ერთგულება 3 არის მესამე გამოშვება კანონიკური კომიქსების მინისერიაში ვარსკვლავური ომები: ერთგულება. კომიქსი, რომლის ქვესათაურია მთვარის ბნელი მხარე, გამოიცა 2019 წლის 23 ოქტომბერს.[1]

შეჯამება გამომცემლობისგან[edit | edit source]

სკაიუოკერის აღზევების ამაღელვებელ მოვლენებამდე! იმპერიის მიერ მათი პლანეტის ოკუპირებიდან ათწლეულების შემდეგ არსებობენ მონ-კალას წყლებში სისხლის ღვრის თავიდან არიდების მსურველნი.

სიუჟეტის შეჯამება[edit | edit source]

მოგზაურობა სკაიუოკერის აღზევებამდე
ერთგულება
ნაწილი III
მთვარის ბნელი მხარე
გენერალი ლეია ორგანა მონ-კალაზე წინააღმდეგობისთვის ბოროტი პირველი ორდენის წინააღმდეგ საბრძოლველად დახმარების საძიებლად ჩავიდა. სამწუხაროდ, კუორენი მრჩეველი ჩედკოლ ჯი მათ უპირისპირდება, ემხრობა რა იზოლაციურ პოლიტიკას მას შემდეგ, რაც მისი ოჯახი იმპერიას შეეწირა.

დაკარგული საბრძოლო ტექნიკის მოსაპოვებლად განხორციელებული მისიის შესრულებისას ფინს და პო დემერონს დაესხა ულმობელ ჯილდოზე მონადირეთა ბანდა. პირველი თავდასხმისას პოს მოწყვეტილი ფინი მიმწყვდეულია ხომალდზე ავედოტის თანამგზავრთან.

მონ-კალაზე მდგომარეობა დაიძაბა მას შემდეგ, რაც რეის და როუზს დაკის ქუჩაში თავს კუორენები დაესხნენ. ამასობაში ჩედკოლ ჯიმ ლეიას და მისი წინააღმდეგობის მეომართა მოსაშორებლად შეიმუშავა მზაკვრული გეგმა — შესთავაზა რა პლანეტა პირველ ორდენს....

მედია[edit | edit source]

გამოცემები[edit | edit source]

გარეკანების გალერეა[edit | edit source]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

არსებები (დაბრუნება ↑)

დროიდები (დაბრუნება ↑)

მოვლენები (დაბრუნება ↑)

ადგილები (დაბრუნება ↑)

ტრანსპორტი (დაბრუნება ↑)

სხვა (დაბრუნება ↑)

შეტანილია კრებულებში[edit | edit source]

ბიბლიოგრაფია[edit | edit source]

ბმულები[edit | edit source]