო შთაგონებული, რამაც მათი შემდგომში იმპერიის წინააღმდეგ გაერთიანებაც გამოიწვია.

იავინის ბრძოლამდე 4 წლით ადრე ბრიჯერმა შეიტყო, რომ მისი მშობლები ციხეში ამბოხების მოწყობისას მოკლეს. ეზრა მანამდეც ებრძოდა საკუთარ თავში ბნელ მხარეს და ამ შემთხვევის შემდეგ უფრო შეიცვალა. მალაქორზე მან მოიპოვა სითების ჰოლოკრონი და იმედი ჰქონდა, რომ სითებს გაანადგურებდა. იგი აგრეთვე შეხვდა ყოფილ სით ლორდ მოლს, რომელსაც სურდა, ბრიჯერი საკუთარ შეგირდად ექცია — კერძოდ, მას შემდეგ, რაც ეზრამ ბნელი მხარის გამოყენებით გახსნა ჰოლოკრონი. ამის შემდგომ ბრიჯერის ურთიერთობა ჯარუსთან დაიძაბა. თუმცა, მოგვიანებით მათ აღადგინეს კავშირი და განაგრძეს ჯედაების ფილოსოფიით აზროვნება.

ძალების მატებასთან ერთად, ბრიჯერი აჯანყებაში უფრო აქტიური გახდა. მისი დახმარებით კლონთა კაპიტან კჯ-7567-სა და სეპარატისტების ალიანსის დროიდებს შორის მშვიდობამ დაისადგურა, რითაც საბოლოოდ დასრულდა კლონთა ომები. ბრიჯერს აგრეთვე ჰქონდა უთანხმოება გრანდ-ადმირალ თროუნთან. მისი დახმარებით საბინ რენმა მანდალორელები გააერთიანა, თუმცა ეზრას ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მოგზაურობა უკავშირდებოდა ობი-ვან კენობის პოვნას, რომელიც, როგორც ბრიჯერს სწამდა, მნიშვნელოვან როლს შეასრულებდა სითების განადგურებაში.

იავინის ბრძოლამდე 1 წლით ადრე ეზრამ გაათავისუფლა ლოთალი იმპერიული მართვისგან. ბრძოლის მიწურულს, ის და თროუნი ჰიპერსივრცეში პერგილმა მოისროლა. ლოთალელებმა დრო იხელთეს და პლანეტაზე არსებული იმპერიული კომპლექსი გაანადგურეს. იმპერიის საბოლოო დამხობის შემდეგ რენი და ასოკა ტანო გაემგზავრნენ ბრიჯერის საძიებლად.

გამოჩენები

არაკანონიკური გამოჩენები

შენიშვნები და სქოლიო

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 1.7 ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები: ვიზუალური ცნობარი
  2. ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი
  3. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულებიიმპერიის დღე
  4. 4.0 4.1 ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები: პირისპირ
  5. იმპერიის მსახურები: აჯანყებული რიგებში
  6. აჯანყების დასაწყისი
  7. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულებირანგების მსხვრევა
  8. 8.0 8.1 Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულებისაიდუმლო ტვირთი
  9. ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულები: ლოთალის ალყა
  10. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულებიაჯანყების სახელით
  11. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულებიდამცველის გაფრენა
  12. Rebels-mini-logo ვარსკვლავური ომები: აჯანყებულებიბნელი მახვილის გამოცდები