ჰოლოპედია
Advertisement
ჰოლოპედია

ამ სტატიაში ან გვერდზე აღწერილია მოთხრობა. იხილეთ აგრეთვე ვარსკვლავური საბრძოლო ხომალდების ესკადრილია ან მრავალმნიშვნელობის გვერდი.

ესკადრილია "სამართებელი": კუატი არის დეივიდ ჯ. უილიამსის და მარკ ს. უილიამსის მოთხრობა, ილუსტრირებული კრის ტრევასის მიერ. იგი გამოქვეყნდა Star Wars Insider 168-ში[1], 2016 წლის 7 სექტემბერს[2]. მოთხრობის სიუჟეტი ვითარდება რომანის შედეგები: ცხოვრების ვალი პარალელურად.

გამოჩენები[]

[დამალვა/ჩვენება]
ტიპის მიხედვით

  • კირსტა აგეიტი (მხოლოდ ხმა)
  • იორი დანი
  • ფანტი
  • სანდარა ლაი (პირველი გამოჩენა)
  • პოლუს მაკსიმი (მხოლოდ ხსენება)
  • ჯინა მუნსონგი
  • ბრეილენ სტრამი
  • ტეინი (პირველი გამოჩენა)
  • იოჰან ვოლკი (პირველი გამოჩენა)
  • ვაირა ვოლკი (ნახსენებია პირველად)

შენიშვნები და სქოლიო[]

  1. 1.0 1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6 StarWars.com SWCE 2016: Star Wars Publishing-ის პანელის პირდაპირი ბლოგი StarWars.com-ზე (შენახული ვერსიის ბმული)
  2. 2.0 2.1 Star Wars Insider #168. tfaw.com. TFAW.com. არქივირებულია პირველწყაროდან, დრო November 25, 2017.
  3. მოთხრობის ესკადრილია "სამართებელი": კუატი პარალელურად ვითარდება შედეგები: ცხოვრების ვალი. წიგნში ვარსკვლავური ომები: გალაქტიკური ატლასი ენდორის ბრძოლის თარიღად მითითებულია 4 იბ და რომანის დამსხვრეული იმპერია 4 მოვლენები, რომლებიც მიმდინარეობს ბრძოლიდან სამი თვის თავზე, იავინის ბრძოლიდან 4 წლამდე. მეტიც, რომანში შედეგები მითითებულია, რომ ენდორის ბრძოლიდან გავიდა რამდენიმე თვე, მაგრამ რომანის შედეგები: ცხოვრების ვალი მოვლენები იწყება შედეგების მოვლენებიდან ორი თვის შემდეგ. ამრიგად, ცხოვრების ვალი იწყება ენდორის ბრძოლიდან სულ მცირე, ოთხი თვის თავზე, რაც შეესაბამება იავინის ბრძოლიდან 5 წელს. გარდა ამისა, ატლასში მითითებულია, რომ ჯაკუს ბრძოლაც (აღწერილი ცხოვრების ვალის გაგრძელებაში, იმპერიის აღსასრულში) იავინის ბრძოლიდან 5 წელს მიმდინარეობს, რითაც ცხოვრების ვალიც 5 წელს მიეკუთვნება. ამრიგად, კუატშიც მოვლენათა განვითარების დროა 5 იბშ.
Advertisement