FANDOM

Premium-Eras-canonPremium-Era-real
ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია კომიქსი. იხილეთ აგრეთვე ერთის არჩევანი, ერთგულების გაგრძელება.

ერთგულება 2 არის მეორე გამოშვება კანონიკური კომიქსების მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: ერთგულება. მისი ტექსტის ავტორია ითენ საკსი, ხოლო მხატვარი — ლუკ როსი. კომიქსი, რომლის ქვესათაურია "ამღვრეული წყლები", გამოიცა 2019 წლის 16 ოქტომბერს.

შეჯამება გამომცემლობისგან

სკაიუოკერის ამაღელვებელ მოვლენებამდე! პირველი ორდენისგან მთელ გალაქტიკაში დევნილ წინააღმდეგობას კაილო რენის ძალებთან უკანასკნელი ბრძოლისთვის მეტად ესაჭიროება ხომალდები, იარაღი და მოხალისეები. განწირული, დელეგაცია გენერალ ლეია ორგანას და რეის ხელმძღვანელობით სთხოვს აჯანყებულთა ვეტერანის ძველ მოკავშირეებს, მონ-კალამარებს, შეუერთდნენ ბრძოლას.[2]

სიუჟეტის შეჯამება

მოგზაურობა სკაიუოკერის აღზევებამდე -
ერთგულება
ნაწილი II
ამღვრეული წყლები
უზენაესი მეთაური კაილო რენი ბოროტ პირველ ორდენს წინ მიუძღვის წინააღმდეგობის ნარჩენების გასანადგურებლად. დახმარების უიმედოდ მაძიებელ გენერალ ლეია ორგანას რეი და როუზ ტიკო მიჰყავს მონ-კალაზე, სადაც დახმარება ადგილობრივ მოსახლეებს, კუარენებსა და მონ-კალამარებს უნდა სთხოვონ.

ამასობაში ფინი და პო დემერონი რესპუბლიკის მიტოვებული ბაზიდან იარაღის მარაგის მოპოვებას აპირებენ. შესაძლოა, ამ აღჭურვილობამ კვლავ აანთოს ნაპერწკალი აჯანყებაში. მიუხედავად ამისა, მცდელობები, შესაძლოა, ამაო იყოს, ვინაიდან მათ მიაგნო სამმა ჯილდოზე მონადირემ — რომელთაგან ერთ-ერთი ბოროტი მაქციაა!

მონ-კალას დედალაქ დაკში ჩასულები, ლეია და რეი, იმედოვნებენ კავშირის შეკვრას და მონ-კალამარების ხომალდების წინააღმდეგობის ძალებში დამატებას. იმ იმედით, რომ გულღიად დახვდებიან, ჩვენი გმირები გაოგნებულნი არიან, რომ ქალაქის მოსახლე ამფიბიები მათ იარაღით ეგებებიან!

მედია

გამოცემები

გარეკანების გალერეა

გამოჩენები

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

პერსონაჟები

არსებები

დროიდების მოდელები

მოვლენები

ადგილები

ორგანიზაციები და წოდებები

გონიერი რასები

ტრანსპორტი

იარაღები და ტექნოლოგია

სხვადასხვა

შეტანილია კრებულებში

ბიბლიოგრაფია

შენიშვნები და სქოლიო

ბმულები

სხვა ენებზე