ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ერთგულება 1 არის პირველი გამოშვება კანონიკური კომიქსების მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: ერთგულება. მისი ტექსტის ავტორია ითენ საკსი, ხოლო მხატვარი — ლუკ როსი. კომიქსი, რომლის ქვესათაურია ძველი იმედი, გამოიცა 2019 წლის 9 ოქტომბერს.[1]

სკაიუოკერის აღზევების ამაღელვებელ მოვლენებამდე! მთელ გალაქტიკაში პირველი ორდენის მიერ დევნილ წინააღმდეგობას ძალიან სჭირდება ხომალდები, იარაღი და მოხალისეები კაილო რენის ძალების წინააღმდეგ უკანასკნელი ბრძოლისთვის. სასოწარკვეთა დელეგაციას გენერალ ლეია ორგანას და რეის მეთაურობით აიძულებს, თხოვნით მიმართოს ამბოხებულთა ვეტერანის ძველ მოკავშირეებს, მონ-კალამარებს, შეუერთდნენ ბრძოლას — მაგრამ იმპერიის მიერ მათი პლანეტის ოკუპაციიდან ათწლეულების შემდეგ, არიან ისეთებიც, რომლებიც არაფერს შეუშინდებიან, რათა მონ-კალას წყლები აარიდონ სისხლის ღვრას. სხვა სისტემაში პო დემერონი და ფინი ასრულებენ საკუთარ მისიას: ეძებენ იარაღის საწყობს ავედოტის მთვარეზე, არ იციან რა, რომ მათ ამ დროს ეძებს გალაქტიკის ყველაზე სახელოვანი დანაშაულებრივი ბანდა.

სიუჟეტის შეჯამება[]

მოგზაურობა სკაიუოკერის აღზევებამდე
ერთგულება
ნაწილი I
ძველი იმედი
ლუკ სკაიუოკერი აღარ არის. მაგრამ ჯედაის და ბევრ ამბოხებულთა მიერ გაღებული მსხვერპლით დიდსულოვანი წინააღმდეგობის მცირე ნარჩენები გადაურჩნენ პირველი ორდენის ხელთ განადგურებას. უზენაესი მეთაურ კაილო რენი არაფერს შეუშინდება, რათა დაამხოს წინააღმდეგობა და მთელი გალაქტიკა დაიმორჩილოს.

ახლა გენერალი ლეია ოგანა მიუძღვის უკანასკნელ ამბოხებულებს — მათ შორის, მომავალ ჯედაის, რეის და თავისუფლებისთვის მებრძოლებს, პო დემერონს, როუზ ტიკოს, ფინს, ვუკი ჩუბაკას და დროიდებს, C-3PO-ს, R2-D2-ს და BB-8-ს — შესაძლოა, უკანასკნელ ბრძოლაში.

ერთად, მათ იმედი აქვთ, რომ მათი ნაპერწკალი იქცევა ცეცხლად, რომელიც პირველ ორდენს სამუდამოდ გააქრობს. მაგრამ ისინი მარტო დარჩნენ. და მოკავშირეთა გარეშე, სწორედ მათი ალი ამოიწურება....

მედია[]

გამოცემები[]

გარეკანების გალერეა[]

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

  • ანოატური ორმოს მხეცი (პირველი გამოჩენა)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

  • ალდერაანი (მხოლოდ ხსენება)
  • ჯაკუ (მხოლოდ ხსენება)
  • შუა რკალი
    • ტა'ნუნა (პირველი გამოჩენა)
  • ავედოტის მთვარე (მხოლოდ ხსენება)
    • ბაზა 354-23X (ნახსენებია პირველად) (მხოლოდ ირიბი ხსენება)
  • გარე რკალის ტერიტორიები
    • ანოატის სექტორი
      • ანოატის სისტემა
        • ანოატი
          • წინააღმდეგობის ბანაკი (პირველი გამოჩენა)
    • კალამარის სექტორი
      • მონ-კალამარის სისტემა
        • მონ-კალა
          • დაკი
    • კრეიტი (მხოლოდ ხსენება)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[]

ბიბლიოგრაფია[]

შენიშვნები და სქოლიო[]

სხვა ენებზე