ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია კომიქსი. იხილეთ აგრეთვე ერთის არჩევანი, ერთგულების გაგრძელება.

ერთგულება 2 არის მეორე გამოშვება კანონიკური კომიქსების მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: ერთგულება. მისი ტექსტის ავტორია ითენ საკსი, ხოლო მხატვარი — ლუკ როსი. კომიქსი, რომლის ქვესათაურია ამღვრეული წყლები, გამოიცა 2019 წლის 16 ოქტომბერს.

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

სკაიუოკერის ამაღელვებელ მოვლენებამდე! პირველი ორდენისგან მთელ გალაქტიკაში დევნილ წინააღმდეგობას კაილო რენის ძალებთან უკანასკნელი ბრძოლისთვის მეტად ესაჭიროება ხომალდები, იარაღი და მოხალისეები. განწირული, დელეგაცია გენერალ ლეია ორგანას და რეის ხელმძღვანელობით სთხოვს ამბოხებულთა ვეტერანის ძველ მოკავშირეებს, მონ-კალამარებს, შეუერთდნენ ბრძოლას.

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

მოგზაურობა სკაიუოკერის აღზევებამდე -
ერთგულება
ნაწილი II
ამღვრეული წყლები
უზენაესი მეთაური კაილო რენი ბოროტ პირველ ორდენს წინ მიუძღვის წინააღმდეგობის ნარჩენების გასანადგურებლად. დახმარების უიმედოდ მაძიებელ გენერალ ლეია ორგანას რეი და როუზ ტიკო მიჰყავს მონ-კალაზე, სადაც დახმარება ადგილობრივ მოსახლეებს, კუორენებსა და მონ-კალამარებს უნდა სთხოვონ.

ამასობაში ფინი და პო დემერონი რესპუბლიკის მიტოვებული ბაზიდან იარაღის მარაგის მოპოვებას აპირებენ. შესაძლოა, ამ აღჭურვილობამ კვლავ აანთოს ნაპერწკალი ამბოხებაში. მიუხედავად ამისა, მცდელობები, შესაძლოა, ამაო იყოს, ვინაიდან მათ მიაგნო სამმა ჯილდოზე მონადირემ — რომელთაგან ერთ-ერთი ბოროტი მაქციაა!

მონ-კალას დედალაქ დაკში ჩასულები, ლეია და რეი, იმედოვნებენ კავშირის შეკვრას და მონ-კალამარების ხომალდების წინააღმდეგობის ძალებში დამატებას. იმ იმედით, რომ გულღიად დახვდებიან, ჩვენი გმირები გაოგნებულნი არიან, რომ ქალაქის მოსახლე ამფიბიები მათ იარაღით ეგებებიან!

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბიბლიოგრაფია[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]

სხვა ენები